Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #1 Skrevet 7. februar 2017 Mannen min er, av religiøse årsaker, imot prevensjon. Jeg har blitt ganske syk og er under utredning så jeg vil ikke sjanse på svangerskap (selv om jeg har god oversikt over eggløsning osv). Derfor blir det uaktuelt å ha sex, frem til jeg er frisk igjen. Har vel hatt en måneds pause nå og merker at han sliter litt, men han viser selvsagt forståelse for mitt valg ! Jeg vet at det vil bli utfordrende etter hvert, særlig hvis det drøyer veldig (sånn et halvt år - ett år), noen som har noen tips til andre ting man kan gjøre for å skape bånd? Ikke av seksuell karakter... Bare koselige kjæresteting liksom Setter pris på alle hyggelige svar og ingen avsporinger. Anonymous poster hash: 9cead...3d3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #2 Skrevet 7. februar 2017 Mannen min er, av religiøse årsaker, imot prevensjon. Jeg har blitt ganske syk og er under utredning så jeg vil ikke sjanse på svangerskap (selv om jeg har god oversikt over eggløsning osv). Derfor blir det uaktuelt å ha sex, frem til jeg er frisk igjen. Har vel hatt en måneds pause nå og merker at han sliter litt, men han viser selvsagt forståelse for mitt valg ! Jeg vet at det vil bli utfordrende etter hvert, særlig hvis det drøyer veldig (sånn et halvt år - ett år), noen som har noen tips til andre ting man kan gjøre for å skape bånd? Ikke av seksuell karakter... Bare koselige kjæresteting liksom Setter pris på alle hyggelige svar og ingen avsporinger. Anonymous poster hash: 9cead...3d3 Jeg synes du er tøff som velger å leve i sølibat for mannens skyld, det hadde jeg ikke klart. Vi lever med svært lite sex selv, men bruker å se serier sammen på kveldene med armkrok i sofaen og god mat, ligge og prate i senga før vi sovner, gå ut og spise og sånt Anonymous poster hash: 23568...771
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #3 Skrevet 7. februar 2017 Jeg synes du er tøff som velger å leve i sølibat for mannens skyld, det hadde jeg ikke klart. Vi lever med svært lite sex selv, men bruker å se serier sammen på kveldene med armkrok i sofaen og god mat, ligge og prate i senga før vi sovner, gå ut og spise og sånt Anonymous poster hash: 23568...771 Jeg elsker ham, og forsøker å se ting fra hans synspunkt Men det er jo ikke særlig gøy da Vi var sammen i endel år før det ble slik det er nå, og det har vært vondt og tøft å omstille seg slik. Men i gode og onde dager, sies det... Han har støttet meg mye og støtter meg fortsatt mye gjennom sykdom og sånn. Så han er en flott mann. Vi pleier også å se på serier/film. Men vi får sjeldent barnepass (tør ikke å spørre!), så får ikke dratt ut så mye. Men takk for råd! Bør nok sette av litt tid til det fremover. Tenkte kanskje vi kunne tatt oss en helgetur til høsten, når yngste er 2 år. Oppleve litt annet enn hverdagen? Anonymous poster hash: 9cead...3d3
sug lut Skrevet 7. februar 2017 #4 Skrevet 7. februar 2017 Ah, religionens velsignelse. Han lager jo ris til egen bak, evt pisk til egen pung, og bør definitivt ikke dulles med av den grunn. Finnes det virkelig menn i 2017 i Norge som noen vil ha som har disse holdningene?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 Ah, religionens velsignelse. Han lager jo ris til egen bak, evt pisk til egen pung, og bør definitivt ikke dulles med av den grunn. Finnes det virkelig menn i 2017 i Norge som noen vil ha som har disse holdningene? Det finnes en bunch med menn som mener masse rart om sex. Min mann er for eksempel aseksuell når han er i forhold, og kjempeviril når han er singel og kan bytte dame hver helg. Han har flere sånne kompiser også. Kjenner flere andre som også har rare preferanser iht. sex. Anonymous poster hash: 23568...771
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #6 Skrevet 7. februar 2017 Jeg elsker ham, og forsøker å se ting fra hans synspunkt Men det er jo ikke særlig gøy da Vi var sammen i endel år før det ble slik det er nå, og det har vært vondt og tøft å omstille seg slik. Men i gode og onde dager, sies det... Han har støttet meg mye og støtter meg fortsatt mye gjennom sykdom og sånn. Så han er en flott mann. Vi pleier også å se på serier/film. Men vi får sjeldent barnepass (tør ikke å spørre!), så får ikke dratt ut så mye. Men takk for råd! Bør nok sette av litt tid til det fremover. Tenkte kanskje vi kunne tatt oss en helgetur til høsten, når yngste er 2 år. Oppleve litt annet enn hverdagen? Anonymous poster hash: 9cead...3d3 Hvis han plutselig ble radikalt religiøs etter mange år, ville mine varselbjellene ha begynt å ringe. Det lover ikke godt dessverre. Anonymous poster hash: 23568...771
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #7 Skrevet 7. februar 2017 Det finnes en bunch med menn som mener masse rart om sex. Min mann er for eksempel aseksuell når han er i forhold, og kjempeviril når han er singel og kan bytte dame hver helg. Han har flere sånne kompiser også. Kjenner flere andre som også har rare preferanser iht. sex. Anonymous poster hash: 23568...771 Ja, man er forskjellige ! Jeg har ikke et voldsomt behov for sex egentlig, så det går greit, men han har nok et større behov. Jeg mener dog at han bør klare å kontrollere det. Har gått greit nok hittil, men sex knytter jo bånd da. Men erfaringsmessig blir det bedre dersom vi venter en stund! Kan fort bli "vanlig" å ha sex, særlig for min del som ikke har det store behovet i utgangspunktet (men sånn et par ganger i mnd kjenner jeg at jeg behøver, da, men!) Anonymous poster hash: 9cead...3d3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #8 Skrevet 7. februar 2017 Nekte deg sex av religiøse årsaker? Og flere her inne synes det er flott at du lever i sølibat for mannen din😂 Hadde du kommet med samme problemstilling uten å nevne religion ville veldig mange ha bedt deg om å finne deg en annen eller en elsker fort som fy. Anonymous poster hash: 78ab3...4ae
