Gå til innhold

😱 erfaring med grønnskjær i hår? 😱


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst nede ved tuppene, skulle farge etterveksten min nå (svart) jeg har jo ikke vert borti det lyse, så må ha skjedd noe når jeg vasket ut den svarte fargen??!

Ser jo ut som en alge fra havetsbunn 😭

Sitter med ketchup i håret nå, etter masse googling. Blir det mer grønt om jeg bleker det lyse/grønne i morgen ?! Har ikke råd til frisør nå rett før jul heller 🙁

 

Anonymous poster hash: e6853...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lyst nede ved tuppene, skulle farge etterveksten min nå (svart) jeg har jo ikke vert borti det lyse, så må ha skjedd noe når jeg vasket ut den svarte fargen??!

Ser jo ut som en alge fra havetsbunn 😭

Sitter med ketchup i håret nå, etter masse googling. Blir det mer grønt om jeg bleker det lyse/grønne i morgen ?! Har ikke råd til frisør nå rett før jul heller 🙁

 

Anonymous poster hash: e6853...17e

Rødt motvirker! Om ketsjup funker vet jeg ikke, men om det ikke skulle gjør det ville jeg gått innom vita i morgen og bedt om en blondfarge som kan motvirke det grønne. (Du kan også prøve rød konditorfarge, men det er en midlertidig løsning.)

 

Mest sannsynlig har du brukt en svart hårfarge med altfor mye aske i. Jeg har helt hvitt hår (skikkelig ikke naturlig), og om jeg er litt for drøy med lillasjampoen kan det bli litt gønnskjær i det, ofte hjelper det da med et par skikkelig vask, så er det riktig farge igjen :)

 

Anonymous poster hash: c6b1e...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp renseshampo!!!

Hjelpe det ? 😮 Da må jeg kjøpe det i morgen 🙊

 

 

Anonymous poster hash: e6853...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobber i vannrørene gir grønnskjær.

 

Ketchup hjelper fordi det inneholder eddik. Så du kan bruke vanlig 7% husholdningseddik også. På samme måte som man renser gryter i eddik før man koker gløgg i dem.

 

Anonymous poster hash: 4ab5b...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...