Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja!! EVEN for sesong 4..

Og.. jeg er nesten sikker på at det er det vi får :) 

Også denne da.. :D:D 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

så nydelig han er <3. Nei jeg tror HH skal flytte med Lea, og at det ikke har noe med skam og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

så nydelig han er <3. Nei jeg tror HH skal flytte med Lea, og at det ikke har noe med skam og gjøre

Ja, det kan være. Da bør han kanskje gå litt stille i dørene ovenfor noen av de utenlandske fansa. De er jo helt ville. Tror både han og Lea får en del hets. Så bare helt i begynnelsen når han la ut de første bildene. De glemmer at SKAM bare er en jobb han gjør. De mikser og tror han er Even. Slitsomt.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi tippe på en trailer innen søndag? Nå går vi jo snart inn i April, og det må jo være måneden de etter all sannsynlighet starter opp sesongen (jeg gidder ikke vente til mai for å si det sånn😬). De sa at 4. Sesong skulle begynne til våren, og jeg får for Guds skyld håpe de snakket om 2017, og ikke 2018 eller 19 selv om det føles sånn....😳😊.

Kult om de hadde begynt 1. April da ... Ingen hadde trodd på det... Ja, serr - har det begynt i dag lissom😂.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem har de filmet i dag da? Sana eller Even?

Anonymkode: ef694...c48

Vilde, Sana og Noora for noen timer siden..... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vilde, Sana og Noora for noen timer siden..... 

Anonymkode: c6dd6...948

Hvis det er den filmingen som skjedde ved Vulkan så sies det på Facebook at Isak og Even også er på bildene derfra.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er den filmingen som skjedde ved Vulkan så sies det på Facebook at Isak og Even også er på bildene derfra.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Andre mener at det er crewet.

Jeg kjenner at jeg er skikkelig drittlei nå. Men klarer ikke å la være å følge med heller 😬

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Andre mener at det er crewet.

Jeg kjenner at jeg er skikkelig drittlei nå. Men klarer ikke å la være å følge med heller 😬

Anonymkode: c9cf5...e92

Me too, kjenner følelsen 😳... Ja, det var på Vulkan. Er vel Sana da kanskje ....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 20.43, Anonym bruker skrev:

Ja jeg håper han ikke får mer enn han orker å deale med! 

Jeg forstår virkelig ikke den enorme interessen for skuespillerne privat jeg heller. Og ja folk må virkelig ta seg sammen! De må få være i fred, og de av skuespillerne som er mer private av seg burde virkelig bli respektert på det! 

Skam er jo en jobb de gjør, det har jo ikke noe sammenheng med hvem de er.

Anonymkode: ef694...c48

Enig med deg. Synes det er helt vilt at godt voksne folk omtrent stalker og oppsøker de på skole og jobb. Herregud, de er jo nesten bare barn i forhold til en del av de som er helt opphengte i de

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Me too, kjenner følelsen 😳... Ja, det var på Vulkan. Er vel Sana da kanskje ....

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg har ikke tro på Sana.

Jeg syns fortsatt at de fleste hintene peker mot Even. Og det er flere karakterer som har blitt filmet alene. Selv om vi alltid ser hovedpersonen i scenene betyr det ikke at alle scenene er filmet med hovedperson tilstede.  Klipp og lim.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Synes det er helt vilt at godt voksne folk omtrent stalker og oppsøker de på skole og jobb. Herregud, de er jo nesten bare barn i forhold til en del av de som er helt opphengte i de

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Ja, det er sykt!

Jeg er vel ganske opphengt i SKAM og Even og Isak. Fordi deres historie traff meg på alle plan - og de formidler den på en så realistisk måte.

Men skuespillerne er unge gutter som er så interessante for meg som ungdommer kan bli.. Morsomme å snakke med, men tilhører ikke min verden og jeg har ikke plass i deres :) Og det respekterer jeg..

Hadde jeg som 20-åring blitt oppsøkt av folk på 40 så hadde jeg opplevd det som veldig ubekvemt, i alle fall hvis de var fascinert av meg, og hadde sett meg i relativt drisstige scener på tv :) Så de skal i alle fall slippe denne snart førtiåringen løpende etter seg.. hvordan skulle det berike deres hverdag, liksom ? Alltid et lurt kontrollspørsmål å stille seg selv før man stalker en kjendis - hva vil DE egentlig få ut av et møte med meg? Er svaret ingenting, så ta heller en ekstra time med en god bok, tenker nå jeg..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sykt!

Jeg er vel ganske opphengt i SKAM og Even og Isak. Fordi deres historie traff meg på alle plan - og de formidler den på en så realistisk måte.

Men skuespillerne er unge gutter som er så interessante for meg som ungdommer kan bli.. Morsomme å snakke med, men tilhører ikke min verden og jeg har ikke plass i deres :) Og det respekterer jeg..

Hadde jeg som 20-åring blitt oppsøkt av folk på 40 så hadde jeg opplevd det som veldig ubekvemt, i alle fall hvis de var fascinert av meg, og hadde sett meg i relativt drisstige scener på tv :) Så de skal i alle fall slippe denne snart førtiåringen løpende etter seg.. hvordan skulle det berike deres hverdag, liksom ? Alltid et lurt kontrollspørsmål å stille seg selv før man stalker en kjendis - hva vil DE egentlig få ut av et møte med meg? Er svaret ingenting, så ta heller en ekstra time med en god bok, tenker nå jeg..

