Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men jeg må si jeg synes det har gått veldig langt når en 17 år gammel skuespiller blir hetset på IG altså! 

Digger serien, men skuespillerne må jo få leve ungdomslivet sitt i fred for fansen.

Er jo creepy når folk møter opp på skolen for å ta bilder og snakke med skuespillerne også. Jeg ble spurt om veien til Hartvig Nissen for en mnd siden. Og det var av noen voksne fans...

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg må si jeg synes det har gått veldig langt når en 17 år gammel skuespiller blir hetset på IG altså! 

Digger serien, men skuespillerne må jo få leve ungdomslivet sitt i fred for fansen.

Er jo creepy når folk møter opp på skolen for å ta bilder og snakke med skuespillerne også. Jeg ble spurt om veien til Hartvig Nissen for en mnd siden. Og det var av noen voksne fans...

Anonymkode: ef694...c48

Ja, jeg har hørt om flere på min alder (slutten av tredveåra) som har oppsøkt blant annet HH på jobb for å slå av en prat.

Asså.. hadde noen på pappas alder møtt opp på jobben min, litt lettere ivrig, og med ønske om å slå av en prat, så hadde jeg svimt av grunnet skrekk.

Jeg har jo møtt min del kjendiser, men har ikke oppsøkt dem eller snakket til dem om det ikke har vært noen grunn for det. Spørsmålet jeg stiller meg er alltid om de vil på noen måte berikes av at jeg tar kontakt. Stort sett så er svaret nei.. Og hva er poenget da? Å ha tatt et bilde? Fått en autograf?

Nei, jeg kan tenke meg det er kult å bli tilbedt av jenter/gutter på egen alder, men ikke av voksne som de ser som foreldregenerasjonen. Da bør komplimentene være godt faglig fundert, for å si det slik.

Men det er jo bare mine meninger da.

Hadde jeg møtt noen av dem på gata, så hadde jeg kanskje nikket med et lite smil, men sannsynligvis ville jeg ha krysset gata :D:D (Jeg er litt ekstrem den andre veien..)

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har hørt om flere på min alder (slutten av tredveåra) som har oppsøkt blant annet HH på jobb for å slå av en prat.

Asså.. hadde noen på pappas alder møtt opp på jobben min, litt lettere ivrig, og med ønske om å slå av en prat, så hadde jeg svimt av grunnet skrekk.

Jeg har jo møtt min del kjendiser, men har ikke oppsøkt dem eller snakket til dem om det ikke har vært noen grunn for det. Spørsmålet jeg stiller meg er alltid om de vil på noen måte berikes av at jeg tar kontakt. Stort sett så er svaret nei.. Og hva er poenget da? Å ha tatt et bilde? Fått en autograf?

Nei, jeg kan tenke meg det er kult å bli tilbedt av jenter/gutter på egen alder, men ikke av voksne som de ser som foreldregenerasjonen. Da bør komplimentene være godt faglig fundert, for å si det slik.

Men det er jo bare mine meninger da.

Hadde jeg møtt noen av dem på gata, så hadde jeg kanskje nikket med et lite smil, men sannsynligvis ville jeg ha krysset gata :D:D (Jeg er litt ekstrem den andre veien..)

Anonymkode: c9cf5...e92

Hadde de møtt opp på jobben min da jeg var 20, altså. I dag tåler jeg det meste :D

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har hørt om flere på min alder (slutten av tredveåra) som har oppsøkt blant annet HH på jobb for å slå av en prat.

Asså.. hadde noen på pappas alder møtt opp på jobben min, litt lettere ivrig, og med ønske om å slå av en prat, så hadde jeg svimt av grunnet skrekk.

Jeg har jo møtt min del kjendiser, men har ikke oppsøkt dem eller snakket til dem om det ikke har vært noen grunn for det. Spørsmålet jeg stiller meg er alltid om de vil på noen måte berikes av at jeg tar kontakt. Stort sett så er svaret nei.. Og hva er poenget da? Å ha tatt et bilde? Fått en autograf?

Nei, jeg kan tenke meg det er kult å bli tilbedt av jenter/gutter på egen alder, men ikke av voksne som de ser som foreldregenerasjonen. Da bør komplimentene være godt faglig fundert, for å si det slik.

Men det er jo bare mine meninger da.

Hadde jeg møtt noen av dem på gata, så hadde jeg kanskje nikket med et lite smil, men sannsynligvis ville jeg ha krysset gata :D:D (Jeg er litt ekstrem den andre veien..)

Anonymkode: c9cf5...e92

Det der skjønner jeg bare ikke. Hvorfor må noen gå så langt at de oppsøker de på skolen og på jobb? Og spesielt voksne mennesker er helt over min fatteevne. Jeg syns serien er kjempefin og har mange gode poenger, og skuespillerne er utrolig flinke - spesielt Tarjei og Henrik. Men thats IT.  Det ville ikke falt meg inn å oppsøke noen av dem. Hadde jeg sett de hadde jeg bare gått forbi som jeg ville ha gjort med hvemsomhelst.

Det er klart at de til en viss grad sikkert syns det er kult å bli kjent igjen av de på sin egen alder, men ikke av voksne. Det er bare creapy. Men nå ser det jo dessverre ut som at det tar helt over med hets på nettet for noen av dem, og det er kjempesynd. Jeg håper bare at de gjør noe for å beskytte de nye skuespillerne som kommer inn. Hvis det stemmer det vi har sett de siste dagene, så er vel han ene yngre enn Tarjei og David også.

Jeg tenker av og til at hvis de/Andem ikke hadde holdt kortene så tett til brystet så hadde fansen kanskje fått det å snakke om, i steden for slik som nå hvor ingen vet noe - og da bruker hver minste mulighet til å spre info om alt de finner om skuespillerne.... Jeg vet ikke, bare en liten tanke som slo meg......

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg tenker av og til at hvis de/Andem ikke hadde holdt kortene så tett til brystet så hadde fansen kanskje fått det å snakke om, i steden for slik som nå hvor ingen vet noe - og da bruker hver minste mulighet til å spre info om alt de finner om skuespillerne.... Jeg vet ikke, bare en liten tanke som slo meg......

 

Anonymkode: c6dd6...948

Hvis det er et ønske fra NRK å beholde illusjonen om at det er ekte, er nok det ikke mulig lenger. Det var vel bare i sesong 1 det virket.

Vet at NRK har som policy at de ikke ønsker å lage kjendiser av de unge skuespillerne de engasjerer. Det kan man vel trygt si har feilet i forbindelse med Skam. De er jo blitt kjendiser langt utover Norge.

Har vært skrevet at skuespillerne burde få stille opp til intervjuer, sånn at fansen får vite mer om dem. At det skulle dempe presset på stalkingen av drm. Det er jo likevel ikke sikkert at de unge skuespillerne har noe ønske om å stille opp for pressen. Det vet vi jo ingenting om. At noen av dem velger å ikke være tilgjengelig for fansen på sosiale medier, kan jo tyde på at de ikke ønsker å være "kjendis". 

Jeg tror de burde komme med noe sesong 4 klipp snart, så får serien fokus igjen. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er et ønske fra NRK å beholde illusjonen om at det er ekte, er nok det ikke mulig lenger. Det var vel bare i sesong 1 det virket.

Vet at NRK har som policy at de ikke ønsker å lage kjendiser av de unge skuespillerne de engasjerer. Det kan man vel trygt si har feilet i forbindelse med Skam. De er jo blitt kjendiser langt utover Norge.

Har vært skrevet at skuespillerne burde få stille opp til intervjuer, sånn at fansen får vite mer om dem. At det skulle dempe presset på stalkingen av drm. Det er jo likevel ikke sikkert at de unge skuespillerne har noe ønske om å stille opp for pressen. Det vet vi jo ingenting om. At noen av dem velger å ikke være tilgjengelig for fansen på sosiale medier, kan jo tyde på at de ikke ønsker å være "kjendis". 

