Gå til innhold

Etter 2 år på AAP.... tilbake igjen på jobb. 50%. Er det ikke meningen man skal ha noe liv...? Navn til healer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten jeg føler meg død.... ja - hvis det gjør vondt å være død?!?? Kanskje en kombinasjon med å ha pollenallergi og....føles som jeg har influensa ganger 100, kroppen verker og dirrer.... hodet holder på å eksplodere. 


Vet ikke hva mer jeg kan gjøre for å tilrettelegge meg selv. Vaskehjelp, mannen rydder og handler - han er en helt, ungene er selvstendige og flotte.... jeg... jeg er VRAK! 

Det værste er, uten jobben blir jeg så deppa... er nødt til å gjøre noe! Vil ikke være hjemme resten av livet mitt og kjenne etter vondtene mine! 

Alle prøver er tatt hos lege. Jeg er gjennomutredet! Har prøvd masse alternative behandlinger og. Healing er en av de, det hjalp ikke... Men om noen kjenner noen healere som er seriøse, så tar jeg gjerne i mot navn eller nummer <3 

Anonymkode: d4057...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk heller pengene dine på leger med videre kunnskaper, f.eks. Balderklinikken, de bruker tester som det vanlige helsevesenet ikke bruker, og det er mange som da finner årsak bak sykdom.

Ellers bør du ha en dialog med både legen din og saksbehandleren på Nav om hvor tøft det er for deg å jobbe 50 %. Løsningen kan kanskje være å gå ned til 20-30 % en periode?

Anonymkode: 616e4...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruk heller pengene dine på leger med videre kunnskaper, f.eks. Balderklinikken, de bruker tester som det vanlige helsevesenet ikke bruker, og det er mange som da finner årsak bak sykdom.

Ellers bør du ha en dialog med både legen din og saksbehandleren på Nav om hvor tøft det er for deg å jobbe 50 %. Løsningen kan kanskje være å gå ned til 20-30 % en periode?

Anonymkode: 616e4...abe

HI her: 

Har vært på smerteklinikken i Trondheim. Er gjennomutredet. Fastlegen min mener 100% uføretrygd kan være en "løsning". Jeg vil ikke det... føler det er som å "gi opp"!!!!! 

Orker ikke gå hjemme, har en fantastisk flott jobb!!! Hadde jeg bare FUNGERT :(

Anonymkode: d4057...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet her inne tidligere? Synes jeg kjenner igjen informasjonen. Beklager hvis det ikke er deg, men hun som har skrev om noe veldig liknende tidligere fikk jeg vibber av at bare ikke ønsket å jobbe. Det er klart man blir sliten av å jobbe. Mange har det sånn at de ikke har noe særlig energi, de fleste har vondter både her og der. Man blir jo mer sløv og mindre robust av å ha gått hjemme (på AAP) i to år, også. Det vil ta tid før du venner deg til å jobbe igjen. Hvor lenge har du vært tilbake i jobb? Jeg tenker at du bør droppe å bruke penger på healing, og heller investere i kognitiv adferdsterapi, eller en coach, eller en psykolog. Du kan ha nytte av å snu negative tankemønstre, utvikle din robusthet osv.

Anonymkode: 134cb...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du skrevet her inne tidligere? Synes jeg kjenner igjen informasjonen. Beklager hvis det ikke er deg, men hun som har skrev om noe veldig liknende tidligere fikk jeg vibber av at bare ikke ønsket å jobbe. Det er klart man blir sliten av å jobbe. Mange har det sånn at de ikke har noe særlig energi, de fleste har vondter både her og der. Man blir jo mer sløv og mindre robust av å ha gått hjemme (på AAP) i to år, også. Det vil ta tid før du venner deg til å jobbe igjen. Hvor lenge har du vært tilbake i jobb? Jeg tenker at du bør droppe å bruke penger på healing, og heller investere i kognitiv adferdsterapi, eller en coach, eller en psykolog. Du kan ha nytte av å snu negative tankemønstre, utvikle din robusthet osv.

Anonymkode: 134cb...a4d

HI her: 

Ja, har skrevet her inne tidligere. Vibbene dine kan ha stemmet de, for jeg vingler litt. Føler meg låst. to alternativer, ikke jobbe = deprimert, syndt på meg selv MEN energi til ungene. Jobbe = levende død, smerter i kropp og hodet MEN mestring og utfordringer. 

Har gått til psykolog, kommer ingen vei. Prøvd 2 stykker.

Men, enig, jeg må bare gi det litt tid! Dumt bruke tid og energi på å klage om det på DIB! Kan liksom ikke si noe til mannen, han blir bare så overgitt over at jeg har valgt gå tilbake til jobb.... prøver holde maska overfor han! 

Anonymkode: d4057...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

HI her: 

Ja, har skrevet her inne tidligere. Vibbene dine kan ha stemmet de, for jeg vingler litt. Føler meg låst. to alternativer, ikke jobbe = deprimert, syndt på meg selv MEN energi til ungene. Jobbe = levende død, smerter i kropp og hodet MEN mestring og utfordringer. 

Har gått til psykolog, kommer ingen vei. Prøvd 2 stykker.

Men, enig, jeg må bare gi det litt tid! Dumt bruke tid og energi på å klage om det på DIB! Kan liksom ikke si noe til mannen, han blir bare så overgitt over at jeg har valgt gå tilbake til jobb.... prøver holde maska overfor han! 

Anonymkode: d4057...4ba

Men det er jo ganske mye å starte rett i 50 % da, kanskje bedre med en mindre prosent

Anonymkode: 74ad2...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...