Gå til innhold

Vil du bli spådd av meg?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

☺️

Jeg føler det er snø, ikke så masse snø, men typisk norsk vinter og jeg vil si deg at jeg tror du blir gravid før neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =) har du lyst å se på meg også?

Jeg lurer litt hva fremtiden bringer med min nåværende samboer som er født 02.12.85

Kommer vi til å få barn sammen? har 2 jenter fra tidligere forhold.

Jeg er født 29.08.84

 

Mvh Lene

Tidligere da jeg så på dette du skrev her, fikk jeg inn tre unger, men synes det høres mye ut, men jeg tror ihvertfall du vil få minst to til med din nåværende samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vil du se på meg?! 21.10.81

Jeg venter mitt fjerde barn... Hva ser du rundt det?! Kjønn?!

Tusen takk❤️

Mer gutt, enn jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere da jeg så på dette du skrev her, fikk jeg inn tre unger, men synes det høres mye ut, men jeg tror ihvertfall du vil få minst to til med din nåværende samboer.

takk for at du så på meg ❤️ Det jeg lurte litt på når du skrev dette var st du skrev at du fikk inn 3 unger på meg men synest det hørtes mye ut men mente jeg ville få 2 unger til med min nåværende samboer.. Er det 4 unger du ser totalt på meg da siden jeg har 2 fra før av? Ser du evt når? Er ikke aktiv prøver og går med spiral(kobber)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for at du så på meg ❤️ Det jeg lurte litt på når du skrev dette var st du skrev at du fikk inn 3 unger på meg men synest det hørtes mye ut men mente jeg ville få 2 unger til med min nåværende samboer.. Er det 4 unger du ser totalt på meg da siden jeg har 2 fra før av? Ser du evt når? Er ikke aktiv prøver og går med spiral(kobber)

Minst fire barn totalt med mannen i ditt liv. Men veldig mulig du ender opp med å føde tre ganger til eller to, med først et og et barn og så to veldig små babyer. Alt er opp til deg og mannen din, jeg ser stor familie og det er sjeldent, men noe du klarer og kommer til å elske å ha i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor det?

 

Jeg tror de fleste har gått igjennom lang venting på noe eller har det sturslig og venter og venter på ting.

 

Er det så få som vil bli spådd her?

Jeg vil gjerne bli spådd 😊

Gjemmer det seg en eller to i magen min? Klarer ikke legge fra meg tanken om at det er to inni der. Ser du kjønnet? 10.06.1986

 

Anonymous poster hash: b1834...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli spådd

Gjemmer det seg en eller to i magen min? Klarer ikke legge fra meg tanken om at det er to inni der. Ser du kjønnet? 10.06.1986Anonymous poster hash: b1834...764

Én gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan du se på meg? Hva kommer opp om meg... gjerne generelt.

Ung, blondt hår, mulig bleket hår. Nysgjerrig, men holder ting inni deg som du er nysgjerrig på. To fnisete venninner?! Liker å sitte på dataen og blir fort rastløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjerne :) 04.12.86

 

Hva får du opp sånn generelt? Jobb? Barn? Fremtid?

 

Venter et lite barn nå :) har også en gutt på 3år <3

 

 

 

Anonymous poster hash: dc9ff...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung, blondt hår, mulig bleket hår. Nysgjerrig, men holder ting inni deg som du er nysgjerrig på. To fnisete venninner?! Liker å sitte på dataen og blir fort rastløs.

 

Ung, blondt hår /bleket hår stemte ikke. Men resten stemmer veldig godt.

Har en venninne som jeg ler mye med. Er ganske rastløs og liker å sitte på pc'n

Ville jo spørre om det kommer flere barn , men holdt det inni meg og spurte generelt. Så kan jo like gjerne spørre om jeg får flere barn? :) :) :)

 

Hvis du ser noe mer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg gravid etter lang tids prøving😊 Vil du si noe om hvordan graviditeten vil bli, og evnt. kjønn på babyen? Takk☺️

 

16.12.85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa takk veldig gjerne ❤️ Graviditet ? Kjønn ? Når ? Ny jobb ? Evnt. Hva ? Født 041084 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny på spåing, så gjerne se på hverandre selv om dere ikke har gjort det før. Jeg har så inderlig lyst på kjæreste, men ingen har gitt meg nærmere tid for når det kan skje.. 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) blir glad om jeg kan bli spådd. Jeg er født 130684. Hva skjer med kjærligheten? Får jeg flere barn? Andre store endringer?

 

Anonymous poster hash: d2292...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...