Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg slenger meg på her jeg også. Er gravid 14+1, foreløpig termin er 7. mai. Har vært på to ultralyder allerede og alt ser veldig bra ut :) det er en god følelse. Fra før har  vi en gutt på snart 2,5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen Cammis87:) Veldig kjekt vi blir en gjeng her inne!!! Jeg har to gutter fra før og termin 8.mai. Guttene mine er 4 og 8 år, Så nå er vi spent på om det blir en lillebror eller en lillesøster:) Har også vært på ul 2 ganger og alt har sett fint ut hittil. Mye spenning så langt, da jeg har blødd så mye underveis. Men fortsatt finner jeg heldigvis hjerteslagene med doppler, så jeg satser på og hååååer alt går bra:)

Ikke så alt for lenge til OUL nå... Ca 1 mnd for min del. Lenge nok egentlig :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen cammis87:)! Ser vi har samme termindato men jeg er en dag lenger på vei enn deg. Lurer på hvordan det går ann? :P ifølge appene gravid og barn, samt gravid og baby er jeg 14+3. Det mente også gyn. Så jeg tror du kan hoppe frem en dag?😁

Jeg har ul om 3,5 uke. Gleder meg SÅNN!!!❤❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy med ultralyd😍❤️ Det blir enda mer virkelig. Vi var super heldige og fikkvite kjønn såpass tidlig - så det eneste jeg gjør på kveldene nå er å leite ettee tilbud på nettsidene🎁🛍

Vi hae til og meg funnet navn til lillebror.

Imorgen skal jeg til jordmor for kontroll. Blir spennende! lykke til alle sammen🍀💚🍀💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) Det blir spennende å følge dere alle sammen :)

 

Galaksen: jeg har noen forskjellige apper jeg bruker og ser at de skiller med en dag mellom, så rart. På Gravid og baby sin, så er jeg i dag 14+3, men på gravid og barn sin, så er jeg 14+4. Jaja, men termin er hvertfall 7. mai og den 7 desember skal vi på 18 ukers kontrollen. Gleder oss :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag igjen til uke 13 :-) gleder meg også til ultralyd i desember :-) flere som fremdeles er kvalme? Prøver nå å trappe ned til kun postafen etter å ha brukt zofran i 3 uker... Formen har vært god i helgen, men frykter det ikke er helt over før uke 16 som sist. Skal snart på første jordmor kontroll og ser frem til det :-) har enda ikke fått høre hjertelyd, så det blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt kvalm innimellom. Men mye bedre enn tidligere. Nå er det mest om det går lang tid mellom måltidene eller dersom jeg er veldig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er bedre. Jeg prøver å spise regelmessig og legger meg når jeg blir veldig kvalm. Er du sykemeldt? Jeg har fått beskjed om å vente med å begynne i jobb igjen til jeg er så og si 100%...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også bittelitt kvalm på morrakvisten nå men ingenting resten av dagen.

Var hos jordmord i dag og alt var i beste orden med både meg og lillegull💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Olllie 👏🏼 Gratulerer med (mest sannsynlig) en gutt 💙

 

Noen flere som sliter med hodepine? Jeg sliter med dette flere dager i uken. Kommer som oftest snikende på ettermiddag 😣 Jeg er ikke så fan av å ta Paracet heller. Vet det ikke skader lille i magen, men har liksom ikke lyst å knaskre flere dager i uka liksom. Hva gjør man da ? Er så slitsomt på jobb med dette problemet. Å sykemelde seg er ikke alternativ da jeg jobber i et vikariat som jeg ønsker å bli fast ansatt i. Noen med tips ?

Var hos legen i dag og jeg sliter enormt med hodepine helt grusom hver eneste dag. Hun at det mest sannsynlig indikerte at jeg trenger ro og at jeg rett og slett må fortsette å være sykemeldt. Hos meg er det da også bekkenløsning og kvalme i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Våger meg på å henge meg med på denne tråden! Har akkurat bikket over til 2. trimester, og det begynner endelig å gå opp for meg at det faktisk er en baby inni magen. Deilig at energien og formen gradvis blir bedre, men sliter veldig med bekkenplager. Når jeg tenker tilbake tror jeg faktisk jeg har følt på "noe" i bekkenet siden omtrent uke 8 - veldig tidlig, med andre ord! Andre som har erfaringer med dette? Er det virkelig sånn at det bare går nedover med tanke på bekkenet herfra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen ramasa :) så bar at energien begynner å komme tilbake, det kjenner jeg også. Helt nydelig  :hjerter:

jeg har vært sykmeldt i halvannen uke pga kvalme og veldig vond korsrygg :( Kvalmen har gitt seg nå gudsjelov. Har våkna om nettene å kasta opp , så har vært veldig slitsomt. Gleder meg til å starte å jobbe igjen til onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når flytter man inn hit til 2.trim?:-)

