Gå til innhold

Vil du bli spådd av meg?


Gjest He1984

Anbefalte innlegg

ser du om det blir en spire på oss snart? 080985

Føler September er måneden for fødsel. Så krysser alle fingre for at det er nå September i 2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter litt på min :) i tillegg lurer jeg på om du ser om ting snart blir lettere?

Anonym bruker's PhotoAnonym bruker

24 Nov 2016

Hei :) blir glad om jeg kan bli spådd. Jeg er født 130684. Hva skjer med kjærligheten? Får jeg flere barn? Andre store endringer?

Anonymous poster hash: d2292...06aAnonymous poster hash: d2292...06a

Ting blir lettere for deg, merker du kanskje er mulig anspent i kroppen, skuldrene og armene. Riste litt, tulle og danse litt som om du er liten på ditt eget rom og ingen ser eller hører deg. Start med dette og ting faller på plass for deg.

 

Det er en litt sjenert mann eller en som titter litt på deg når du ikke ser han. Ikke for å forfølge deg, men han synes du er søt og spennende og har lyst til å prate med deg.

 

Har du en venninne eller noen andre som skal gifte seg i sommer, der er det mulig du koser deg masse og får deg mye latter og glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg vinner første premie i Eurojackpot i kveld, hvilke tall er det jeg har valgt da? Anonymous poster hash: 9bce9...487

6, 15, 19 og kanskje 17 er dine lykketall. Hvor du bruker de er opp til deg! Når man tuller, mener man 50% alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting blir lettere for deg, merker du kanskje er mulig anspent i kroppen, skuldrene og armene. Riste litt, tulle og danse litt som om du er liten på ditt eget rom og ingen ser eller hører deg. Start med dette og ting faller på plass for deg.

 

Det er en litt sjenert mann eller en som titter litt på deg når du ikke ser han. Ikke for å forfølge deg, men han synes du er søt og spennende og har lyst til å prate med deg.

 

Har du en venninne eller noen andre som skal gifte seg i sommer, der er det mulig du koser deg masse og får deg mye latter og glede.

Tusen takk for svar:)

Ser du noe mer ang denne mannen? Er det en jeg kjenner?

 

Anonymous poster hash: d2292...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

Ser du noe mer ang denne mannen? Er det en jeg kjenner? Anonymous poster hash: d2292...06a

Du kjenne han ikke, men han kan være lettere å oppdage om du ser etter hvem som ser litt lengre i øynene fine, på god avstand. Mørkt hår, ikke høyere enn 180, han bruker briller noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kjenne han ikke, men han kan være lettere å oppdage om du ser etter hvem som ser litt lengre i øynene fine, på god avstand. Mørkt hår, ikke høyere enn 180, han bruker briller noen ganger.

Takk for svar :)

 

Anonymous poster hash: d2292...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligst gravid om mer enn ett år.

Takk!

Ser du endring i jobbsituasjonen min i 2017?

 

Anonymous poster hash: 806b9...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over nyttår er bedre å bli gravid. Føler du må kose deg litt rundt å glede deg til å bli og gå gravid. Så liten sjanse for å være gravid, men den er der.

Takk for svar :) var ikke gravid nå, så da håper jeg januar er mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du drømmer eller tenker, på å bo sammen med en mann. Hold denne drømmen lenge, føler du kan få det slik om du finner den du ser for deg at du ser i denne drømmen. Du er en drømmer som meg, men du får til drømmene i det virkelige livet også.

 

Hehe. stemmer nok det. Men jeg ombestemmer meg fortere enn jeg har klart å drømme om det en gang.  :eeeh:  :legrine:

 

Jeg har møtt en. Vi har det bra sammen men etter alt som har skjedd tidligere og med faren til ungene min så vil jeg jo bo med han men ikke bo med han. (nåværende kjæreste)

 

har 2 unger. Ser du noen flere i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest He1984

Hehe. stemmer nok det. Men jeg ombestemmer meg fortere enn jeg har klart å drømme om det en gang.  :eeeh:  :legrine:

 

Jeg har møtt en. Vi har det bra sammen men etter alt som har skjedd tidligere og med faren til ungene min så vil jeg jo bo med han men ikke bo med han. (nåværende kjæreste)

 

har 2 unger. Ser du noen flere i fremtiden?

Ja, ser flere. Uansett ett barn, men velger du et barn til kommer han også på kort tid. Dette om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest He1984

Takk!Ser du endring i jobbsituasjonen min i 2017? Anonymous poster hash: 806b9...399

Lei av jobben, men den får deg til å stå opp og glede deg til å bli ferdig for å gjøre noe gøy etter jobbtid? Jeg ser den er litt kjedelig, men det blir gjerne jobber innimellom, snakk litt mer med folk på jobben, eller bare sende et smil til hun morsomme, som alltid farer forbi. Litt morsomstresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en gave som får deg til å se bilder av andres fremtid. Du kan jo prøve å spå, det gjør jeg.

Hm, kult. Men hvordan starte? :P

 

Kan du se om det vil bli lenge til jeg blir gravid igjen? Mistet lille før jul og ønsker så å bli gravid igjen!

 

Vil samboer forandre mening igjen ved graviditet eller vil han ikke ha barn enda? (Han ble veldig glad når han så testen men etter spontanaborten ønsker han ikke barn lenger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne bli spådd, ser du noen graviditet på meg i nærmeste framtid? Jeg er født 11.03.83

Dytter litt på denne jeg, kommer jeg til å bli gravid igjen, og når kommer eventuelt barnet? Kommer jeg isåfall til å få flere barn med tiden? På forhånd takk for svar☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter julen blir du gravid, om det er et ønske.

Vi kommer til å starte prøvingen nå, så da lurer jeg på om du ser noe om ca når det klaffer💞?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt på denne jeg, kommer jeg til å bli gravid igjen, og når kommer eventuelt barnet? Kommer jeg isåfall til å få flere barn med tiden? På forhånd takk for svar☺

Februar er måneden di blir mest sannsynlig gravid, men ikke gi så fort opp om du ikke blir gravid. For jo mer du gleder deg til å bli gravid, jo mere sjansen tar dere for å bli gravid. Mister en håpet om å bli gravid, stenger den andre seg helt for å prøve mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å starte prøvingen nå, så da lurer jeg på om du ser noe om ca når det klaffer?

Siste snøfall og det vil jeg tro blir i Mars, da blir du mest sannsynlig gravid. Om du virkelig vil det! Føler du at du ser bare gravide venninner overalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste snøfall og det vil jeg tro blir i Mars, da blir du mest sannsynlig gravid. Om du virkelig vil det! Føler du at du ser bare gravide venninner overalt?

 

Åh☺! Tusen takk for svar!

Det er nok en grunn til at du sier det du sier, for vi har virkelig jobbet hardt med å få når 1❤. Han er nå 3 år. På grunn av flere ting, så ga vi vel egentlig opp å få når 2. Nå har ting endret seg, og vi vil gjerne prøve å få en til❤. Optimister som vi er☺!

Når du sier gravide veninner: det er ikke langt unna sannheten, jeg har en jobb hvor jeg er i kontakt med gravide stadig vekk☺. Men det er ikke noe nytt det altså. Kanskje det er det du får inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...