GÃ¥ til innhold

🎃🎃🎃🎃Hva gir dere barna som går knask eller knep?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen originale tips?

 

Her pleier vi å poppe popcorn og lager til i små blanke fryseposer.

 

Men ønsker flere tips, som ikke bare er dyre Estoffer og sukker.

 

Anonymous poster hash: 1400f...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har noen originale tips?

 

Her pleier vi å poppe popcorn og lager til i små blanke fryseposer.

 

Men ønsker flere tips, som ikke bare er dyre Estoffer og sukker.

 

Anonymous poster hash: 1400f...316

De selger små selofanposer på søstrene grener, koster ikke stort. Veldig fine å ha popcorn i. Knyt igjen med svart og oransje pakkebånd. Blir veldig fine 😊

 

Har kjøpt bitte små selofanposer på ebay med gresskar og spøkelser på. Oppi disse passer det perfekt med 3-4 smågodt-biter. Koster vel ca 50 kr kiloene på europris nå, så blir ikke så ille dyrt.

 

Anonymous poster hash: 6ba04...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått inn de billige julestrømpene til 19 kr på Europris, kjøpte to sånne som jeg tenkte splitte og helle i en bolle så kan barna velge en ting hver derfra. Kommer ikke så himla mange hit, vi bor litt øde til. Var vel 6-7 stk som ringte på døra her i fjor..

 

 

Anonymous poster hash: aa239...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid inn noen poser med Dumlekjærligheter. Kanskje en pose smørbukk også, men de er litt dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært i Sverige og kjøpt innpakket godteri i løsvekt, stort sett lakris, karameller, fruktkarameller og kjærligheter. Synes det er hyggeligst når det barna mine får er innpakket, så gir bort det selv også.

 

Anonymous poster hash: 529f6...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Sverige og kjøpt innpakket godteri i løsvekt, stort sett lakris, karameller, fruktkarameller og kjærligheter. Synes det er hyggeligst når det barna mine får er innpakket, så gir bort det selv også.

 

Anonymous poster hash: 529f6...181

Tok en tur jeg å! Innpakket kjærligheter, Dumle, gullmynter, tyggis... husker ikke alt! Men, det ble mye!

 

Ett av barna har snart bursdag så det gjør ikke noe om det blir masse igjen :)

 

Anonymous poster hash: 4ca8b...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å handle godis på godisfabrikken i Sverige,,skikkelig kul godteri som man ikke får kjøpt her. Har alt i en stor champagnekjøler og ungene blir skikkelig forbauset. Ifjor var de det. Var noen gutter som ropte "beste huset i hele verden" 😂😂

Og noen av de samme kommer igjen.

Morsomt!!

 

Anonymous poster hash: 80e14...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kommer til oss får masse e stoffer å sukker hihi, kjøpte flere pakker med mange små Haribo mini poser med vingummi å lakris.

 

Anonymous poster hash: e27b2...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandariner man tegner ansikt på så de ligner gresskar.

Litt farge inpopkornet så ha i engangshansker.

Pikekyss der man bruker matfarge til øyne så det blir små spøkelser.

Var det jeg kom på i farta :)

 

Anonymous poster hash: 6106a...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slår av lyset etter kl 18 da er det leggetid for de små her i huset. men har litt forskjellig klart og litt leker i tilfelle noen har allergier :)



Anonymous poster hash: 487fd...ab8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år hadde jeg masse innpakket godteri som fox i pose, dumle osv. Puttet litt av hvert i små cellofanposer og hadde gult og orange pakkebånd på. Ungene syns dette var så gøy, jeg syns ikke det ble like gøy etter en stund. Så i år fikk minsta sitt ønske, noe skummelt godt fra nille. Bare e-stoffer vil jeg tro. Posene var billige, jenta ville smake sp da vwr jeg dornøyd. Hun fant fort ut at de ikek avr så gode men de så dødskule ut. Så ungene har tatt noen for å leke med, prøver å skremme mannen.

 

Vi har laget muffins med ulikt pynt innimellom, du kan jo bake muffins, dekorere de litt kult og ha i en cellofanpose.

 

Om det er flere unger som er som mine, så er det ikke bare godteriet som er spennende, men hvor mye forskjellig. Pleier å ha halve gata innom her etter de har godt rundt. Da strør de godtet utover gulvet for å se hvor mye rart det er. Innimellom bytter de (egentlig tåler ikke mine e-stoffer, men de reagerer ikke så mye at jeg bryr meg slike dager. Og de har blitt så store at de faktisk klarer på regulere dette selv. Igrunn med e-stoffet som gir rød og blå farge de reagerer mest på så det styrer de unna. Gubben ender alltid opp med en fargerik godteskål denne dagen, han må vist få betaling for å åpne døra hele tiden mener ungene)

 

Anonymous poster hash: 428d3...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...