Anonymkode: c9cf5...e92

Må bare si meg helt enig. 

Jeg elsker SKAM, og spesielt 3. Sesong pga ting som jeg ikke har tenkt å utdype her. Men, det er alt. Gutta er utrolig talentfulle, men jeg ville aldri i verden ha oppsøkt dem. Hva skulle det være godt for? Det ville bare vært unaturlig for meg og helt sikkert utrolig kleint for dem. Ser jeg dem på gata går jeg bare forbi som jeg ville gjort med hvemsomhelst. Jeg ville følt meg helt idiotisk om jeg plutselig skulle be om å få ta bilde med dem. Jeg kan si her på dette forumet at jeg syns de er helt geniale med hvordan de har portrettert Isak og Even, og det holder for meg😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må bare si meg helt enig. 

Jeg elsker SKAM, og spesielt 3. Sesong pga ting som jeg ikke har tenkt å utdype her. Men, det er alt. Gutta er utrolig talentfulle, men jeg ville aldri i verden ha oppsøkt dem. Hva skulle det være godt for? Det ville bare vært unaturlig for meg og helt sikkert utrolig kleint for dem. Ser jeg dem på gata går jeg bare forbi som jeg ville gjort med hvemsomhelst. Jeg ville følt meg helt idiotisk om jeg plutselig skulle be om å få ta bilde med dem. Jeg kan si her på dette forumet at jeg syns de er helt geniale med hvordan de har portrettert Isak og Even, og det holder for meg😊

Anonymkode: c6dd6...948

Enig :D

Hva skal man liksom med et bilde og en autograf? DEN skjønner jeg bare ikke :) 

Eneste grunnen til at jeg skal vurdere å ta bilde med en kjendis er hvis de spør meg om bilde :D

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig :D

Hva skal man liksom med et bilde og en autograf? DEN skjønner jeg bare ikke :) 

Eneste grunnen til at jeg skal vurdere å ta bilde med en kjendis er hvis de spør meg om bilde :D

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Hahahaha.... ja, da kanskje kunne jeg aller nådigst ha stilt opp på et bilde😂😂😂.

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH har vært merkelig stille de siste dagene, lurer på hva han driver med...?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet SKAM gnisten.

Det var en veldig sterk opplevelse for meg da jeg så sesong 3, klipp for klipp.. har aldri opplevd noe liknende

Men etter alt styret frem og tilbake, teorier om hovedpersoner og ikke miste en skikkelig sammensausing av skuespillernes privatliv og serien - ja så har jeg mistet interessen.

Selv om jeg er fullt klar over hvor fantastisk serien er, så fremstår det mer som en tv-serie for meg nå. Og skuespillerne er så unge at jeg ikke klarer å relatere meg til dem.. I og med at det har vært så mye fokus på dem som privatpersoner så er de tidløse karakterene erstattet med ungdommene som spilte dem 😊

Men for en fantastisk opplevelse det har vært.. og for noen fantastiske skuespillere de er 😊

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om det har vært årsaken til den lange pausen mellom sesong 3 og 4, at den voldsomme skam feberen skulle få legge seg? At ikke tråkket på skuespillerne skulle være så ekstremt.

Det har jo vært helt ekstreme tilstander og NRK har jo ikke noe ønske om å lage kjendiser av ungdommene. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro om det har vært årsaken til den lange pausen mellom sesong 3 og 4, at den voldsomme skam feberen skulle få legge seg? At ikke tråkket på skuespillerne skulle være så ekstremt.

Det har jo vært helt ekstreme tilstander og NRK har jo ikke noe ønske om å lage kjendiser av ungdommene. 

Anonymkode: ef694...c48

I så fall tror jeg strategien har feilet. Fansen har jo gått helt bananas i fravær av informasjon. Når det ikke har vært noe nytt innhold i serien å analysere, har de begynt å analysere skuespillerne privat.

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro om det har vært årsaken til den lange pausen mellom sesong 3 og 4, at den voldsomme skam feberen skulle få legge seg? At ikke tråkket på skuespillerne skulle være så ekstremt.

Det har jo vært helt ekstreme tilstander og NRK har jo ikke noe ønske om å lage kjendiser av ungdommene. 

Anonymkode: ef694...c48

Det spørs om det nesten hadde vært bedre å slippe den traileren for en stund siden og faktisk sagt at det begynner f.eks uka etter påske. Da hadde fansen kanskje roet seg til at det begynte. Nå er det jo helt vilt.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror på Sana sesong jeg nå altså. 

Anonymkode: ef694...c48

Ja, jeg heller også mot Sana nå. Vet ikke om jeg er like interessert....

...eller jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Det går jo tusen rykter om dagen, den ene etter den andre er blitt observert filmet alene eller sammen med andre. Sana er vel den som utpeker seg mest, men etter hva ryktene sier så er hun ikke med i alle scenene som er filmet... Kanskje Julie kjører parallelle univers, slik som de snakket så mye om i sesong 3? Er det det vi får nå, med flere hovedpersoner i sesong 4?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere forresten intervjuet med Tarjei i går på TV2? Han så litt halvfornøyd ut med fans helt fra Korea. Skjønner det på en måte, for en skuespiller er det jo viktig at publikum forstår det som blir formidlet😊. Tenk om hele salen hadde vært full av folk som ikke forsto norsk, litt nedtur for skuespillerne da...

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...