Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal teste 11desember ifølge min oversikt, har siden jeg tok ut hormonspiralen min hatt en syklus på 24 og en på 26 dager.Pleier alltid å ha på 28 dager. 😊 Denne mnd merket jeg at eggeløsningen kom 3 dager senere, så krysser fingrene for positivt test, og at det stemmer bedre med testing den 14 desember😊❄️

Hva med dere andre? Flere som skal teste i uke 50? 😊

Fortsetter under...

Ganske likt ja! Fikk justert testdato i dag (ivf), så legen sier 16 forblodprøvetest. Jeg tester sikkert 12, 13, 14... haha. Skal ikke bli fullstendig testgal, men en morgentest fom 12. dag...

Hvordan er du når det gjelder testing? Mye/ofte, klarer du å vente?

Så spennende😊 idag har jeg følt med kvalm og trøtt, men vet det er for tidelig. Med eggeløsning 3 dager senere enn forrige mnd(tror jeg har syklus på 28 dager denne mnd som normalt), forrige mnd var på 26 dager. Så skal vel teste den 13/14des. Jeg er veldig spent, og kommer nok til å prøve meg på en test den 12😱 hater å vente😂

Har du hatt mange IVF forsøk?😊

Annonse

Hei! Kommer litt sent inn her jeg:)

Ikm 13 des, pp 6,tror jeg.

Har ikke så trua denne gangen da vi hadde omgangen i hus rundt eggeløsning og fikk bare prøvd en gang.

Har dere symptomer.? Her kjenner jeg ingenting, bortsett fra det vanlige som følger med før tr

Usikker på om jeg har symptomer. En blir jo helt gal å går å kjenner etter om det er noen symptomer. Har lette murringer i høyre side, men kan vel likegodt være symptomer på TR. Har også fortsatt noe utflod/slim som jeg tenker er negativt. Har vært syk denne perioden med feber, som jeg også er redd kan ha påvirket.

Jeg skal teste 12 desember. Har kjent litt symptomer, men lurer på om det bare er innbillning. Murring i korsrygg de siste dager og ømme bryst. Klarer nesten ikke å vente med å teste. Håper det er full klaff denne måneden, har bare prøvd i 3 måneder 😊😝

Annonse

I og med IVF har jeg tatt crinone, og fikk symptomer før jeg satte inn, haha. Ømme bryster og mensmurringer i magen har jeg hatt i vekslende grad hele tiden, nå har jeg merket trøtthet. Krysser fingrene for meg og dere. 

Uke 50 er rett rundt hjørnet. Jeg gruer og gleder meg til å teste, skal jobbe hardt for å ikke teste noe før tirsdag tidligst. 

Noen som har testet?

Jeg tenker ikke å teste, er veldig sikker på at det ikke klaffer. Har vært utrolig forkjølet med feber denne uke, så jeg har ikke tenkt noe særlig på det heller.

Men krysser fingrene for dere, og håper på mange positive tester denne uka!

klarer ikke holde meg... skulle jo vente til tirsdag tidligst, helst onsdag... Skulle kjøpe sånne test tidlig, men de var utsolgt, så kjøpte test ofte, men de krever jo uansett høyere hcg så venter tålmodig... har heldigvis noen å svi av...hehe

Men sparer de clear blue digitale til dagen det teller :) og siden jeg har ivf skal jeg blodprøve, håper å rekke det fredag, evt ikke før mandag

Jeg har testet positivt på 3stk forskjellige tester! Har fremdeles vondt i korsrygg med ilinger ned langs bein om jeg blir sitrende for lenge, men er meget fornøyd håper dere får positivt svar ila uken, skal krysse fingre og tær

Jeg har testet positivt på 3stk forskjellige tester! Har fremdeles vondt i korsrygg med ilinger ned langs bein om jeg blir sitrende for lenge, men er meget fornøyd håper dere får positivt svar ila uken, skal krysse fingre og tær

Gratulerer:)

Noen flere som har testet? Trodde TR kom i går, men det var bare noen dråper. Testa i dag, men negativt. Da er det bare å vente...

Syklusen min varierer med 1-2 dager for tiden også, så må nok bare smøre meg med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...