Gå til innhold

🙆🏼Hva er det villeste du har gjort i forhold til sex?😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort noe spillvilt men har hatt sex i ett stappfullt badebasseng i mine yngre dager. Sugd mannen på E6 ellers rimelig A4.

 

Hva med dere? Kan være alt fra selve sexen, steder, personer osv. Det villeste DU har gjort?

 

Anonymous poster hash: 1984b...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt trekant med to menn. En i hvert hull, som jeg forøvrig nøt til det fulle. 😊

 

Hatt firkant i et boblebadekar på nachspiel hos en ukjent kar etter å ha vært på fetishparty.

 

Hatt sex i et busskur på Ring 3 i Oslo.

 

Hatt sex oppå panseret på en bil på grunerløkka med folk gående forbi (de hadde vett nok til å bytte fortau da).

 

Ble med et par på hotellrommet deres etter en bytur og hadde trekant med dem.

 

Har mange gjenstående fantasier som jeg bare venter på å oppfylle. 😉

 

Anonymous poster hash: a2987...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på et bad under vorspiel.

Sex foran stuevinduene som gikk fra gulv til tak med en blokk midt imot og fullt innsyn...

 

Ikke sååååå veldig ville akkurat😅

 

Anonymous poster hash: ebd81...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalte å møte en 26år eldre mann for sex. Bondage - han bandt hendene og bena mine fast. Teip over munnen. Langt forspill, gjorde meg gal av kåthet. Sleiket meg, spanket meg, først med hånden, så med belte. Pulte meg hardt, fistet meg slik at jeg kom i voldsomme orgasmer gang på gang. +++

 

Hatt sex midt i byen, på siden av en busk.

Hatt sex i biler midt på parkeringsplasser.

Hatt sex på stranda/i sjøen - diskret, men folk rundt oss.

Hatt sex på konferanserom på jobben, 15min før møtet - ble fistet til jeg sprutet 4 ganger over bordet jeg like etter på satt med sjefen og kollegaer.

 

Dette er bare noe av det "villeste". Og alt har hendt i løpet av de siste to årene.

 

Anonymous poster hash: 5acfd...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke gjort noe spillvilt men har hatt sex i ett stappfullt badebasseng i mine yngre dager. Sugd mannen på E6 ellers rimelig A4.

 

Hva med dere? Kan være alt fra selve sexen, steder, personer osv. Det villeste DU har gjort?

 

Anonymous poster hash: 1984b...772

 

 

Sugd mannen på E6? I bil i fart? Jeg har opplevd å miste en som sto meg nær i en bilulykke (i utlandet) der føreren av den andre bilen var distrahert av sex. Slike uansvarlige, egoistiske, tanketomme svin som deg gjør meg kvalm.

 

Anonymous poster hash: 3ac99...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  

 

Sugd mannen på E6? I bil i fart? Jeg har opplevd å miste en som sto meg nær i en bilulykke (i utlandet) der føreren av den andre bilen var distrahert av sex. Slike uansvarlige, egoistiske, tanketomme svin som deg gjør meg kvalm.

 

Anonymous poster hash: 3ac99...360

Trenger ikke være slik at det hendte i bil under fart. Jeg har selv hatt sex på/under E6 - ved og på en bro.

 

Anonymous poster hash: 5acfd...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på kanten å ha sex der alle kan se. Ikke sikkert det er like kjekt for de tilfeldige tilskuerne.

 

Anonymous poster hash: bb992...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort en del, men ikke nok. Blant annet blitt fingret under skjørtet utenfor Nationaltheatret en varm sommerdag, gitt bj utenfor Akershus festning en sen sommerkveld, gitt en håndjager i Frognerparken, diskret dog og midt på lyse dagen.

 

Anonymous poster hash: 5b4eb...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...