Gå til innhold

Har dere begynt å handle inn til babyen? 😁😄😄


pia91

Anbefalte innlegg

Å hva har dere handlet?? 😁

Hadde ikke tenkt å handle så så mye. Men siden det ble ei jente så ville jeg ha jente farger på ting så nå har jeg solgt alt av gutteting å begynt å kjøpt jenteting 😄😄 .. Har tilome kjøpt ny vogn 💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun kjøpt en vogn - brukt da hehe. Ellers vet jeg at vi kommer til å få så masse annet brukt av familie og venninner, som babydundyne, seng, barnehagesovevogn, klær osv. Kommer nok til å vente et par mnd til før jeg kjøper noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt på Zara, noen bukser å 5pk body.

Hadde nok handla som en gal hadde det vert en bittelillesøster i magen. Men venter 3. gutten så frister ikke med noe shopping. Men det kommer vell etterhvert :-) kan nok grave frem det meste oppe på loftet.

 

Anonymous poster hash: ea264...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ønsket jo egentlig at det var en gutt så jeg slapp å shoppe så mye. Men nå synes jeg det er litt artig likevel. 😁 har dere noe baby handle liste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 13 imorgen og har kjøpt et sett med tøy i nøytrale farger fra newbie serien til KappAhl (body og bukse) ❤️

Har også kjøpt babybjørn vippestol og troll vugge på tilbud 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 13 imorgen og har kjøpt et sett med tøy i nøytrale farger fra newbie serien til KappAhl (body og bukse) ❤️

Har også kjøpt babybjørn vippestol og troll vugge på tilbud 💕

 

Jeg har å kjøpt troll vugge 😍 nå mangler vi seng til rommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er jo så fine 😍😍😍 Vi hadde sprinkelseng på rommet vårt til førstemann og syns den ble så fryktelig stor til sen bittelille babyen , så vi tenkte å ha vuggen på rommet vårt denne gangen 😊 og veldig greit at d er hjul på den, så kan den trilles ut i stua hvis vi vil ha den der også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til babyen blir 6 mnd, har jeg en liten kurvseng m/ny madrass. Denne har alle ungene brukt inkl meg selv da jeg var liten ❤ praktisk og kan bæres lett fra rom til rom den første tiden! Brukes kanskje mest fordi jeg bare er veldig glad i den hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en del ja :)

Ny vogn, nytt stellebord, ny babycall med kamera og litt klær i str 50/56.

Skal nok handle litt mer klær etterhvert. Det er jo veldig koselig. Også har jeg ingenting i den minste størrelsen da vi gav vekk alt.

Er i uke 25 straks. Går utrolig fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo så fine 😍😍😍 Vi hadde sprinkelseng på rommet vårt til førstemann og syns den ble så fryktelig stor til sen bittelille babyen , så vi tenkte å ha vuggen på rommet vårt denne gangen 😊 og veldig greit at d er hjul på den, så kan den trilles ut i stua hvis vi vil ha den der også 😍

Ja speinkelseng blir nok litt stort. Må hvertfall ha babynest oppi da 😁

Men jeg tenkte å kjøpe sånn bed side crib (eller hva det heter) sånn at jeg enkelt kan amme 😉

 

Nå har jeg akkurat vært å kjøpt ny seng til mannen som jeg skal skifte ut på gjesterommet 😂😂 hvis han ikke har sluttet å røyke før babyen er født så må han sove på gesterommet 😅😅 ... Men jar gjort det bra koselig der inne hvis han ender opp der 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste fra før, begynt å rydde litt plass i kleskapet og kjøpt 2 bodyer og 2 par sokker:) har alle klær fra sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste fra før, begynt å rydde litt plass i kleskapet og kjøpt 2 bodyer og 2 par sokker:) har alle klær fra sist!

Heldig du er! Ønsker jeg kjøpte mer nøytrale klær 😅 kjøpte mest blått..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) har mest rosa, men jente nr 2 :) flaks! Hehe

Ja jeg har 100vis av esker meg gutteklær 😢😢 må nok bare selge unna 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en del bodyer og sånne bukser med for på h&m. De har salg på doble pakker så da måtte jeg bare kjøpe en del. Har kjøpt 8 bodyer og 4 sånne bukser. Alt i str 56. Regner med jeg får en stor og litt lang baby da de to forrige også var litt stor. Har noen nøytrale klær på loftet som jeg må lete frem etterhvert. Har også kjøpt en brukt søskenvogn av en kollega. Minste blir 2 når baby blir født så er greit å ha en vogn som begge kan bruke en periode. Ellers så tenkte jeg å kjøpe en brukt "lekegrind" med hevefunksjon. Tenker i tilfelle småen blir sjalu på baby så er det greit å ha babyen ett trygt sted om jeg feks må på do. Ellers så tror jeg vi tar resten når babyen er født. Vet jo ikke kjønnet så om det blir gutt (har to jenter fra før) så tipper jeg det blir tidenes shoppingrunde når han er født 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har bare kjøpt bilstol og et sett klær foreløpig ☺️ Har kjempelyst til å kjøpe mye klær men frister ikke like mye da den lille ikke ville vise hvilket kjønn det var på UL ☺️ Om det blir en jente vet jeg at jeg får endel klær av familie ☺️ Velger derfor å prioritere de største tingene som er nødvendig til å starte med ☺️ Kanskje gleden av å handle endel nøytrale klær kommer etterhvert ☺️

 

Anonymous poster hash: 0c552...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt altfor mye baby tøy - men jeg klarer ikke å la være! Masse til 50% som jeg bare "må" ha!

Kjøpte den myke bambus pyjamasen i str 56. Tenkte å ta den med på sykehuset.

Nå mangler vi kun en ekstra bilstol da vi har to biler- sånn at vi får en i hver bil og slipper å bytte og stresse.

Skal kjøpe en av venninen min som har ett barn som snart er ferdig med det minste setet :) Så da blir det litt billigere og det er jo nesten helt nytt, ingen skader.

Ellers tror jeg vi er i mål. Babycall og stellebord ja - de to tingene mangler vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er å snart ferdig 😁 har kjøpt litt for mye klær altsåå.. Huff jenta får aldri brukt alle de klærne jeg har kjøpt😂😂😂 ... Også kommer tankene: hva viss det kommer en gutt ut!!! Huff da har han mye rosa å gå i hvertfall 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alt vi trenger nesten . Har kjøpt tvillingvogn - brukt. Emmaljunga. Minste barnet er bare 1 år, så har alt det meste. Med mindre det blir gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på oul på mandag, og etter det begynte det virkelig å klø i fingra etter å shoppe. Hadde ingenting før det nesten.. har kjøpt masse klær, seng, babygym, sengetøy og vogn😊 Har selvfølgelig sett på mye ting før oul, så var en del ting vi allerede hadde bestemt vi skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var alt fint på oul ? Fikk dere vite kjønnet ? 😊

Alt så helt fint ut, og det var ei lita jente som gjemte seg der inne☺💜 Er så fantastisk!!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut 😄😄 Vi skal også ha ei jente nå 💕 Har en gutt fra før 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut 😄😄 Vi skal også ha ei jente nå 💕 Har en gutt fra før 💙

Så stas!!☺💞 Ble plutselig mye mer virkelig etter oul, og nå har jeg såvidt begynt å kjenne litt liv også (tror jeg da). Som du skjønner ganske diffust enda.. hehe.. men tror ganske sikkert det er hu jeg kjenner😉 Så nå er det liksom ingen tvil lenger, har brukt ganske lang tid på å skjønne at det faktisk er minibaby her inne. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå alt utenom babycall og stellebord.

Jeg har handlet altfor mye klær😳😂

Så nå er det shopping stopp her🔫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...