Gå til innhold

Dere som venter nr.2-3-4 osv..hvilke kjønn har dere fra før, hva venter dere nå (hvis dere vet) hvilken alder er det på barna?


Gjest Mammantil2prinser

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har 2 gutter på 4 og 6 år fra før, pluss en eldre bonussønn.

 

Jeg vet ikke hva jeg venter denne gangen (enda) men er jo 110% sikker på at det er en bitte lillebror :-)

Selv om jeg føler det er jente p.g.a helt ulikt svangerskap denne gang. Men er nok helt ærlig også et håp og ønsketenking. Da jeg virkelig virkelig ønsker meg en datter som siste tilskudd til familien :-) men alt er like velkomment:-)

 

Hvilke kjønn har dere fra før og hva venter dere?:-)

 

Kommer fra Rogaland og er 25år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to gutter fra før. 8 år og 4.5år. Vet ikke hva jeg venter nå, men her og hadde det jo vært herlig med en liten jente som siste tilskudd til familien;) Men helt ærlig føler jeg det er en gutt til, og blir det gutt, så er han like velkommen som en jente:)

Jeg er 37 år og bor like utenfor Bergen. Termin 8.mai og OUL er 7.desember. GLEDER meg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var forberedt på å kun få jenter, da to leger sa at jeg ikke kunne få gutter (de er det svake kjønn).
​Men har en jente på 4 år, en jente på 2,5 år og en gutt på 1 år.
Føler det er enda en gutt jeg nå venter....er småuggen, og det var jeg med min sønn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har to jenter på 7 og 4 fra før. Fikk ikke noe skikkelig svar sng kjønn på oul, men er 99% sikker på dette er jente nr 3.

 

Anonymous poster hash: 07dcd...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vet ikke, men tipper jente for andre gang :-D sterk følelse på det pga kvalme lik som sist

Har fått bekreftet jente nr 2:-) blir 4 år mellom de to. Gleder meg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Her blir det nr2 😊 har en gutt fra før på snart 10 mnd 😊 Vet ikke kjønnet, men har en følelse av at det blir jente denne gangen 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jente-gutt-jente og ? 

nylig gravid med nr 4. Har ikkje vist på førehand kva som har skjult seg i magen med dei tre første og skal heller ikkje vite det denne gongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...