Gå til innhold

Andre som går å venter på fødsel?


natti_

Anbefalte innlegg

Har termin om 6 dager og begynner å bli utålmodig. Førstemann kom på termin så hadde et lite håp om at andremann kom litt før. Har ingen tegn på fødsel så begynner neste å forvente å gå over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende med 6 dager til termin natti_! Jeg går ikke å venter enda (er 29+3 i dag), men ønsker deg masse lykke til! Ikke lenge igjen uansett nå for din del;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid! Første kom dagen før termin. Er sååååå dritt lei! Hadde riser natt til i går som ga seg. Håper det skjer noe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med 6 dager til termin natti_! Jeg går ikke å venter enda (er 29+3 i dag), men ønsker deg masse lykke til! Ikke lenge igjen uansett nå for din del;)

Takk 😊😊 masse lykke til til deg med siste innspurten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid! Første kom dagen før termin. Er sååååå dritt lei! Hadde riser natt til i går som ga seg. Håper det skjer noe snart!

Ja da skjønner jeg at du er utålmodig. Skrekken er jo å bli satt opp gang. Vil jo helst at det skal starte naturlig. Håper riene dine tar seg opp 👍 her er det ikke antydning til en eneste ri. Bare sover hele dagen for å få tiden til å gå 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skjønner jeg at du er utålmodig. Skrekken er jo å bli satt opp gang. Vil jo helst at det skal starte naturlig. Håper riene dine tar seg opp 👍 her er det ikke antydning til en eneste ri. Bare sover hele dagen for å få tiden til å gå 😴

Ja det er noe dritt. Hadde det sånn i natt også og nå har jeg mistet en hel natts søvn for jeg klarte ikke sovne igjen 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

 

Termin om 13 dager, men førstemann kom 10 dager før termin.

Så hadde håpet på noe av det samme denne gangen, for nå kjenner jeg det er greit! ;) 



Anonymous poster hash: 64952...14b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende!:) jeg har termin 20 mars. 26 dager til i dag. Førstemann kom 8 dager før termin, så er jo og litt i håpet om at jeg får før termin:)

 

Dere som har født før, hvordan var deres fødsel?

 

Min startet med rier 0150, jeg våknet og kjente at disse såkalte kynnerne oppførste seg motsatt fra hva jeg var vant til.

Det bygget seg opp jevnt med en gang og 1047 på morgenen var guttungen ute. Vannet gikk 0445. Totalt 5 timer aktiv fødsel. :)

Så ser frem til denne fødselen og håper det går like fint :D

Klarte meg med lystgass, selv om jeg ikke helt fikk taket på den. Klarte gå mye rundt, og når jeg først kom bort til lystgassen var litt av poenget borte :P

Fikk jevnt med petidin intravenøst. Det hjalp på det verste før trykketrangen. Da hadde jeg ingenting når den meldte seg.

 

Måtte sy, 2 grads rift og opplevde nesten det som verste med hele fødselen. Så håper jeg slipper litt billigere unna denne ganga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe dritt. Hadde det sånn i natt også og nå har jeg mistet en hel natts søvn for jeg klarte ikke sovne igjen 😔

Tydelig at noe er på vei til å skje da 😊 vi får håpe at baby bestemmer seg for å komme ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:vinke:

 

Termin om 13 dager, men førstemann kom 10 dager før termin.

Så hadde håpet på noe av det samme denne gangen, for nå kjenner jeg det er greit! ;)

 

Anonymous poster hash: 64952...14b

Ja ikke sant. Man forventer jo ikke å gå lenger med andremann selv om det kanskje blir tilfelle. Håper på fødsel i helgen for oss som er fødeklare 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende!:) jeg har termin 20 mars. 26 dager til i dag. Førstemann kom 8 dager før termin, så er jo og litt i håpet om at jeg får før termin:)

 

Dere som har født før, hvordan var deres fødsel?

 

Min startet med rier 0150, jeg våknet og kjente at disse såkalte kynnerne oppførste seg motsatt fra hva jeg var vant til.

Det bygget seg opp jevnt med en gang og 1047 på morgenen var guttungen ute. Vannet gikk 0445. Totalt 5 timer aktiv fødsel. :)

Så ser frem til denne fødselen og håper det går like fint :D

Klarte meg med lystgass, selv om jeg ikke helt fikk taket på den. Klarte gå mye rundt, og når jeg først kom bort til lystgassen var litt av poenget borte :P

Fikk jevnt med petidin intravenøst. Det hjalp på det verste før trykketrangen. Da hadde jeg ingenting når den meldte seg.

 

Måtte sy, 2 grads rift og opplevde nesten det som verste med hele fødselen. Så håper jeg slipper litt billigere unna denne ganga.

Ja vi får håpe du føder før termin demme gangen også👍👍

 

Med førstemann startet riene kl 04 om natten. Lå å telte frem til kl 09 før jeg ringte føden. De sa jeg kunne vente litt til det tok seg mer opp. Ringte på nytt i 14 tiden og fikk da komme inn. Hadde 4 cm ved undersøkelse kl 15. Riene dabbet av og de tok vannet kl 18 men åpningen var den samme. Ble satt på drypp i.v og riene haglet men ingen av de førte noe med seg. Fikk da epidual ca kl 20 og måtte ha mer drypp for å få opp riene. Endelig førte de noe med seg og kl 23.30 hadde jeg 10 cm og kunne presse. Kl 00.22 kom en stor plugg ut (4 kg, 51 cm og 39 cm i hodeomkrets). Jeg var veldig heldig å trengte bare å sy ett innvending pyntesting.

 

Denne gangen håper jeg at jeg klarer meg uten epidural og at riene er gode slik at jeg slipper å få drypp iv. Skal også prøve lystgass denne gangen( dette hadde de ikke på det forrige sykehuset jeg fødte på). Og håper at jeg ikke revner eller får noen langvarige skader nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres intenst ut. Heldig som slapp unna med et pyntesting :) satser på at det går like fint denne gangen.

 

Blir spennende å høre om hvordan det går denne gangen. Det sier jo at fødsel nr to er raksere og bedre enn første. Har lest mye forkjellig, så er aldri godt å vite... :/ jeg leser og leser på nett om dagen.

 

Hadde siste arbeidsdag i går. Føles gost! Vi har utrolog nydelig vær, så er litt i gang med vårrengjøring og rydding. Hehe. Skikkelig rastlaus.

 

En stor plugg ja! Min var 3,3 og 49 cm.

Så spent på nestemann nå. Sist lå målene på og over en smule over gjennomsnittet. Denne gangen ligger målene et lite stykke ubder snittet hele veien.

En villbass i magen denne gangen også og kjenner tydelig hva som er hva. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Idag på selve termindagen kom lillegutt. Våknet i natt med rier helt spontant kl 3.30. Lå hjem å slappet av litt Før vi dro på føden kl 06. Når jeg kom inn der hadde jeg 5 cm åpning så det var bare rett inn på en fødestue.

Kl 8.28 kom lillegutt til verden 😊😊 han veide 4410 g og var 55 cm lang. Nå ligger vi å slapper av på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! <3 Håper det var en fin fødsel :)

Det virker som en behagelig fødsel ut ifra tid ihvertfall ;)

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Venter utålmodig her. Prøver å nyte dagene og slapper av så godt jeg kan. Meeen lettere sagt enn gjort.

 

En del kynnere på kveldtie. Faste tider... av og til med litt murring.

Nå er det veldig tungt. Mann med reisejobb og kommende storebror er 23 mnd nå 3 mars. Heldigvis er han i barnehagen på dagtid.

Ser frem til mannen kommer hjem til helga og blor jobbende i området og fri nfra neste uke...

Veldig kjedelig med så lite energi og tungt med stor mage. Får ikke lekt så mye med sønnen vår.

Håper det snart er over :P jegver klar for å få kroppen noenlunde tilbake i form av å kunne bevege meg mer fritt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så lei enda heldigvis, 13 dager til termin, forrige kom 8 dager før, spent på hva det blir denne gangen. :) 

Sist startet fødselen med at vannet plutselig gikk, gutten var ute under 3 timer etterpå, så håper ikke det går noe særlig fortere denne gangen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 20-dager igjen her.

Min var og 8 dger før sist :) krysser fingrene for oss!

 

Oi! Det gikk unna! Får håpe det ikke blir kortere nei. Heller ikke for lenge. Blir spennende dette!::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt igang med stripping og ballong mandag i 14-tiden. Var på ingen måte så vondt jeg har lest om! Litt over to natt til tirsdag var han ute. 😊 Gikk 2 timer fra 3cm til full åpning og jeg ble kastet inn på ei fødestue... (De forventet ikke noe fødsel før dagen etter) rakk ingen smertelindring. Hadde pressrier på vei inn fødestua faktisk 😂😂 kom jammen fort når han først bestemte seg.

 

Lykke til dere som ikke har født enda og gratulerer så mye til dere andre 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!:)

 

Jeg har en del kynnere jevnt ila dagen med murringer. Første gang med murring i dag på dagtid.

Ellers pleier det å komme kynnere og av og til murringer sammen på kvelde.. Veldig spent på når tid fødselen vil starte. Har ikke fwsta seg, så veldig sliten av press mot ribbeina, pusten og umulig å gjøre noe som krever bøying.

Bah. Nok er nok altså :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har fått baby <3 

Venter stadig, kjenner det murrer og er litt action nedi her både på dag og kveld, men tror det er mest når baby beveger seg, og at det er litt nerver som kommer i klem. Ikke noe veldig spennende med andre ord... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag, alt så fint ut og hodet var knapt festet. Ligger godt nedi bekken, så det er fint :)

Kjente det var noe sånt på gang med nedpress. Stikking. Førstemann festa seg ca uka før han kom. Så nå er jeg spent og går og håper :)

38+0 i dag og første kom 39+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har fått baby <3

 

Venter stadig, kjenner det murrer og er litt action nedi her både på dag og kveld, men tror det er mest når baby beveger seg, og at det er litt nerver som kommer i klem. Ikke noe veldig spennende med andre ord...

Spennende å høre når poden kommer :) når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

7 dager over termin her og såååå utålmodig!! Ingenting som tyder på fødsel med det første...

 

Anonymous poster hash: 0ffdc...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...