Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg også var veldig glad for det, for tenkte seriøst og drite i de 2 siste episodene etter jeg hørte det

Bare sånn av nysgjerrighet, hvor hørte du dette? Så du det sånn tilfeldig på facebook hos HH - eller er det blitt diskutert noen plass? Trodde alt skulle være så hemmelig.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare sånn av nysgjerrighet, hvor hørte du dette? Så du det sånn tilfeldig på facebook hos HH - eller er det blitt diskutert noen plass? Trodde alt skulle være så hemmelig.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

Facen til H.H + at J.A hintet til det når hun var på radio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere på instagram som skriver at Henrik har bekreftet for fans at det vil bli mye Evak i sesong 4,men det tror jeg ikke noe på, for de har ikke lov til og si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Skam,men vet at det er rollefiguren til Herman Tømmeraas som skal ha hovedrollen i neste sesong.

 

Anonymous poster hash: 59b81...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Skam,men vet at det er rollefiguren til Herman Tømmeraas som skal ha hovedrollen i neste sesong.

 

Anonymous poster hash: 59b81...558

 

han er i millitæret,så det stemmer ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er i millitæret,så det stemmer ikke

Er i militæret nå ja. Han er kompis med sønnen min så dette har vi visst en god stund.

 

Anonymous poster hash: 59b81...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i militæret nå ja. Han er kompis med sønnen min så dette har vi visst en god stund.

 

Anonymous poster hash: 59b81...558

Har eg ikkje tru på.  Rollefiguren gjekk ut frå vidaregåande i vår, og til no har dei fylgt elevar ved Hardtvig Nissen vgs.  Tvilar på dei vil gå så langt vekk frå målgruppa si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eg ikkje tru på.  Rollefiguren gjekk ut frå vidaregåande i vår, og til no har dei fylgt elevar ved Hardtvig Nissen vgs.  Tvilar på dei vil gå så langt vekk frå målgruppa si.

 

Må si meg enig med deg, tror heller ikke det blir Chris.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere på instagram som skriver at Henrik har bekreftet for fans at det vil bli mye Evak i sesong 4,men det tror jeg ikke noe på, for de har ikke lov til og si det

Jeg har og lest det der, syns det høres veldig rart ut at han har sagt noe sånt. Er nok helst ønsketenking fra fansen.... Men, jeg håper også at vi får se mye til Evak i sesong 4 for å si det sånn.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke på Skam,men vet at det er rollefiguren til Herman Tømmeraas som skal ha hovedrollen i neste sesong.

 

Anonymous poster hash: 59b81...558

Hahahahahaha Hahahahahaha hahahahaha.. vent litt..... hahahahaha

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at det går rykter i NRK miljøet at det er Sana som får neste sesong, men leste også en plass at hun skulle i militæret.... Så jeg vet ikke.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten helt sikker på at det ikek bli Even. Han var jo så sentral i forrige sesong, da blir det heller en av de som var mer i bakrgrunnen sist.

Sana, Vilde eller jente-Chris



Anonymous poster hash: 76864...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir Sana neste sesong, hva tror dere temaene blir da? Regner med religion selvfølgelig, men tror dere det blir noe love? Føler meg skikkelig forutinntatt her, men hvor langt tror dere de er villige til å dra den om det blir Sana?

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og lest det der, syns det høres veldig rart ut at han har sagt noe sånt. Er nok helst ønsketenking fra fansen.... Men, jeg håper også at vi får se mye til Evak i sesong 4 for å si det sånn.

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

det er akkurat det jeg tror også at det er ønsketenking dessverre,jeg også håper på masse evak <3,men tar dette med en klipe salt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nesten helt sikker på at det ikek bli Even. Han var jo så sentral i forrige sesong, da blir det heller en av de som var mer i bakrgrunnen sist.

Sana, Vilde eller jente-Chris

 

Anonymous poster hash: 76864...30a

 

 

 

men alt var gjennom isaks øyne,så det kan godt være even nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men alt var gjennom isaks øyne,så det kan godt være even nå

Ja, det kan jo være det blir Even.....

Syns det er rart hvis de har bygd opp en så dyp karakter, med så mange skjulte ting vi ikke vet, for bare å la han ligge liksom. Synd om ikke han hadde fått en sesong. Vi vet jo bare det Isak vet, og det er ikke så mye....

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo være det blir Even.....

Syns det er rart hvis de har bygd opp en så dyp karakter, med så mange skjulte ting vi ikke vet, for bare å la han ligge liksom. Synd om ikke han hadde fått en sesong. Vi vet jo bare det Isak vet, og det er ikke så mye....

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

 

 

helt sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten HH la ut et bilde av seg selv på insta hvor han skrev "ready" - og nå spekuler fansen om han skal begynne innspillingen. In real life er han overalt på sosiale medier, mens Tarjei ikke er veldig aktiv - og i serien er det helt omvendt :)

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten HH la ut et bilde av seg selv på insta hvor han skrev "ready" - og nå spekuler fansen om han skal begynne innspillingen. In real life er han overalt på sosiale medier, mens Tarjei ikke er veldig aktiv - og i serien er det helt omvendt :)

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Eller: Ready - BAM, rett på klipp/trailer i natt: Even sesong 4.

 

Da kan det bildet som han postet av noen som sto på et tak også være hint til sesong 4.

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller: Ready - BAM, rett på klipp/trailer i natt: Even sesong 4.

 

Da kan det bildet som han postet av noen som sto på et tak også være hint til sesong 4.

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Men det hadde jo vært veldig merkelig om de blandet universene såpass

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt hjerteklapp da han la ut "ready" tidligere i ettermiddag, og fansen tok heelt av på Insta... Noen mente at håret var stylet akkurat som Even sitt, og alle mulige teorier.. Fader asså, de seigpiner oss bra mye nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt hjerteklapp da han la ut "ready" tidligere i ettermiddag, og fansen tok heelt av på Insta... Noen mente at håret var stylet akkurat som Even sitt, og alle mulige teorier.. Fader asså, de seigpiner oss bra mye nå...

Ja, enig. Fatter ikke hvor lenge de skal seigpine oss. Jeg mener, det må jo snart være på tide at de starter sesongen - vi er kommet til 13. Mars i dag. Hvis de skal ha minimum 10 ukers sesong + pause slik de pleier midt i så bør de vel snart legge ut noe. For min del kan de bare droppe det derre pause greiene de driver med - jeg er klar for ny sesong anytime nå!

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt hjerteklapp da han la ut "ready" tidligere i ettermiddag, og fansen tok heelt av på Insta... Noen mente at håret var stylet akkurat som Even sitt, og alle mulige teorier.. Fader asså, de seigpiner oss bra mye nå...

Jeg vet ikke om det er et hint til trailer. Men det ER Even på det bildet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt hjerteklapp da han la ut "ready" tidligere i ettermiddag, og fansen tok heelt av på Insta... Noen mente at håret var stylet akkurat som Even sitt, og alle mulige teorier.. Fader asså, de seigpiner oss bra mye nå...

Jeg vet ikke om det er et hint til trailer. Men det ER Even på det bildet.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: f80ac...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er et hint til trailer. Men det ER Even på det bildet.Anonymous poster hash: f80ac...c13

Enig at han var lik Even på det bilde ( men Henrik er jo unektelig ganske lik Even da :) ). Men tror du virkelig at han legger ut hint om traileren på instaen sin...?

 

Anonymous poster hash: 462b8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...