Gå til innhold

Termin Juni 2017👶💖


Gjest Mariamani

Anbefalte innlegg

Fikk brått smerter i bekkenet etter en travel dag på jobben, sliter nå med moderate smerter, vanskelig for å finne en god sovestilling. Er det noen som kan komme med gode råd? Burde jordmor ha gitt meg sykemelding?

Jordmor kan ikke sykemelde.. Det må legen din gjøre

 

 

 

Anonymous poster hash: 09683...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er formen hos dere? Jeg har nettopp blitt sykemeldt i to uker pga hodepine, høyt blodtrykk og hjertebank. Har i tillegg ett kranglete bekken så føler meg så teit når jeg går til legen og bare syter 😓 Sist svangerskap jobbet jeg uten problemer til uke 37. Det sier sitt om at hvert svangerskap kan være veldig forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er god, men har myyye hodepine :( Utrolig godt med lang juleferie så jeg får hente meg inn etter hektisk eksamenstid før en enda mer hektisk praksisperiode i mars. Så langt har det vært veldig ulikt med første, ja. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er god, men har myyye hodepine :( Utrolig godt med lang juleferie så jeg får hente meg inn etter hektisk eksamenstid før en enda mer hektisk praksisperiode i mars. Så langt har det vært veldig ulikt med første, ja. :o

Huff, den hodepinen altså! Utrolig slitsom! Jeg våkner stort sett med hodepine nå, også blir den verre ut over dagen. Spesielt de dagene jeg har dagvakt og må opp kl.05.30 🙄 Krysser fingrene for at både du og jeg blir bedre med en hvileperiode 🙏🏻😊 Endret av ♥ Min engel ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i kjempe god form.. (Det bekymrer meg)

Jeg er trøttere enn vanlig få, sover flere dupper i løpet av dagen.

 

I morgen skal jeg på ordinær UL... Er så nervøs 😢😢😰😰 aldri vært så nervøs for noen ting... Tenk viss det ikke er liv...... ( tror jo at jeg kjenner spark, men er jo ikke sikker)

 

Var på UL 13 desember å da var alt fint.. Men ting kan skje på kort tid..

 

Skal oppdatere dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i kjempe god form.. (Det bekymrer meg)

Jeg er trøttere enn vanlig få, sover flere dupper i løpet av dagen.

 

I morgen skal jeg på ordinær UL... Er så nervøs 😢😢😰😰 aldri vært så nervøs for noen ting... Tenk viss det ikke er liv...... ( tror jo at jeg kjenner spark, men er jo ikke sikker)

 

Var på UL 13 desember å da var alt fint.. Men ting kan skje på kort tid..

 

Skal oppdatere dere :)

Du er kjempe heldig, nyt det! Jeg hadde det slik sist jeg var gravid og det var utrolig kjekt å være gravid når kroppen spilte på samme lag 😃 Lykke til på ul i morgen, alt er nok tipp topp skal du se 👍😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kjempe heldig, nyt det! Jeg hadde det slik sist jeg var gravid og det var utrolig kjekt å være gravid når kroppen spilte på samme lag 😃 Lykke til på ul i morgen, alt er nok tipp topp skal du se 👍😊

Takk for gode ord ❤❤ håper at jeg kan glede meg til å skrive her inne i morgen 😊 når skulle du på oul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på OUL idag,å alt så fint ut 😍😍😍

Vi venter ei lita prinsesse 😍😍😍😍

Så lykkelig!! Er 18 uker, så terminen er 3.6.2016

 

Nå tilbake om 14 dager for å se på hjerte en gang til siden det var så lite 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på OUL idag,å alt så fint ut 😍😍😍

Vi venter ei lita prinsesse 😍😍😍😍

Så lykkelig!! Er 18 uker, så terminen er 3.6.2016

 

Nå tilbake om 14 dager for å se på hjerte en gang til siden det var så lite 😘

Så moro! Gratulerer :) Min termin har blitt flyttet to uker frem i tid, så jeg har ikke ordinær ultralyd før i slutten av januar. Og det gleder jeg meg veldig til. Håpet er å få en bekreftelse på om det er gutt eller jente, slik at vi slipper å gå rundt og kalle barnet "den" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med smerter i bekken. Kjennes ut som liggamenter som ryker, ikke spesielt behagelig. Blør en del neseblod, men eller har vi det fint. Hadde mannen hjemme til jul, nå har han reist igjen, men han kommer tilbake til ordinær ul i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord ❤❤ håper at jeg kan glede meg til å skrive her inne i morgen 😊 når skulle du på oul?

