Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Wow Hannepålandet er du 16+6? Fikk du vite kjønn? Synes tiden går raskt nå, og det er godt:) Jeg er i dag 15+4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende med ultralyd😍

Jeg bare må ha philadelfia ost på skiva hver dag! Ellers spiser jeg mye mer frukt enn til vanlig, og er tørst omtrent hele tiden og vil kun ha isvann💦☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at alt stod bra til på ultralyd, hannepålandet. Her er det oul om ca. 3 uker og jeg er veldig spent... Litt nervøs ettersom jeg har brukt kvalmestillende for første gang med denne babyen. Alt føles i hvertfall bra og fin hjertelyd :) kvalmen er noe avtagende, og jeg har klart å trappe litt ned på medisiner *puh*. Vekten har også begynt så smått å gå oppover igjen til tross for at det stort sett bare er skiver jeg får i meg. Gleder meg til å spise vanlig igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Flytter jeg offisielt inn hit nå? Er 13+0 i dag :-)

Formen her er helt på bånn, har så store bekkensmerter at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :-(

Har funnet frem krykkene og forbereder meg på at dette kommer til å bli et laaaangt og smertefullt svangerskap. Men utenom bekkenet er jeg i fin form. Ser ut som en pizza på nedre del av ansiktet og på skuldre rygg (kviser) som ikke er så gøy.

Håpe de ikke er kommet for å bli ut svangerskapet :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flytter jeg offisielt inn hit nå? Er 13+0 i dag :-)

Formen her er helt på bånn, har så store bekkensmerter at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :-(

Har funnet frem krykkene og forbereder meg på at dette kommer til å bli et laaaangt og smertefullt svangerskap. Men utenom bekkenet er jeg i fin form. Ser ut som en pizza på nedre del av ansiktet og på skuldre rygg (kviser) som ikke er så gøy.

Håpe de ikke er kommet for å bli ut svangerskapet :-P

Har du vurdert akupunktur? Av noen med skikkelig utdannelse, selvsagt. Vet en det fungerte veldig godt på, men hun begynte med akupunktur før det ble ille i tredje svangerskap. Var omtrent handikappet i andre, og i flere år etterpå.

 

 

Anonymous poster hash: d1040...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Har du vurdert akupunktur? Av noen med skikkelig utdannelse, selvsagt. Vet en det fungerte veldig godt på, men hun begynte med akupunktur før det ble ille i tredje svangerskap. Var omtrent handikappet i andre, og i flere år etterpå.

 

 

Anonymous poster hash: d1040...c46

Huff da, flere år:-/

I morgen starter fysioen min med laserbehandling av bekkenet. Mange som hadde hatt god effekt av det også. Hvis ikke så har de akupunktur også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytter jeg offisielt inn hit nå? Er 13+0 i dag :-)

Formen her er helt på bånn, har så store bekkensmerter at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :-(

Har funnet frem krykkene og forbereder meg på at dette kommer til å bli et laaaangt og smertefullt svangerskap. Men utenom bekkenet er jeg i fin form. Ser ut som en pizza på nedre del av ansiktet og på skuldre rygg (kviser) som ikke er så gøy.

Håpe de ikke er kommet for å bli ut svangerskapet :-P

Du får ha lykke til! Håper at det ordner seg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også.. er 16+1 idag.. skal til OUL den 08.12, 

Jeg kjenner ingenting enda jeg av bevegelser... med førstemann kjente jeg det tidlig! så jeg er veldig utålmodig nå kjenner jeg... flere som ikke kjenner noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også.. er 16+1 idag.. skal til OUL den 08.12,

 

Jeg kjenner ingenting enda jeg av bevegelser... med førstemann kjente jeg det tidlig! så jeg er veldig utålmodig nå kjenner jeg... flere som ikke kjenner noe enda?

Da skal vi på ultra samme dag❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag, og har begynt å blø med påfølgende smerter.

Skal til ul i kveld, så håper ikke dette er starten på en SA :sjokkert: Har hørt hjertelyden med doppleren, og det er jo et godt tegn!

Hvordan går det med deg?

 

 

Anonymous poster hash: 4e547...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Babylilje!

Jeg kjenner ingen liv enda, men er 13+0 da😊 Det er vell mest normalt å kjenne liv først etter uke 18? Er første gang jeg er gravid, så jeg har desverre ingen lang erfaring xD

Endret av Alice Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Ultralyden på mandagskvelden var bare kjekk. Blødningene og smertene kom av at morkaken flyttet på seg. For 2,5 uke siden hadde jeg livmoren på siden, nå er den foran.
​Nå venter jeg bare på time til OUL....gyno mente den ville være om ca. 6 uker.

​Jeg har et noe usunt "må-ha-behov" denne gangen;  RULLEKEBAB :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ultralyden på mandagskvelden var bare kjekk. Blødningene og smertene kom av at morkaken flyttet på seg. For 2,5 uke siden hadde jeg livmoren på siden, nå er den foran.

​Nå venter jeg bare på time til OUL....gyno mente den ville være om ca. 6 uker.

 

​Jeg har et noe usunt "må-ha-behov" denne gangen; RULLEKEBAB :(

 

Såå bra ❤❤❤ ble glad av å høre dette!!

 

 

Anonymous poster hash: 4e547...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kjenner litt "bevegelse" av og til:) Herlig, og sååå godt å vite at nå er det rett rundt hjørnet at jeg kjenner spark, hikke og liv hver dag :hjerte:  :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi på ultra samme dag❤️❤️❤️

Har også ul den dagen😁 Gleder meg så veldig!

 

Er 16+2 i dag, og begynte å kjenne litt liv for en ukes tid siden. Noen dager kjenner jeg ganske mye og andre dager så og si ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente endelig spark når jeg satt meg til ro. Det var så deilig.

Begynner dere å kjenne noe? ❤️❤️❤️

KJent masse små bevegelser siste uken :-)) ❤️😍
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fortsatt er kvalme? Her er kvalmen stadig tilstede og jeg orker ikke middager, bare skiver og tørr mat. Mister litt motet nå som jeg passerer tiden jeg ble frisk på med første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...