 

i uke 13+0, har jeg forstått det :)

​Jeg har ennå 1,5 uke før jeg får lov å joine dere....men snikleser fordi om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i hvertfall i 2. trimester :) uke 13 eller 14, litt usikker pga ulike vurderinger. Hørte hjertelyden for første gang hos jordmor i dag! :-) slo fint:-) så koselig å høre. 140. Gutt eller jente da tror dere? (Jeg er 99% sikker på kjønn selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er så spennende med kjønn:) Jeg har 2 gutter fra før og hjerteslagene deres lå alltid på 144. På begge to. Denne gangen ligger det mellom 160 og 170.. Spennende å se om kjerringrådet stemmer 100% for min del:) På guttene stemte det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt stille her i mai klubben❤️

Hvordan går det med dere?

Her går det veldig bra. Magen vokser og jeg er god form. Peser litt når jeg skal opp trappa og får av og til hodepine, men det går fint. Jeg er bare så glad for å være ferdig med den kvalme bølgen😝

Jeg kjenner litt bevegelse i magen - men ikke noe spesielt mønster enda. Kan gå flere dager uten å kjenne noe.

Nå gleder vi oss til OUL 8 desember.

Føler tiden går ganske fort nå, er plutselig 15+3💙😅

Har til og med vært ute og handlet de første bebis plaggene i str 50. Tenkte det skal være med til sykehuset og første han kan ha på seg etter fødsel💙😊

Endret av førskolelæreren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag, og har begynt å blø med påfølgende smerter.
Skal til ul i kveld, så håper ikke dette er starten på en SA :sjokkert:  Har hørt hjertelyden med doppleren, og det er jo et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt stille her i mai klubben❤️

Hvordan går det med dere?

Her går det veldig bra. Magen vokser og jeg er god form. Peser litt når jeg skal opp trappa og får av og til hodepine, men det går fint. Jeg er bare så glad for å være ferdig med den kvalme bølgen😝

Jeg kjenner litt bevegelse i magen - men ikke noe spesielt mønster enda. Kan gå flere dager uten å kjenne noe.

Nå gleder vi oss til OUL 8 desember.

Føler tiden går ganske fort nå, er plutselig 15+3💙😅

Har til og med vært ute og handlet de første bebis plaggene i str 50. Tenkte det skal være med til sykehuset og første han kan ha på seg etter fødsel💙😊

Så bra at kvalmen har gitt seg! Formen er bra her og, men eg blir berre trøttare og trøttare. Søv stort sett 2 timar kvar ettermiddag, og har null energi til å vere i aktivitet. Men skal ikkje klage over det, likar jo å sove😉 Håpar likevel energinivået tar seg opp igjen snart! Er 15+1 i dag. Har time hos jordmor fredag, og oul om en mnd. Har ikkje kjent bevegelser enda, men håper det kjem snart!😊

 

Eg har og handla dei første plagga🙈 Klarte ikkje å la vær lenger. Dei e jo så små og herlige!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+3 i dag, og har begynt å blø med påfølgende smerter.

Skal til ul i kveld, så håper ikke dette er starten på en SA :sjokkert: Har hørt hjertelyden med doppleren, og det er jo et godt tegn!

Godt tegn med doppleren, kryssar fingrane for deg og mini!!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Figter!!!! Hjertelyd i doppler er veldig godt tegn! Jeg har skrevet det mange ganger nå, men jeg har altså blødd 5 ganger nå og i tre dager i strekk den gangen det varte lengst. Jeg hører også fortsatt hjertelyd hver gang og ul for ca 20 uker siden viste en sprellende baby. Så vi krysser fingrene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe dere bare MÅ ha nå? Eller noe dere IKKE klarer?

Jeg har mye mindre av dette denne gangen enn med de to forrige. Da bare MÅTTE jeg ha tine sjokomelk. Kunne begynne å grine dersom vi ikke hadde det i kjøleskapet. Det var og veldig viktig at det var i liten kartong. 

Denne gangen har det vært mer sånn at da jeg var kvalm var det en god del jeg ikke klarte. Men har egentlig ikke merket at det er et eller annet jeg bare MÅÅÅ ha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :legrine: Ser jeg skrev over her at jeg var på ul for 20 uker siden... Skulle stått for 2 uker siden! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...