Jeg var på onsdag og alt så bra ut 😃 Har handlet masse babyklær i dag 😍❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med smerter i bekken. Kjennes ut som liggamenter som ryker, ikke spesielt behagelig. Blør en del neseblod, men eller har vi det fint. Hadde mannen hjemme til jul, nå har han reist igjen, men han kommer tilbake til ordinær ul i slutten av januar.

De ligamententsmertene er grusomme. Bare det å nyse kjennes jo ut som at hele livmoren skal løsne 😱 Heldigvis for at det går fort over.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ligamententsmertene er grusomme. Bare det å nyse kjennes jo ut som at hele livmoren skal løsne Heldigvis for at det går fort over.

huff, ja. Føles som om ryggen skal løsne. Går det over? Etter fødselen? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Gratulerer :) Min termin har blitt flyttet to uker frem i tid, så jeg har ikke ordinær ultralyd før i slutten av januar. Og det gleder jeg meg veldig til. Håpet er å få en bekreftelse på om det er gutt eller jente, slik at vi slipper å gå rundt og kalle barnet "den" :P

Takk ❤❤ ja deilig når man vet kjønnet 😁 nå kan jeg hvertfall begynne å kjøpe inn jentrklær...

 

Hmm å jeg som har spart på alle gutte klærne, jaja får selge det 😁😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ja. Føles som om ryggen skal løsne. Går det over? Etter fødselen? :)

Kanskje det er bekkenløsning du sliter med? Det pleier å forsvinne etter fødselen ja så lenge det ikke er heftig bekkenløsning hvor man må bruke rullestol. Da kan det ta litt tid før det forsvinner etter fødselen. Ligamentsmerter kommer av ligamentfestene som holder livmoren på plass. Når de strekkes så kan en kjenne en intens smerte som går over på 1-2 sek. Helt ufarlig. Kommer gjerne om en snur seg fort i sengen, reiser seg fort opp av sofaen eller nyser 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig 😁😁 jeg sitter å nett handler nå 😁

Kjempe gly! Og nå begynner snar januarsalget så da kan en nok gjøre masse kupp 😃 Vi vet ikke kjønnet (med vilje) så jeg må kjøpe nøytrale klær. Men det er like gøy 😃 Var heldugvis flink å kjøpe litt nøytralt til jentene mine så har en del fra før ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på OUL idag,å alt så fint ut 😍😍😍

Vi venter ei lita prinsesse 😍😍😍😍

Så lykkelig!! Er 18 uker, så terminen er 3.6.2016

 

Nå tilbake om 14 dager for å se på hjerte en gang til siden det var så lite 😘

Hvorfor får du så mange ultralyder ?

 

 

 

Anonymous poster hash: 81f60...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe gly! Og nå begynner snar januarsalget så da kan en nok gjøre masse kupp 😃 Vi vet ikke kjønnet (med vilje) så jeg må kjøpe nøytrale klær. Men det er like gøy 😃 Var heldugvis flink å kjøpe litt nøytralt til jentene mine så har en del fra før ☺

Ja gleder meg vilt til januar salget 😍

Har gutt fra før å jeg hadde tatt vare på alle klærne hannes (men nå sjal jeg ta alt opp å selge det) 😁

 

Spennende å ikke vite kjønnet :D vi vurderte det selv.. Men jeg må ha kontroll over hva jeg kan kjøpe 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags treningsprogram følger dere? Evt. treningsrutiner? Jeg har trent Kayla Itisnes BBG program i ca syv måneder nå, og ønsker å holde meg til det så lenge det lar seg gjøre. I tillegg til å gi svært gode resultater, er det også gøy og motiverende 😊 Foreløpig tilpasser jeg ved å holde pulsen lavere enn jeg vanligvis ville gjort, samt å unngå de hardeste mageøvelsene. So far, so good!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags treningsprogram følger dere? Evt. treningsrutiner? Jeg har trent Kayla Itisnes BBG program i ca syv måneder nå, og ønsker å holde meg til det så lenge det lar seg gjøre. I tillegg til å gi svært gode resultater, er det også gøy og motiverende 😊 Foreløpig tilpasser jeg ved å holde pulsen lavere enn jeg vanligvis ville gjort, samt å unngå de hardeste mageøvelsene. So far, so good!

Flink du er ;)

Eneste trengingen jeg gjør er å gå fram å tilbake fra jobb (men nå er jeg sykemeldt så dessverre ingen trening 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er ;)

Eneste trengingen jeg gjør er å gå fram å tilbake fra jobb (men nå er jeg sykemeldt så dessverre ingen trening 😅)

Så kjedelig! Håper formen kommer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...