Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå filmer de party scene frem til kl 2100 i kveld. Jeg er så klar for den nye sesongen at det ikke er vits i å drøye noe mer😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Er det reelt? Filmer de party scene? 

Har dere sett bildene HH har lagt ut på Instastory fra innspillingen? Hva tenker dere om det? Even/HH i front med de andre bak.. 

Det er strenge regler for hva skuespillerne kan publisere, så dette kan sikkert være avtalt.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå filmer de party scene frem til kl 2100 i kveld. Jeg er så klar for den nye sesongen at det ikke er vits i å drøye noe mer😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Åh!!!!??? Hvor ? 

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det reelt? Filmer de party scene? 

Har dere sett bildene HH har lagt ut på Instastory fra innspillingen? Hva tenker dere om det? Even/HH i front med de andre bak.. 

Det er strenge regler for hva skuespillerne kan publisere, så dette kan sikkert være avtalt.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Går ut fra at det er reelt, fant det på Twitter. Var vist sendt ut på en Facebook melding for et par dager siden at de trengte 10 statister - gira og kledd for party😊🎉. Vet ikke hvor det er, men det stemmer vel godt overens med instastoryen til HH som han la ut for litt siden. Jeg gleder meg virkelig til de kommer igang med sesongen 😀

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere sett bildene HH har lagt ut på Instastory fra innspillingen? Hva tenker dere om det? Even/HH i front med de andre bak.. 

Det er strenge regler for hva skuespillerne kan publisere, så dette kan sikkert være avtalt.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, hva skal jeg tro om de....? Går ut fra at det er avtalt at han kan legge de ut. Det er vel en måte å få folk interessert i hva som foregår😊

Vi venter jo litt nå.😊 Men ellers, så tenker jeg at det er tilfeldig at han står foran og de andre bak. 

Det jeg er mest bekymret for med den nye sesongen er han Mikael som antakelig kommer inn. Jeg tror ikke at Andem har han med bare for å lage kos og god stemning mellom Isak og Even... Jeg er så redd at han skal ødelegge for dem. Hva tror dere?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, hva skal jeg tro om de....? Går ut fra at det er avtalt at han kan legge de ut. Det er vel en måte å få folk interessert i hva som foregår😊

Vi venter jo litt nå.😊 Men ellers, så tenker jeg at det er tilfeldig at han står foran og de andre bak. 

Det jeg er mest bekymret for med den nye sesongen er han Mikael som antakelig kommer inn. Jeg tror ikke at Andem har han med bare for å lage kos og god stemning mellom Isak og Even... Jeg er så redd at han skal ødelegge for dem. Hva tror dere?

Anonymkode: c6dd6...948

😩 ja tenk om han ødelegger for Even og Isak??? Men nå må vi få beskjed om noe snart 

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😩 ja tenk om han ødelegger for Even og Isak??? Men nå må vi få beskjed om noe snart 

Anonymkode: db793...109

Kan fort bli mye drama med han Mikael typen ja...

På IG har jeg sett flere som skriver at sesongen begynner 19 april... Det kan jo fort stemme, men jeg lurer på hvorfor de ikke har publisert traileren ennå. De andre trailerne harjo kommet lenge før sesongstart. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi 19 april :) så lenge vi veit når den kommer kunne den kommet i mai og, det å ikke vite som er verst 

Anonymkode: db793...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan fort bli mye drama med han Mikael typen ja...

På IG har jeg sett flere som skriver at sesongen begynner 19 april... Det kan jo fort stemme, men jeg lurer på hvorfor de ikke har publisert traileren ennå. De andre trailerne harjo kommet lenge før sesongstart. 

Anonymkode: ef694...c48

19. April... det er lenge til - kan det stemme? 19. April er i uke 16, hvis vi legger på 10 uker (10 episoder) kommer vi til uke 26 som er siste uka i Juni. Og det er uten pause som de alltid pleier å ha. Vet jo ikke, men trodde de pleide å være ferdig til skolen sluttet..... Håper de begynner før.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hva skal jeg tro om de....? Går ut fra at det er avtalt at han kan legge de ut. Det er vel en måte å få folk interessert i hva som foregår😊

Vi venter jo litt nå.😊 Men ellers, så tenker jeg at det er tilfeldig at han står foran og de andre bak. 

Det jeg er mest bekymret for med den nye sesongen er han Mikael som antakelig kommer inn. Jeg tror ikke at Andem har han med bare for å lage kos og god stemning mellom Isak og Even... Jeg er så redd at han skal ødelegge for dem. Hva tror dere?

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg er helt sikker på at Mikael kommer inn for å lage drama mellom Even og Isak.

Jeg er også sikker på at det ikke kan fungere som bakgrunnshistorie, fordi det da ville tatt fokus bort fra ny hovedperson.

Derfor tror jeg det blir Even.

Nå har han også lagt ut klokkeslettet 16.28. Disse digitale klokkeslettene er jo i skikkelig SKAM ånd.

Hva kan det bety da?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan fort bli mye drama med han Mikael typen ja...

På IG har jeg sett flere som skriver at sesongen begynner 19 april... Det kan jo fort stemme, men jeg lurer på hvorfor de ikke har publisert traileren ennå. De andre trailerne harjo kommet lenge før sesongstart. 

Anonymkode: ef694...c48

Kan traileren faktisk ha foregått på HH sin Instagram? Og gjennom disse "diskrete" filminnspillingene? De har ikke startet innspillingene før de har avslørt hovedperson før.

Det kan jo hende at Andem syns trailer i vanlig forstand var litt 2016.. at vi nå har en trailer i real time 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

19. April... det er lenge til - kan det stemme? 19. April er i uke 16, hvis vi legger på 10 uker (10 episoder) kommer vi til uke 26 som er siste uka i Juni. Og det er uten pause som de alltid pleier å ha. Vet jo ikke, men trodde de pleide å være ferdig til skolen sluttet..... Håper de begynner før.

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg tror det starter i morgen klokka 16.28

https://www.instagram.com/p/BR_UozaBwGI/

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt sikker på at Mikael kommer inn for å lage drama mellom Even og Isak.

Jeg er også sikker på at det ikke kan fungere som bakgrunnshistorie, fordi det da ville tatt fokus bort fra ny hovedperson.

Derfor tror jeg det blir Even.

Nå har han også lagt ut klokkeslettet 16.28. Disse digitale klokkeslettene er jo i skikkelig SKAM ånd.

Hva kan det bety da?

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, du tror også at det blir noe drama der? Jeg er nesten helt sikker på det, dessverre...Hvis det blir slik, tror jeg nok ikke han blir en av de mest populære karakterene akkurat (for min del ville han bli noe ala broren til William😤😤😩😩)

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du tror også at det blir noe drama der? Jeg er nesten helt sikker på det, dessverre...Hvis det blir slik, tror jeg nok ikke han blir en av de mest populære karakterene akkurat (for min del ville han bli noe ala broren til William😤😤😩😩)

 

Anonymkode: c6dd6...948

Definitivt drama! Han lå og lurte i kulissene i sesong 3. Det var mange som lurte på hvem denne Mikael var, og Isak kom tilbake til Even med et direkte spørsmål om Mikael i en melding. han spurte hvem Mikael var, og Even svarte "Den forrige mannen i mitt liv" han sa senere i meldingen at han bare tulla... men..

Det er helt sikkert at Andem har hentet inn Mikael igjen for å følge opp tråden mellom Even og Mikael.. og Even og Bakka. På profilen til den mulige nye karakteren var det noen få bilder. Et som viste at både han og Mikael var en del av gjengen som ga ballonger til Vilde på t-banen. Et av Yousef (den nye karakteren) og Even hvor det sto Yousef vs Even som bildetekst, og et av Mikael og Yousef. I begge bildene med Yousef og Mikael så de veldig Close ut.. og når man da leser bildeteksten Yousef vs Even.. kan det ha vært noe drama der på Bakka?

Jeg er usikker på om Mikael vil bli upopulær. han er allerede ganske hypet på Instagram og Twitter, og skuespilleren har fått en fanbase som følger ham, og gleeeder seg til å se mer av ham.

Jeg er i alle fall ikke en av dem som vil klappe frem en rival til Isak.. fårråsirresånn. Leid meg ikke gjennom noen laange uker for å så se på at Isak blir dumpet i sesong fire.

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan traileren faktisk ha foregått på HH sin Instagram? Og gjennom disse "diskrete" filminnspillingene? De har ikke startet innspillingene før de har avslørt hovedperson før.

Det kan jo hende at Andem syns trailer i vanlig forstand var litt 2016.. at vi nå har en trailer i real time 

Anonymkode: c9cf5...e92

He, he..... ja hun syns nok trailer i vanlig forstand er blitt litt avleggs..... mye bedre at fansen holder på å rive av seg håret fordi de ikke skjønner alle de hemmelige tegnene som er blitt spoila de siste dagene😂. Alle disse er vel tilsammen traileren vi får🤣😂😁.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

He, he..... ja hun syns nok trailer i vanlig forstand er blitt litt avleggs..... mye bedre at fansen holder på å rive av seg håret fordi de ikke skjønner alle de hemmelige tegnene som er blitt spoila de siste dagene😂. Alle disse er vel tilsammen traileren vi får🤣😂😁.

Anonymkode: c6dd6...948

Det er jo en genial idé..Hvis det ikke er det som skjer nå for tiden, så kan jeg selge ideen til henne :D

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Definitivt drama! Han lå og lurte i kulissene i sesong 3. Det var mange som lurte på hvem denne Mikael var, og Isak kom tilbake til Even med et direkte spørsmål om Mikael i en melding. han spurte hvem Mikael var, og Even svarte "Den forrige mannen i mitt liv" han sa senere i meldingen at han bare tulla... men..

Det er helt sikkert at Andem har hentet inn Mikael igjen for å følge opp tråden mellom Even og Mikael.. og Even og Bakka. På profilen til den mulige nye karakteren var det noen få bilder. Et som viste at både han og Mikael var en del av gjengen som ga ballonger til Vilde på t-banen. Et av Yousef (den nye karakteren) og Even hvor det sto Yousef vs Even som bildetekst, og et av Mikael og Yousef. I begge bildene med Yousef og Mikael så de veldig Close ut.. og når man da leser bildeteksten Yousef vs Even.. kan det ha vært noe drama der på Bakka?

Jeg er usikker på om Mikael vil bli upopulær. han er allerede ganske hypet på Instagram og Twitter, og skuespilleren har fått en fanbase som følger ham, og gleeeder seg til å se mer av ham.

Jeg er i alle fall ikke en av dem som vil klappe frem en rival til Isak.. fårråsirresånn. Leid meg ikke gjennom noen laange uker for å så se på at Isak blir dumpet i sesong fire.

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, har fått med meg at han er ganske populær på insta og Twitter, men spørs hvor lenge han er det om han tuller det til for favoritt paret vårt. Det var jo noen stykker som drev å stemte dem frem for noen uker siden - og vi liker ikke noen kommer å ødlegger det. Jeg gikk i hele høst med en vond klump i magen på Isaks vegne, så nei - ikke fremklapping av rivaler for min del heller...

Det er veldig mulig hvis det blir en rivalisering, så blir det en for viktig storry til å kjøre på siden. Så det kan godt være et frempek til Even som hovedperson som du sier. Ikke helt uenig i det. Og for å si det sånn, så vil jeg heller ha Even som hovedperson og kunne følge med på dramaet og vite hva som skjer - enn å få det servert som en bi-historie ved siden av selve hovedhistorien, og ikke få alle detaljene.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har fått med meg at han er ganske populær på insta og Twitter, men spørs hvor lenge han er det om han tuller det til for favoritt paret vårt. Det var jo noen stykker som drev å stemte dem frem for noen uker siden - og vi liker ikke noen kommer å ødlegger det. Jeg gikk i hele høst med en vond klump i magen på Isaks vegne, så nei - ikke fremklapping av rivaler for min del heller...

Det er veldig mulig hvis det blir en rivalisering, så blir det en for viktig storry til å kjøre på siden. Så det kan godt være et frempek til Even som hovedperson som du sier. Ikke helt uenig i det. Og for å si det sånn, så vil jeg heller ha Even som hovedperson og kunne følge med på dramaet og vite hva som skjer - enn å få det servert som en bi-historie ved siden av selve hovedhistorien, og ikke få alle detaljene.

Anonymkode: c6dd6...948

Det hadde vært et mareritt om vi bare så dramaet i bakgrunnen.. sånn seriøs samtale mellom Noora og Vilde på fest.. og i bakgrunnen ser vi Mikael legge inn tunge aksjer for å kapre Even.  Da hadde jeg klikka!!

Men seriøst.. hvordan skal Even kunne dumpe han her? 😁

 

 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt fjortis men ser at Jenter begynte 14 mars (samma som SKAM ) for enda yngre. Det er samma greia med klipp , meldinger osv...  det må da være rett rundt hjørnet nå ! 

Anonymkode: 1bbb8...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde vært et mareritt om vi bare så dramaet i bakgrunnen.. sånn seriøs samtale mellom Noora og Vilde på fest.. og i bakgrunnen ser vi Mikael legge inn tunge aksjer for å kapre Even.  Da hadde jeg klikka!!

Men seriøst.. hvordan skal Even kunne dumpe han her? 😁

 

 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Even kan jo ikke dumpe han, det går jo ikke. (... håper jeg....) Tenk på hvordan Isak støttet Even når han var som lengst nede i høst. Det tok han riktignok litt tid før han tok tegningen, men han var der for Even når det virkelig gjaldt. Jeg lurer på om Mikael har vært like støttende, hvis det har vært noe mellom dem...? Tror kanskje ikke det.....

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Andem velger å skille Isak og Even. Hvis hun gjør det i neste sesong så har hun ikke beholdt noen forhold.... Det hadde jo vært fint at et kunne funke en stund, bare for å vise at det går an.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

He, he..... ja hun syns nok trailer i vanlig forstand er blitt litt avleggs..... mye bedre at fansen holder på å rive av seg håret fordi de ikke skjønner alle de hemmelige tegnene som er blitt spoila de siste dagene😂. Alle disse er vel tilsammen traileren vi får🤣😂😁.

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg begynner å få mer og mer troa på dette😂😂😂 Akkurat kl 21:21 la HH ut et bilde av seg selv på insta storry med teksten "når kommer parra deltakerne" ..... hva nå enn det betyr.... Nå ser jeg etter tegn overalt på hint😂😂😂

Seriøst, nå trenger vi noe info som vi forstår😂😂😀

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, vi sitter nå her og spekulerer i vilden sky! Det slår meg plutselig når hodet koker i spekulasjoner, at det eneste som er helt sikkert er at vi nok blir overrasket!

Denne sesongen blir nok like bra som de 3 første, på sin måte! De ulike sesongene har hatt forskjellige kvaliteter og vært ganske så ulike. Jeg stoler på at Julie Andem nok en gang får fram en historie hun mener publikum trenger å se😊 

Gleder meg til sesongen starter, men jeg ønsker meg trailer. Hintene på HH sin instastory blir ikke det samme for meg.

Jeg håper på en måte fortsatt på Sana som hovedperson, men kommer nok til å like den nye sesongen uansett hvem det blir.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo litt fjortis men ser at Jenter begynte 14 mars (samma som SKAM ) for enda yngre. Det er samma greia med klipp , meldinger osv...  det må da være rett rundt hjørnet nå ! 

Anonymkode: 1bbb8...de3

Ja. Det er jo Andems serie for barn. Usikker på om hun er involvert lengre, men tror de følger hverandre.

Jeg har sett den serien med datteren min. Det er mange paralleller. Samme låter som i SKAM til flere av klippene, Maja er forelsket i Even, han lager film til henne, hun kommer for å ordne opp med han etter en krangel, og da fersker hun ham i å kysse en venninne av seg og episoden slutter med at Maja løper fortvilet bort, klipp har vært lagt ut 21.21

Det var litt fascinerende å kunne sammenlikne sånn.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynner å få mer og mer troa på dette😂😂😂 Akkurat kl 21:21 la HH ut et bilde av seg selv på insta storry med teksten "når kommer parra deltakerne" ..... hva nå enn det betyr.... Nå ser jeg etter tegn overalt på hint😂😂😂

Seriøst, nå trenger vi noe info som vi forstår😂😂😀

Anonymkode: c6dd6...948

Parra deltakerne = paradise hotel deltakerne.. sikkert en veldig hot shot bar. De har visst filmet der i dag.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Parra deltakerne = paradise hotel deltakerne.. sikkert en veldig hot shot bar. De har visst filmet der i dag.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Det er et utested ja, de har vel hatt premierefest for Paradise hotel der tror jeg.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...