Gå til innhold

Snøfall-spekulasjonstråd 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulling!

Jeg lagde en egen spoiler-tråd jo...

Nå får du HAT!

Anonymous poster hash: 2a369...eb7

Sorry lurte jo bare på hva andre mente om at Pil ble den nye lærlingen.

Jeg personlig liker Pil godt! :)

Anonymous poster hash: 419e4...956

Fortsetter under...

Skrevet

Luke 23:

Pil blåser juleønsker i en julekule!

Da har vi lærlingen vår.

Luke 24: Julenissesleden, i lufta, med reinsdyr, og med Julius,Selma og Pil!

Så bra at Pil ble den nye lærlingen :D

Hva synes dere andre om det? :)

Var dette nødvendig?

Anonymous poster hash: a98c2...aaf

Skrevet

Hva faen feiler det deg???? Jævla f****!!!!!!

Anonymous poster hash: 474c1...a58

Grow up!

Det er tvserie for BARN,det er ikke sånn at jeg drept en person!

Skrevet

Var dette nødvendig?

Anonymous poster hash: a98c2...aaf

Lurte jo bare på hva andre tenkte om at Pil ble den nye lærlingen :)

Skrevet

Grow up!

Det er tvserie for BARN,det er ikke sånn at jeg drept en person!

😂😂😂 Grow up faktisk😂 Og det sier du som er så barnslig at du må ødelegge hele tråden...

Skrevet

Grow up faktisk Og det sier du som er så barnslig at du må ødelegge hele tråden...

Jeg stillet bare ett spørsmål også klikker folk vinkel! Da er det dere som bør skjerpe dere ikke jeg!

Annonse

Skrevet

Jeg stillet bare ett spørsmål også klikker folk vinkel! Da er det dere som bør skjerpe dere ikke jeg!

Hvis du ikke skjønner av deg selv at det er helt ræva dårlig gjort å spoile er du jo rettog slett mindre intelligent.

Anonymous poster hash: 8840a...227

Skrevet

Hvis du ikke skjønner av deg selv at det er helt ræva dårlig gjort å spoile er du jo rettog slett mindre intelligent.

Takk for den..

Skrevet

Takk for den..

Vær så god. Neste gang håper jeg du tenker deg om når du vurderer å gjøre noe steindumt.

Skrevet

Vær så god. Neste gang håper jeg du tenker deg om når du vurderer å gjøre noe steindumt.

Kanskje du heller skal få deg ett liv enn å klikke vinkel pga en BARNETV SERIE??

Skrevet

Denne tråden, som omhandler Barne-TV er utrolig nok modereret for personangrep. I tillegg har jeg fjernet dobbeltposter. Den er også rapportert for spoilere, men jeg kan ikke se at det bryter mot regelverket vårt.

Da må jeg eventuelt moderere pga spekulasjoner, noe som betyr at vi må ta bort hele tråden, da det er en spekulasjonstråd.... 😄

Seriøst, det er Barne-TV vi snakker om, slutt med personangrep pga handlingen i en fantastisk julehistorie.

MB, moderator.

Skrevet

Nei, du stilte ikke et spm. Du fortalte hva som skjer. Evnet du ikke å lese overskriften? "Spekulasjonstråd"... Spekulasjoner, altså hva man TROR hender. Ikke hva som faktisk skjer... Vitner om temmelig lav intelligens om du ikke forstår det

Ja å jeg TROR 100% sikkert at PIL er den nye lærlingen og at Selma reiser tilbake til VU

Skrevet

Ja å jeg TROR 100% sikkert at PIL er den nye lærlingen og at Selma reiser tilbake til VU

Dette er jo pga at du har sett hva som faktisk skjer... Ikke for at du tror... Er du virkelig så innmari tett at du ikke forstår forskjellen??

Annonse

Skrevet

Er jo ikke sikkert julekalender vår viser rett svar :P

Skrevet

Det er ikke personangrep å skrive at man gjerne skulle kalt noen idiot..

Skrevet

Og da er tråden igjen moderert for personangrep. Vær så snill, må jeg virkelig stenge en tråd om barne-TV og handlingen der pga gjentatte regelbrudd?

MB, moderator

Skrevet

Hahahahhahaha! Utrolig!

Anonymous poster hash: 0068e...ffe

Skrevet

Hva tror dere skjer når Selma kommer tilbake til VU da? :)

Tror dere hun forsetter å bo hos Ruth eller kommer hun til å bo i den nye fosterfamilien de hadde funnet til henne?

Håper vi får svar på dette i siste episode! :) :)

Skrevet

Det er ikke personangrep å skrive at man gjerne skulle kalt noen idiot..

Men det er veldig unødvendig å komme med sånne kommentarer da.

Er greit å si ifra men er lov å holde seg saklig likevel.

Skrevet

Denne tråden, som omhandler Barne-TV er utrolig nok modereret for personangrep. I tillegg har jeg fjernet dobbeltposter. Den er også rapportert for spoilere, men jeg kan ikke se at det bryter mot regelverket vårt.

Da må jeg eventuelt moderere pga spekulasjoner, noe som betyr at vi må ta bort hele tråden, da det er en spekulasjonstråd.... 😄

Seriøst, det er Barne-TV vi snakker om, slutt med personangrep pga handlingen i en fantastisk julehistorie.

MB, moderator.

Det burde dere hatt i regelverket, men du kan i det minste slette spoileren så flere slipper å gå inn å lese, uten å vite at handlingen avsløres. Det fjør meg ingenting, men vet etter noen år på forum, at mange misliker det.

Anonymous poster hash: 39eac...d3b

Skrevet

Trodde forøvrig Pil ble lærling. At Selma flytter tilbake til Ruth. At Ruth og faren til Håkon blir sammen. Tipper Winther jages /dyttes i sovetåka /forsvinner på slutten.

Skrevet

Jeg synes synd på den bitre smålige personen som tar en morsom tråd og ødelegger den for alle andre. Hva er problemet ditt?

Tar en klype salt med det du skrev fordi ingen er SÅ dumme, spesielt når du skriver ting som "ups, jeg lurte bare på hva dere syntes om avslutningen, hihi smilefjes".

Du må ha et trist,ensomt og tomt liv

Anonymous poster hash: 960f0...312

Skrevet

Jeg synes synd på den bitre smålige personen som tar en morsom tråd og ødelegger den for alle andre. Hva er problemet ditt?

Tar en klype salt med det du skrev fordi ingen er SÅ dumme, spesielt når du skriver ting som "ups, jeg lurte bare på hva dere syntes om avslutningen, hihi smilefjes".

Du må ha et trist,ensomt og tomt liv

Anonymous poster hash: 960f0...312

Du må ha ett trist liv som lar deg provosere av noe som handler om en barntv serie

Skrevet

Trodde forøvrig Pil ble lærling. At Selma flytter tilbake til Ruth. At Ruth og faren til Håkon blir sammen. Tipper Winther jages /dyttes i sovetåka /forsvinner på slutten.

Ja kan nok stemme at Selma flytter tilbake til Ruth for det er jo helt tydlig at hun savner Selma og egentlig bryr seg om henne.

Skrevet

Du må ha ett trist liv som lar deg provosere av noe som handler om en barntv serie

Har du i det hele tatt sett serien? Ifølge tråden her er vi mange som følger med og synes det er spennende barnetv eller ei. Synes du det er mer greit å ødelegge for oss siden det er barnetv enn for de som f.eks følger med på frikjent, skam eller farmen? Tipper du er ute etter oppmerksomhet og det fikk du jo. Synes nesten litt synd på deg 😱

Anonymous poster hash: 5d9d5...279

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...