Gå til innhold

Kan fostervann være lyst rosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte plutselig å renne litt, gjennom truse og bukse. Gikk på do og måtte tørke meg to ganger før det var "tomt". Vannet eller hva det var, var veldig lys rosa. Har ikke kommet noe mer, så usikker på om det var utflod eller fostervann. Det var helt vannaktig og ikke klissete. Lukter ikke urin, kanskje litt søtt.

Skal ringe føden når mannen kommer hjem hvert øyeblikk, glemte mobilen min der i sted.

Anonymous poster hash: 8e3b6...5ab

Skrevet

Glemte mobilen i bilen mente jeg :)

Hi

Skrevet

Ja det er vanlig. Spesielt slik du beskriver lukt og konsistens.

Lykke til:)

Anonymous poster hash: 3a654...d12

Skrevet

Mitt var lyserosa ja😊

Skrevet

Jepp, mitt var lyserosa og lukta vaffelrøre :P

Skrevet

Var ikke fostervann, har ikke kommet noe mer. Men blødde litt i ettermiddag, helt normalt ifølge jordmor så håper ting er på gang nå og småen kommer snart :)

Hi

Skrevet

Var ikke fostervann, har ikke kommet noe mer. Men blødde litt i ettermiddag, helt normalt ifølge jordmor så håper ting er på gang nå og småen kommer snart :)

Hi

Har du vært inne på føden å sjekket om det var fostervann?

Hva annet skulle det liksom vært? Lyserosa og lukter søtt er jo klassisk fostervann!

Anonymous poster hash: 1d791...0e8

Skrevet

Hi

Det kan godt vere fostervatn sjølv om det ikkje kom meir, lukke til😊

Skrevet

Jepp, mitt var lyserosa og lukta vaffelrøre :P

😂😂😂 vaffelrøre!!

Mitt var blankt og luktet karakteristisk fostervann, i alle fall. Babyen luktet også sånn. Litt søtt.

Da jeg fikk nr 2 med meg hjem, og vi byttet bleie på han, sa nr 1: "Her lukter det fødeavdeling."

Anonymous poster hash: 345bd...b86

Skrevet

vaffelrøre!!

Mitt var blankt og luktet karakteristisk fostervann, i alle fall. Babyen luktet også sånn. Litt søtt.

Da jeg fikk nr 2 med meg hjem, og vi byttet bleie på han, sa nr 1: "Her lukter det fødeavdeling." Anonymous poster hash: 345bd...b86

Hehe, ja! Tok litt tid før jeg lagde vafler igjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...