Jeg tror de burde komme med noe sesong 4 klipp snart, så får serien fokus igjen. 

Anonymkode: ef694...c48

Ja, jeg mente ikke at hun burde la dem stille til intervjuer eller at de må være mer tilgjengelige på sosiale medier...... Jeg mente heller at de (serieskaperne) burde kanskje gi litt mere info for å lette trykket på noen av skuespillerne. Jeg skjønner veldig godt at de syns dette er alt for mye av og til. Thomas Hayes har jo også sagt det i flere intervjuer, og det var vel en av grunnene til at han sluttet. Og han sa at for hans del ble mye av russetiden ødelagt. Synes det er så synd at det er blitt slik.

Det er nok ikke som du sier mulig å beholde illusjonen om at dette er ekte lengre. Og det beste er nok, som du sier at de burde starte sesongen nå eller i det minste slippe traileren. At de ikke skjønner det?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg mente ikke at hun burde la dem stille til intervjuer eller at de må være mer tilgjengelige på sosiale medier...... Jeg mente heller at de (serieskaperne) burde kanskje gi litt mere info for å lette trykket på noen av skuespillerne. Jeg skjønner veldig godt at de syns dette er alt for mye av og til.

Anonymkode: c6dd6...948

Det virker som serieskaperne er fraværende på en måte. De sier kun "ingen kommentar" osv... Og så må skuespillerne ordne opp på en måte selv. Det er slett ikke sikkert at det er slik, og jeg tror nok de har folk som hjelper dem. Men utad virker det på en måte slik at skuespillerne litt er overlatt til seg selv. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som serieskaperne er fraværende på en måte. De sier kun "ingen kommentar" osv... Og så må skuespillerne ordne opp på en måte selv. Det er slett ikke sikkert at det er slik, og jeg tror nok de har folk som hjelper dem. Men utad virker det på en måte slik at skuespillerne litt er overlatt til seg selv. 

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg er enig med deg! De stiller nok opp for skuespillerne personlig. Jeg synes de lar veldig unge skuespillere fronte serien helt alene! De må ta "støyten" når NRK konsekvent nekter å uttale seg. Får håpe de ikke blir så altfor plaget IRL som man kan få inntrykk av på nett. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med deg! De stiller nok opp for skuespillerne personlig. Jeg synes de lar veldig unge skuespillere fronte serien helt alene! De må ta "støyten" når NRK konsekvent nekter å uttale seg. Får håpe de ikke blir så altfor plaget IRL som man kan få inntrykk av på nett. 

Anonymkode: ef694...c48

Ja, ikke sant. Og det verste er at jeg ikke tror de får noe særlig betalt for å ta den støyten. I en normal jobb hadde en antakelig fått noe ekstra pga belastningen....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er desp. etter noe nytt, så leste jeg akkurat at det går rykter om at HH har filmet på kaffebrenneriet i ettermiddag. Kun rykter.....

Jeg er lei av å vente....😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden vi er desp. etter noe nytt, så leste jeg akkurat at det går rykter om at HH har filmet på kaffebrenneriet i ettermiddag. Kun rykter.....

Jeg er lei av å vente....😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Ja, han filmet visst alene 😀Even04

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han filmet visst alene 😀Even04

Anonymkode: c9cf5...e92

Åååååå, jeg tør nesten ikke å håpe på det lenger😊.

Vi får forsøke å oppdatere hverandre her om det skjer noe, mens vi venter... 😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trodd på at det er Even, den historien er jo fortalt. Det er kanskje noen ting som ikke ble avklart helt, men de kan jo ikke fortelle om det i retrospekt? Det hadde vært kjedelig... Og den sms'en Even sender fra kjøkkenet på julefesten er jo til moren hans, de har jo nettopp blitt enige om å besøke henne dagen etter? 

