Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Flere som synes det? De tar skolefoto en gang i året, og det er liksom ikke måte på. På forhånd sender de melding om at "I morgen skal vi ta bilde av barnet ditt" Samme dag som fotoseansen er : Sms "Vi har flotte bilder av barnet ditt" inkl kode og innlogging til bestillingssiden. Barnet fikk også med eget skriv med kode og passord samme dag. Et par dager etterpå : " Du har vel ikke glemt oss? Vi har bilder av barnet ditt" Ca en uke etterpå : Du har vel ikke glemt oss ? Vi har bilder av barnet ditt" I postkassen : Konvolutt i posten med samme regla. Kode, innlogging til bestillingssiden. Greit at vi få ren påminnelse før fotografering ( i tillegg til at det står på ukeplanen) - men så mye sms synes jeg blir litt masete og pågående rett og slett. Anonymous poster hash: b435f...efd
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Bare vent, det blir verre. Du har vell ikke glemt oss...ikke glem å bestille....siste sjanse.... blir gal!! Anonymous poster hash: 82017...9e4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Skolen vår kuttet disse nettopp pga dette. Makan til mas! Nei, jeg trenger ikke oppstilte upersonlige bilder av barnet mitt HVERT år! Anonymous poster hash: 6ae41...f50
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor i alle verden er det skolefotografering hvert år?! I min tid var det i 1. og 6. klasse på barneskolen. Kun en gang på ungdomsskolen, det siste året. Og så var det hvert år på videregående skole. Anonymous poster hash: b162b...c5f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor i alle verden er det skolefotografering hvert år?! I min tid var det i 1. og 6. klasse på barneskolen. Kun en gang på ungdomsskolen, det siste året. Og så var det hvert år på videregående skole. Anonymous poster hash: b162b...c5f Antageligvis fordi Ariel foto vil... Glemte å nevne at for hver sms får vi også mail... Og så er det å gange det opp med antall barn. HI Anonymous poster hash: b435f...efd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Dette er for dem eneste måten å selge på, de er jo ikke en fysisk butikk på hvert senter. Og tro meg, mange trenger påmindelser. Mail kan du enkelt fjerne ved å unsuscribe. Ellers er det sikkert bare å kontakte dem for å bli fjernet helt. Ser ikke noe problem med mange påmindelser, sletteknappen er enkel å bruke. Og de jeg ikke vil ha noe fra overhode sette jeg som spam. Anonymous poster hash: 68f06...9f2
Elsker livet Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Dette er for dem eneste måten å selge på, de er jo ikke en fysisk butikk på hvert senter. Og tro meg, mange trenger påmindelser. Mail kan du enkelt fjerne ved å unsuscribe. Ellers er det sikkert bare å kontakte dem for å bli fjernet helt. Ser ikke noe problem med mange påmindelser, sletteknappen er enkel å bruke. Og de jeg ikke vil ha noe fra overhode sette jeg som spam. Anonymous poster hash: 68f06...9f2 Er folk virkelig interessert i bildene trenger de ikke så mange påminnelser. Da trenger de informasjon om hvordan de enkelt ser og skaffer seg bildene. Gjerne både via brev og mail, eller sms. Men det holder med en gang. Det finnes mange aktører som ikke har fysisk butikk, men får selge varene sine uten å presse og mase på kundene.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Antageligvis fordi Ariel foto vil... Glemte å nevne at for hver sms får vi også mail... Og så er det å gange det opp med antall barn. HI Anonymous poster hash: b435f...efd Bare å stilsette meg til skolegangen begynner... Anonymous poster hash: b162b...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå