Gå til innhold

Vil du bli spådd av meg?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Åh☺! Tusen takk for svar!

Det er nok en grunn til at du sier det du sier, for vi har virkelig jobbet hardt med å få når 1❤. Han er nå 3 år. På grunn av flere ting, så ga vi vel egentlig opp å få når 2. Nå har ting endret seg, og vi vil gjerne prøve å få en til❤. Optimister som vi er☺!

Når du sier gravide veninner: det er ikke langt unna sannheten, jeg har en jobb hvor jeg er i kontakt med gravide stadig vekk☺. Men det er ikke noe nytt det altså. Kanskje det er det du får inn?

 

Glemte å skrive at det du sier om "du virkelig vil det": jeg har faktisk lenge tenkt at toget var gått, helt til nå i november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å skrive at det du sier om "du virkelig vil det": jeg har faktisk lenge tenkt at toget var gått, helt til nå i november

Veldig hyggelig med tilbakemelding fra deg, spennende om jeg har rett! Gøy jeg har sett riktig på noe! Lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi deg tilbakemelding å hva som skjer😁! Dette blir spennende!

Det at du Føler mars er en flott mnd, gjør meg supermotivert❤!

Igjen, hjertelig tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2017, er året du blir gravid, fødsel i 2018. Tror det er etter to forsøk. Eller flere, så mest sannsynlig gravid rundt begynnelsen av sommeren (Juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du kjønnet på babyen i magen? Babyen meldt sin ankomst i august 2017. Har en gutt fra før.

191292

Du har mye gutteenergi rundt deg. Du får to gutter, og en jente til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser flere. Uansett ett barn, men velger du et barn til kommer han også på kort tid. Dette om noen år.

Han i som at det blir gutt? Han også på kort tid? Kan du utdype?

Utrolig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge usikre om vi skal gå for nr. 3 enda ;-) det blir ihvertfall ikke før til høsten om ikke lengre.

Ser smdu noe mer?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2017, er året du blir gravid, fødsel i 2018. Tror det er etter to forsøk. Eller flere, så mest sannsynlig gravid rundt begynnelsen av sommeren (Juni).

Tusen takk for svar. Da håper jeg det stemmer. Har akkurat mistet, så er så utolmodig for å bli gravid igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir jeg gravid igjen, og hvor mange barn får jeg?

11.10.88

 

(Har en sønn fra før)

 

Anonymous poster hash: 64860...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Februar er måneden di blir mest sannsynlig gravid, men ikke gi så fort opp om du ikke blir gravid. For jo mer du gleder deg til å bli gravid, jo mere sjansen tar dere for å bli gravid. Mister en håpet om å bli gravid, stenger den andre seg helt for å prøve mer.

Takk for svar, ser du noe om framtiden framover for meg og min kjære. Det har dukket opp litt uforutsette hendelser, ser du noen løsning på dette? Jeg er 11.03.83 og han 17.02.77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen jeg 🙈

Ser du noe nærmere svangerskap på meg nå?

Vi har en pause mnd nå, uten tilførsel av hormoner :)

 

07.03.88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Lurer på om du kan se når jeg føder. Har termin nå i februar 😊 klarer du også å se om fødselen starter naturlig eller om jeg må settes i gang?

120685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å bli gravid igjen snart? Ønsket er veldig stort og vi har prøvd lenge..

April skjer det noe stort, hva det er vet jeg ikke dessverre. Mulig graviditet da jeg fikk opp April på deg etter å ha lest det du skrev her. Lykketil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Lurer på om du kan se når jeg føder. Har termin nå i februar klarer du også å se om fødselen starter naturlig eller om jeg må settes i gang?

120685

1 Mars se jeg en baby du holder når du sitter i en seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April skjer det noe stort, hva det er vet jeg ikke dessverre. Mulig graviditet da jeg fikk opp April på deg etter å ha lest det du skrev her. Lykketil!

Tusen takk for svar! Håper det er graviditet du har sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...