Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #1 Skrevet 1. mars 2017 Hvor lenge etter trekking kan man forvente ekkel smak fra hullet hvor tanna satt? Trakk ei visdomstann i går, så er ikke lenge siden.. og hvor lenge er det vondt etterpå? Kjedelig å ikke kunne spise noe særlig på grunn av smerter🙁 Anonymous poster hash: 828cb...823
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #2 Skrevet 1. mars 2017 Vet ikke med smak og smerter, men mannen min hadde et krater som var stort ei stund. Han måtte pille ut mat med pinsett etter hvert måltid i lang tid, i hvert fall 3 måneder. Anonymous poster hash: c193d...cc5
skinnfilla Skrevet 1. mars 2017 #3 Skrevet 1. mars 2017 Mulig det er en bit med gasbind? Jeg hadde det og luktet råttent lik i munn🤢 Kan også være matrester. Det vondt og sårt noen dager.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #4 Skrevet 1. mars 2017 Det kommer av matrester som setter seg fast i hullet og råtner der. Kan bli både grusom lukt og smak. Kjøp en engangssprøyte, fyll den med vann og sprut ned i hullet for å få det ut (uten spiss på sprøyta, selvsagt). Anonymous poster hash: af4e1...6cb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #5 Skrevet 1. mars 2017 Det er et hull der, men ikke så dypt at det setter seg matrester der... siden visomstanna var skeiv, er hullet på utsiden av kjeven, ikke bak tanna som sto foran.. kommer ikke til med sprøyte e.l, er bare så vidt jeg kommer til med tungen.. vurderer å prøve med corsydol, men er fryktelig ømfintlig mot sterke munnskyllevann og tannkremer, så tørr ikke helt det heller.. vet med erfaring at slikt svir så enormt i munnen at jeg blir nermest bedøvd i et par timer etterpå😯 smertene sitter ikke i tannkjøttet, men i beinet... Hi Anonymous poster hash: 828cb...823
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #6 Skrevet 1. mars 2017 Mulig det er en bit med gasbind? Jeg hadde det og luktet råttent lik i munn🤢 Kan også være matrester. Det vondt og sårt noen dager. Tror ikke det er gasbind.. dotten jeg fikk å bite på for å stoppe blødningen var hel da jeg tok den bort... Hi Anonymous poster hash: 828cb...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå