Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #1 Skrevet 28. februar 2017 Nå snakker jeg om de tilfeller hvor det er separate toalett. For eksempel på bensinstasjoner, bibliotek osv. Det gjelder ikke toalett med urinal inne, eller herretoalett med flere toaletter samlet. Det skjer så ofte at damer blir stående i kø.. selv om det ikke er en eneste mann i sikte. Det er opptatt på dametoalettet, men 1-2 ledige herretoalett. Hvorfor kan man ikke bare gå på disse for å få unna køen? Det er i min logikk helt latterlig å bli stående i kø når det er ledige toalett. Så nå har det streifet meg at det kanskje er jeg som er rar, fordi jeg ikke har noen betenkeligheter med å gå på et herretoalett dersom det kun er bildet på døra som skiller det fra dametoalettet. Anonymous poster hash: 066dd...078
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #2 Skrevet 28. februar 2017 Jeg kan finne på å gjøre det selv,men da helst på byen 😂 Tør ikke ellers. Men skjønner deg veldig godt! Anonymous poster hash: f9bbb...1ac
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #3 Skrevet 28. februar 2017 Fordi du kan bli sett av menn der. Anonymous poster hash: c2ee5...491
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #4 Skrevet 28. februar 2017 Fordi du kan bli sett av menn der. Anonymous poster hash: c2ee5...491 Man kan kun bli sett av men idet man år ut av døren. Jeg snakker om de toalettene hvor det er en dør inn til ETT enkelt toalett. Ikke med flere båser samlet. Jeg blir jo stående i disse køene da, når det er en propp i systemet foran meg For jeg får meg ikke til å snike i køa, liksom... Men hvis det er jeg som kommer først og det er et ledig herretoalett så krysser jeg ikke beina lengre enn nødvendig.. HI Anonymous poster hash: 066dd...078
Serepta Skrevet 28. februar 2017 #5 Skrevet 28. februar 2017 Jeg går på herretoalett dersom damedoen er opptatt. Men kun dersom det ikke er pissoar da
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #6 Skrevet 28. februar 2017 Så du åpner døra og titter inn på de som står ved urinalet før du avgjør om du går inn? Må jo inn først for å se hvilken type toalett det er. Nei, herredo kan de ha for seg selv. Hadde en mann gått på damedo hadde han fort blitt anmeldt for å være pedo på jentejakt. Anonymous poster hash: ea406...2ff
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2017 #7 Skrevet 28. februar 2017 Nå snakker jeg om de tilfeller hvor det er separate toalett. For eksempel på bensinstasjoner, bibliotek osv. Det gjelder ikke toalett med urinal inne, eller herretoalett med flere toaletter samlet. Det skjer så ofte at damer blir stående i kø.. selv om det ikke er en eneste mann i sikte. Det er opptatt på dametoalettet, men 1-2 ledige herretoalett. Hvorfor kan man ikke bare gå på disse for å få unna køen? Det er i min logikk helt latterlig å bli stående i kø når det er ledige toalett. Så nå har det streifet meg at det kanskje er jeg som er rar, fordi jeg ikke har noen betenkeligheter med å gå på et herretoalett dersom det kun er bildet på døra som skiller det fra dametoalettet. Anonymous poster hash: 066dd...078 Så lenge toalettet er uten pissoar og ikke ser verre ut enn damedoen (det gjør det virkelig i blant), så er jeg helt enig. Mye idiotisk man gjør eller ikke gjør bare fordi "det er sånn", når det går an å tenke selv . Ikke så lett å se, men i dette sosialpsykologiske eksperimentet har de merket en utgangsdør med "for kvinner" og en annen "for menn": Anonymous poster hash: 2cc9e...e3b
Magia Skrevet 1. mars 2017 #8 Skrevet 1. mars 2017 Jeg gjør det hvis jeg holder på å tisse på meg, men ikke ellers. Herredoen lukter som regel gammel urin, og jeg grøsser av tanken på å sette meg ned på setet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #9 Skrevet 1. mars 2017 Nå snakker jeg om de tilfeller hvor det er separate toalett. For eksempel på bensinstasjoner, bibliotek osv. Det gjelder ikke toalett med urinal inne, eller herretoalett med flere toaletter samlet. Det skjer så ofte at damer blir stående i kø.. selv om det ikke er en eneste mann i sikte. Det er opptatt på dametoalettet, men 1-2 ledige herretoalett. Hvorfor kan man ikke bare gå på disse for å få unna køen? Det er i min logikk helt latterlig å bli stående i kø når det er ledige toalett. Så nå har det streifet meg at det kanskje er jeg som er rar, fordi jeg ikke har noen betenkeligheter med å gå på et herretoalett dersom det kun er bildet på døra som skiller det fra dametoalettet. Anonymous poster hash: 066dd...078 Hvis de er rene bryr jeg meg ikke. Ofte stinker det helt forferdelig... Anonymous poster hash: 36bd8...3be
Pobie Skrevet 1. mars 2017 #10 Skrevet 1. mars 2017 Fordi de er nedsølt med urin over hele gulvet og toalettet slik at man må sitte i urin. Nei takk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #11 Skrevet 1. mars 2017 Så du åpner døra og titter inn på de som står ved urinalet før du avgjør om du går inn? Må jo inn først for å se hvilken type toalett det er. Nei, herredo kan de ha for seg selv. Hadde en mann gått på damedo hadde han fort blitt anmeldt for å være pedo på jentejakt. Anonymous poster hash: ea406...2ff Har du veldig store problemer med leseforståelse? Anonymous poster hash: 4a74f...69e
Engeln Skrevet 1. mars 2017 #12 Skrevet 1. mars 2017 Hvis jeg holder på å tisse meg ut går jeg lett inn på herredo. Men foretrekker damedo da menn virker til å tisse ned hele rommet.
Yellow Brick Road Skrevet 1. mars 2017 #13 Skrevet 1. mars 2017 Fordi de er nedsølt med urin over hele gulvet og toalettet slik at man må sitte i urin. Nei takk. Helt enig. Herretoaletter er ofte veldig tilgriset og lukter vondt. Men ser det fint ut, kan jeg godt gå inn der om det er ledig.Og det er det ganske ofte at andre gjør også, så nei, HI, du er ikke den eneste. Det er i det hele tatt utrolig sjelden at man er den eneste.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2017 #14 Skrevet 1. mars 2017 Jeg går på den doen som er ledig når jeg vet det er en do innenfor døra og døra kan låses. Slik som på kinoen er det mange doer innenfor en dør, der går jeg ikke inn. Men der jeg vet det kun er en do og er døren låst er det en der. Jeg syns det ikke burde vært dame og herredo såfremt det bare er en do innenfor døra. En do er en do tenker jeg. Men jeg er muligens ikke helt normal dame, for jeg skiftet alltid i herregarderoben når jeg trente. Vi var tre jenter og førti gutter, og ingen av oss gadd å gå på andre siden av hallen for å skifte når guttegarderoben var rett utenfor døren vi trente. Det hørte til sjeldenhetene at noen dusjet, det var bare av og på meg tøy. Vi brydde oss ikke om noen så oss i undertøyet en sjelden gang, og ingen gutter brydde seg om vi så de. Alle gutta syns det var greit vi skifta der, så vi tok oss ikke bare tilrette. Veldig koselig treningsmiljø. Anonymous poster hash: f1044...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå