Gå til innhold

Er det vanelig å kjøpe ferdigkokt grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er vanlig. Vi kjøper det i alle fall aldri

Anonymous poster hash: b5fc8...646

Skrevet

Er det mulig å kjøpe sånne store ferdige poser? Vet bhg bruker å bestille til nissefest. Fra Tine tror jeg. . Hadde vært praktisk når man lager til mange ☺

Anonymous poster hash: bff34...65d

Nei det er bare til storhusholdning. Jeg har bestilt  til nissefesten i bhg neste uke :)

Veldig kjekt når man skal ha grøt til 75 stk og den kan varmes i vannbad i posen :)

Skrevet

Nei det er bare til storhusholdning. Jeg har bestilt til nissefesten i bhg neste uke :)

Veldig kjekt når man skal ha grøt til 75 stk og den kan varmes i vannbad i posen :)

Pass på å beregne gooood tid, vi har brukt den i bhg, og tok ei evighet å varme i posene😉😊

Skrevet

Pass på å beregne gooood tid, vi har brukt den i bhg, og tok ei evighet å varme i posene

Bruker de hvert år så vet det, men takk :)

Skrevet

Og de fleste varmer maten i mikroen, ikke makroen (hvis de ikke har ekstremt god tid).

Anonymous poster hash: 4f464...c1d

Men nå var det ferdigheter hun skulle varme, da. Dem tar vi vaneligvis i makroen.

Anonymous poster hash: 1033b...d34

Skrevet

Har prøvd dynegrøt, men det smakte jo ihjelkokt. Blir stekeovnsgrøt bedre?

Da lot du den stå for lenge.

Anonymous poster hash: 1033b...d34

Skrevet

Bruker de hvert år så vet det, men takk :)

Bra👍🏻😀 husker det ble småkrise hos oss første gangen, da grøten var kald når den skulle serveres😉😛

Skrevet

Bra👍🏻😀 husker det ble småkrise hos oss første gangen, da grøten var kald når den skulle serveres😉😛

Jeg skal lage slike neste fredag til ca 70 barn, hvor lang tid tar det ca og varme?

Skrevet

Jeg skal lage slike neste fredag til ca 70 barn, hvor lang tid tar det ca og varme?

Vi pleier å ha tre stk i gryta og varme de i ca 1 time hvis jeg ikke husker helt feil

Anonymous poster hash: 53c61...519

Skrevet

Vi varmer de ca. 1,5 timer for å være sikker

Skrevet

Ja det er kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...