Anonymkode: 3b22a...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri trodd på at det er Even, den historien er jo fortalt. Det er kanskje noen ting som ikke ble avklart helt, men de kan jo ikke fortelle om det i retrospekt? Det hadde vært kjedelig... Og den sms'en Even sender fra kjøkkenet på julefesten er jo til moren hans, de har jo nettopp blitt enige om å besøke henne dagen etter? 

Anonymkode: 3b22a...d96

Det har jeg også tenkt hele tiden. Jeg tror egentlig mest på at historien til Even og Isak fortsetter som bi-historie i sesong 4. 

Men med alle ryktene de siste dagene er det umulig å vite. Det er rykter på IG om at de har filmet flere aleine. 

Jeg håper egentlig at de ikke skal ha Even som hovedperson. Tenk så mye drama det blir for Even og Isak. Det var så mye drama der forrige sesong, jeg er klar for at det skal være drama for noen andre heller. Jeg tror ikke at Isak og Even ender opp sammen hvis Even får sesong 4.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri trodd på at det er Even, den historien er jo fortalt. Det er kanskje noen ting som ikke ble avklart helt, men de kan jo ikke fortelle om det i retrospekt? Det hadde vært kjedelig... Og den sms'en Even sender fra kjøkkenet på julefesten er jo til moren hans, de har jo nettopp blitt enige om å besøke henne dagen etter? 

Anonymkode: 3b22a...d96

Det kan godt være at det ikke blir Even, mye er så usikkert nå. Hva er teorien din? Hvem tror du det blir?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper egentlig at de ikke skal ha Even som hovedperson. Tenk så mye drama det blir for Even og Isak. Det var så mye drama der forrige sesong, jeg er klar for at det skal være drama for noen andre heller. Jeg tror ikke at Isak og Even ender opp sammen hvis Even får sesong 4.

Anonymkode: ef694...c48

Ja det er sant... hvis vi får Evens sesong og den ender med elendighet for forholdet mellom Isak og Even - så går jeg også for en annen hovedperson. De hadde så mye drama i forrige seong at jeg unner dem ikke noe sånt igjen. Da får de heller ha en bi-historie. Men jeg er redd Andem tenker på å lage litt drama for dem i og med at ryktene sier at Michael/Mikael skal dukke opp i neste sesong..,,😬 (han kommer nok ikke med i historien bare for morro skyld😳)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri trodd på at det er Even, den historien er jo fortalt. Det er kanskje noen ting som ikke ble avklart helt, men de kan jo ikke fortelle om det i retrospekt? Det hadde vært kjedelig... Og den sms'en Even sender fra kjøkkenet på julefesten er jo til moren hans, de har jo nettopp blitt enige om å besøke henne dagen etter? 

Anonymkode: 3b22a...d96

Poenget med sms'en er at han får meldingslyd når han sender. Det er det bare hovedpersonen som får. Så det kan være et hint til at det er Even. Han var også den siste som så i kamera, og hele sesongen avsluttes med sitatet fra skapdøra hans.

Jeg så et sted at noen mente at fokus hadde blitt endret fra Isak til Even på kjøkkenet i siste episode. Der virket det som om Isak tok mer avstand en  tidligere. Det kan være et tegn på at vi da ser gjennom Even sine øyne.. og at det er usikkerheten i forhold til Isak som gjør at vi ser Isak på en annen måte en tidligere.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der tror jeg bare er fansens overanalysering og ingenting annet. At det er meldingslyd er trolig bare en glipp, hvis det ellers bare er hovedpersonen som har det. Fokus skifter til Even? Det er jo Isak som snakker med Eva til sist, der hvor de vil vise at han har blitt mer moden og skjønt at en ungdomsforelskelse nok ikke er mannen i hans liv, men kan være fantastisk allikevel?  

Anonymkode: 3b22a...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Poenget med sms'en er at han får meldingslyd når han sender. Det er det bare hovedpersonen som får. Så det kan være et hint til at det er Even. Han var også den siste som så i kamera, og hele sesongen avsluttes med sitatet fra skapdøra hans.

Jeg så et sted at noen mente at fokus hadde blitt endret fra Isak til Even på kjøkkenet i siste episode. Der virket det som om Isak tok mer avstand en  tidligere. Det kan være et tegn på at vi da ser gjennom Even sine øyne.. og at det er usikkerheten i forhold til Isak som gjør at vi ser Isak på en annen måte en tidligere.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Dette her leste jeg også noe om en plass. Da var det noen som mente at i den scenen hvor Isak snakker med Vilde om juletre, så hører vi ikke hva Vilde sier. Vi hører det slik Even hører det.... Men når hovedpersonen snakker bruker vi vel også å høre den han snakker med? Ihvertfall hørte vi stemmen til pappaen hans når Isak snakket med han,  og vi hørte stemmen til Sonja når han snakket med henne. Men i kjøkkenscenen så lyser displayet på tlf til Even, og vi hører meldingslyden

Vet ikke om det er et tegn, eller om de prøver å villede oss??

(.... jeg vet nesten ikke lenger hva jeg skal tro....😂)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette her leste jeg også noe om en plass. Da var det noen som mente at i den scenen hvor Isak snakker med Vilde om juletre, så hører vi ikke hva Vilde sier. Vi hører det slik Even hører det.... Men når hovedpersonen snakker bruker vi vel også å høre den han snakker med? Ihvertfall hørte vi stemmen til pappaen hans når Isak snakket med han,  og vi hørte stemmen til Sonja når han snakket med henne. Men i kjøkkenscenen så lyser displayet på tlf til Even, og vi hører meldingslyden

Vet ikke om det er et tegn, eller om de prøver å villede oss??

(.... jeg vet nesten ikke lenger hva jeg skal tro....😂)

Anonymkode: c6dd6...948

.... mente når han snakket på tlf med Vilde, Sonja og faren ..... kom kanskje ikke så klart frem😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det siste der tror jeg bare er fansens overanalysering og ingenting annet. At det er meldingslyd er trolig bare en glipp, hvis det ellers bare er hovedpersonen som har det. Fokus skifter til Even? Det er jo Isak som snakker med Eva til sist, der hvor de vil vise at han har blitt mer moden og skjønt at en ungdomsforelskelse nok ikke er mannen i hans liv, men kan være fantastisk allikevel?  

Anonymkode: 3b22a...d96

Enig med deg i dette. De kan jo selvsagt ha lagt inn hint som den meldingslyden f.eks. Men fokuset skifter ikke fra Isak.

Jeg synes det var tegn til Sana i den siste episoden, og har vært sikker på at det blir henne. Nå vet jeg ikke lenger, føler at jeg bare blir mer forvirret... Og som noen andre har sagt, det er nok meningen også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Multebær skrev:

Enig med deg i dette. De kan jo selvsagt ha lagt inn hint som den meldingslyden f.eks. Men fokuset skifter ikke fra Isak.

Jeg synes det var tegn til Sana i den siste episoden, og har vært sikker på at det blir henne. Nå vet jeg ikke lenger, føler at jeg bare blir mer forvirret... Og som noen andre har sagt, det er nok meningen også 😊

Men det er måte på hvor langt de kan dra det. Nå har folk vært forvirret i flere måneder. De har oppnådd det nå liksom.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er måte på hvor langt de kan dra det. Nå har folk vært forvirret i flere måneder. De har oppnådd det nå liksom.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Enig med deg! Nå begynner det egentlig bare å bli irriterende😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de har trukket det så langt for å forhandle musikkrettighetene på plass først, men vet ikke om de har greid det. De opptar i det minste nå da, så nå kan det vel ikke vare så lenge. Jeg var helt forelsket i sesong tre, men synes egentlig det har vært fint med en pause, fikk litt overdose en stund (noe som var utelukkende min egen feil, klarte ikke begrense meg... så de samme scenene altfor mange ganger:) 

Anonymkode: 3b22a...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå filmer de party scene frem til kl 2100 i kveld. Jeg er så klar for den nye sesongen at det ikke er vits i å drøye noe mer😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...