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #9 Skrevet 7. februar 2017 Er det du som skrev tråder om dette tidligere? Mann som plutselig endret seg mye og liksom ble veldig religiøs og laget seg sine egne regler også for deg som han begrunnet med "sin tro"? I så fall synes jeg det er trist at dere fremdeles er sammen, for da har han nok lyktes i å hjernevaske deg. Han var allerede på god vei til å bryte deg ned psykisk den gangen, og er du den samme som nå bare skryter av ham selv om han dømmer deg til et liv uten sex... da har han nok dessverre lyktes. Han dømmer deg til et liv uten sex. Da får han også ta konsekvensen av det selv. At han sliter nå er kun hans egen feil. Det er ikke din oppgave å gi ham et sexliv når han nekter deg et sexliv pga. meningsløse regler han setter opp og påtvinger deg. Anonymous poster hash: 6557d...816
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #10 Skrevet 7. februar 2017 Kan du ikke sterilisere deg da? Eller er det også fyfy? Anonymous poster hash: 25331...c1a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #11 Skrevet 7. februar 2017 "Han viser forståelse for ditt valg"..? Det er jo han som har valgt dette i utgangspunktet?? Hadde jeg vært deg hadde jeg fått satt inn spiral i hemmelighet (eller helt ærlig hadde jeg gått fra han..). Vi lever i 2017. At prevensjon er synd er noe stort tull, og alle oppegående mennesker skjønner hva som ville skjedd med jorda om alle skulle ynglet som kaniner og fått 10 - 15 unger hver.. Anonymous poster hash: 23140...1a3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2017 #12 Skrevet 7. februar 2017 Det er for all del DU som ofrer noe for ham her, ikke omvendt! Men når det er sagt; sex er jo mye mer enn samleie. Hvorfor ikke tafsing/oralsex etc? Anonymous poster hash: a268f...ba1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #13 Skrevet 8. februar 2017 Det finnes en bunch med menn som mener masse rart om sex. Min mann er for eksempel aseksuell når han er i forhold, og kjempeviril når han er singel og kan bytte dame hver helg. Han har flere sånne kompiser også. Kjenner flere andre som også har rare preferanser iht. sex. Anonymous poster hash: 23568...771 Og det våset der tror du på? 😂😂😂 Her burde det visst også ringe noen varselbjeller! Anonymous poster hash: 91059...1df
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #14 Skrevet 8. februar 2017 Dere kan jo ha sex i sikre perioder? Anonymous poster hash: 4b71c...eba
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #15 Skrevet 8. februar 2017 Og det våset der tror du på? Her burde det visst også ringe noen varselbjeller! Anonymous poster hash: 91059...1df Ingen varselbjeller overhode, mange menn kjeder seg lett når de er i forhold. Flere av kompisene hans er notorisk utro når de er i forhold og nekter kjerringene sex, fordi det er kjedelig å ha seg med ei og samme hele tiden i mange år. Min holder seg på matta, men vil ikke ha sex når han er i langvarig forhold og det er gått rundt 3-4 etter at forholdet startet. Anonymous poster hash: 23568...771
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #16 Skrevet 8. februar 2017 Dere kan jo ha sex i sikre perioder? Anonymous poster hash: 4b71c...eba Det er ikke noe som heter "sikre perioder". HI gjør ikke det for moro skyld, men fordi hun ikke kan bli gravid på grunn av helsa. Skal hun ofre liv og helse for at mannen skal få seg en beta? Anonymous poster hash: 23568...771
Mrs. Kaizer Skrevet 8. februar 2017 #17 Skrevet 8. februar 2017 Vel, vi lever i 2017 og kvinner her i landet har faktisk lov å ha egne meninger og bestemme over sin egen kropp. Så skaff deg prevensjon selv siden mannen er så i mot det.. P- piller eller spiral og mannen trenger ikke få vite om det engang😊 Er planen deres at du bare skal poppe ut unger til du er 45-50 og kommer i overgangsalderen? Er du forresten kona til farmen-Andreas?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #18 Skrevet 8. februar 2017 Ingen varselbjeller overhode, mange menn kjeder seg lett når de er i forhold. Flere av kompisene hans er notorisk utro når de er i forhold og nekter kjerringene sex, fordi det er kjedelig å ha seg med ei og samme hele tiden i mange år. Min holder seg på matta, men vil ikke ha sex når han er i langvarig forhold og det er gått rundt 3-4 etter at forholdet startet. Anonymous poster hash: 23568...771 3-4 hva? Uker, måneder, år...? Det er i alle fall ikke grunnlag for å kalle seg "aseksuell". Det er grunnlag for å kalle seg "lei". At du gidder å være sammen med en som så åpenlyst sliter med holdningsmaterialet sitt, sier jo mest om deg. For ikke å nevne HI og den skrullingen hun aktivt velger å leve sitt eneste jordeliv med. Huttetu... Anonymous poster hash: 91059...1df
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2017 #19 Skrevet 8. februar 2017 Hvordan vet du at din holder seg på matta?😂😂 Sorry ass, det hadde jeg ikke trodd et sekund på. Selvfølgelig sier han ikke til deg at han er utro.. Anonymous poster hash: 23140...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå