Gå til innhold

Mannen min elsker meg ikke lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vil vi skal prøve å få det til. Noe som hittil bare resulterer i at jeg er ufattelig lei meg og har masse ambivalente følelser, mens han lever som om jeg er en medbeboer i et kollektiv. Jeg går og venter på at han skal si noe, gjøre noe, hva som helst som kan tyde på at han liker meg. Og hver kveld er jeg like skuffa og nedbrutt. Lurer på hvor lenge vi kan gå uten å være borti hverandre. Hittil har det gått to uker uten noen som helst fysisk kontakt. Og det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg orker ikke bli avvist lenger. Hjerteknus...

Anonymous poster hash: 2a887...b0c

Skrevet

Men vil vi skal prøve å få det til. Noe som hittil bare resulterer i at jeg er ufattelig lei meg og har masse ambivalente følelser, mens han lever som om jeg er en medbeboer i et kollektiv. Jeg går og venter på at han skal si noe, gjøre noe, hva som helst som kan tyde på at han liker meg. Og hver kveld er jeg like skuffa og nedbrutt. Lurer på hvor lenge vi kan gå uten å være borti hverandre. Hittil har det gått to uker uten noen som helst fysisk kontakt. Og det er ikke fordi jeg ikke vil, men jeg orker ikke bli avvist lenger. Hjerteknus...

Hvem andre har han i kikkerten?

(På mannespråket sier man "vi har vokst fra hverandre", men det betyr som regel "jeg har en annen på gress")

Anonymous poster hash: c7669...0c4

Skrevet

Hvem andre har han i kikkerten?

(På mannespråket sier man "vi har vokst fra hverandre", men det betyr som regel "jeg har en annen på gress") Anonymous poster hash: c7669...0c4

Hvem som helst som er ung, stram og lekker.

Skrevet

Men når dere "skal prøve å få det til", hva gjør han konkret for å lykkes?

Eller betyr "skal prøve" bare at han biter tenna sammen i 15 år?

Anonymous poster hash: c7669...0c4

Skrevet

Har han vist at han er misfornøyd med utseendet ditt, og at det er derfor han ikke vil lenger?

Høres isåfall ut som en overfladisk fyr som jeg uansett hadde sett mørkt på å skulle bli gammel sammen med...

Det finnes menn der ute som er oppriktig glad i kona si på tross av strekkmerker, ekstra kilo etc. altså. Kanskje han gjør deg en tjeneste hvis han setter sluttstrek nå?

Anonymous poster hash: ddb69...7e1

Skrevet

Om han er helt tydelig på at han ikke elsker deg lenger, men vil prøve å få det til, da tenker jeg at hvis han/dere begge ikke går aktivt inn for å finne tilbake til hverandre, så bruker han deg egentlig bare som en sovepute inntil han møter en han er villig til å gå fra deg for.

Om han selv sier at han vil at dere skal få det til, da blir han også med i parterapi så lenge dere trenger det.

Vil han ikke være med i parterapi, da er han ikke så interessert i å få forholdet til å fungere som han påstår.

Ta grep, vær konstruktiv, foreslå parterapi. Vil han ikke - da får du det bedre uten ham.

Anonymous poster hash: e793d...fef

Skrevet

Det kommer til å være forferdelig vondt og ødeleggende for deg å leve slik. Jeg har levd i forhold med en som satt på gjerdet, alltid var i tvil om jeg var bra nok for ham osv, jeg tenker at det kanskje kan føles på samme måten.

Man gjør alt man kan for å få den andre til å føle annerledes. Og underveis mister man seg selv. Hvis han virkelig mener at han vil fortsette, så tror jeg dere trenger hjelp utenfra. Men hvis han egentlig ikke gidder å anstrenge seg det minste selv, så tror jeg det er på tide at du begynner å ta deg selv tilbake. Gjør det som er bra for deg, blås i hvordan du tror han vil at du skal være. Vanskelig, men viktig.

Skrevet

Er det en ting jeg smertelig fikk lære, så er det å ikke sitte å vente på OM han kommer til å elske deg igjen. Jeg venta jeg, og gjorde mitt ytterste for at han skulle like meg. Dumme meg, er alt jeg har å si.. Tok 2 forferdelig mnd før jeg selv tok steget å ba han flytte ut! Han elsket meg aldri igjen, og det er like greit nå syns jeg..

Er det en ting jeg lovet meg igjen, så er det å slippe taket på sånne. "Er i tvil", "vet ikke hvordan jeg føler for deg" osv, vel, det kan du stappe en viss plass! Å gå rundt på glasskår i håp om at tvilen skulle forsvinne, og håpe at han skulle elske meg er noe av det vondeste jeg har opplevd. Aldri følt meg så liten, ekkel, uelsket og såret. Og jeg lot han drive på...

Er følelsene borte, er sjangsen liten for at de kommer tilbake.. Isåfall skal dere ikke bo sammen, lev hver for dere og søk heller hjelp i form av parterapi hvis begge ønsker det. Hvis ikke, la han gå, og ta vare på deg selv! Du skal aldri gå å vente på at en mann skal elske deg! Aldri!! ❤️

Anonymous poster hash: 6f5b7...8f6

Skrevet

Har han vist at han er misfornøyd med utseendet ditt, og at det er derfor han ikke vil lenger?

Høres isåfall ut som en overfladisk fyr som jeg uansett hadde sett mørkt på å skulle bli gammel sammen med...

Det finnes menn der ute som er oppriktig glad i kona si på tross av strekkmerker, ekstra kilo etc. altså. Kanskje han gjør deg en tjeneste hvis han setter sluttstrek nå?

Syns ikke ting nødvendigvis skal presenteres så svart/hvitt. Har han sluttet å elske henne så ligger det nok flere grunner bak, enn bare utseende. Snakker av egen erfaring fra "motsatt side" av hi. Og vil absolutt ikke si at jeg er overfladisk på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 28f90...b1f

Skrevet

Syns ikke ting nødvendigvis skal presenteres så svart/hvitt. Har han sluttet å elske henne så ligger det nok flere grunner bak, enn bare utseende. Snakker av egen erfaring fra "motsatt side" av hi. Og vil absolutt ikke si at jeg er overfladisk på noen som helst måte.

Anonymous poster hash: 28f90...b1f

Det er jo en grunn til at HI sitter med inntrykket at han kunne tenke seg "hvem som helst annen som er ung, stram og lekker".

Selvsagt, det kan jo hende det bare er noe han har vært uheldig og nevnt en gang, og så har HI hengt seg opp i akkurat det. Eller at det ligger i henne selv, at hun har dårlig selvtillit pga hvordan kroppen har forandret seg, og så legger hun dette på mannen. Er derfor jeg spør henne.

Dersom det faktisk går på at hun ikke er "ung, stram og fit" lenger, uten at det er noen andre issues av betydning i forholdet, da vil jeg betegne mannen som overfladisk og ikke noen å satse på å bli gammel sammen med.

Skrevet

Har han sakt det!?

Eller er dette en demonstrativ "jeg tar ikke på deg hvis ikke du tar på meg"-greie hvor du inni hodet har bestemt deg for at han umulig kan like deg siden han ikke tar på deg eller ser deg eller gir deg komplement!?

I såfall er to uker uhyre kort tid å trekke konklusjonen på..

Anonymous poster hash: a7653...d03

Skrevet

Vet du, mange menn foretrekker å bli kasta ut av kona, fremfor å bli den stygge ulven som ødelegger familien..

Anonymous poster hash: e98d3...198

Skrevet

Vet du, mange menn foretrekker å bli kasta ut av kona, fremfor å bli den stygge ulven som ødelegger familien..

Anonymous poster hash: e98d3...198

Ei venninne sa til mannen at hun ikke orket mer. Han svarte at han i 1 år hadde ventet på at hun skulle si det. Og han hadde ei ny.

Anonymous poster hash: a1ad7...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...