Gå til innhold

Får man kjøpt kontantkort til iphone 6?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kontamtkort kan man vel kjøpe til alle telefoner, men hvor du får tak i det aner jeg ikke. Før fikk du det i dagligvarebutikkene, det ahr de ikke lengre. Så mulig du må bestille fra teleoppratøren din, eller ett selskap som har dette. Påfyllingskort til tlenor, telia og mycall får du kjøpt på meny, joker og kiwi hvertfall så vil tto du får kjøpt det i telenor/teliabutikkene hvertfall og kan bestille over nett fra de.

 

Anonymous poster hash: d7163...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontamtkort kan man vel kjøpe til alle telefoner, men hvor du får tak i det aner jeg ikke. Før fikk du det i dagligvarebutikkene, det ahr de ikke lengre. Så mulig du må bestille fra teleoppratøren din, eller ett selskap som har dette. Påfyllingskort til tlenor, telia og mycall får du kjøpt på meny, joker og kiwi hvertfall så vil tto du får kjøpt det i telenor/teliabutikkene hvertfall og kan bestille over nett fra de.

 

Anonymous poster hash: d7163...ee9

Jeg vil jo tro at sim-kort i seg selv er å oppdrive, men verre å finne nano-sim..

 

Må være kontantkort, er til et barn

 

 

Anonymous poster hash: 71876...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på hvilken som helst butikk som selger tlf, de fleste sim kort i dag er trippel sim som du kan tilpasse selv.

Ah. Ser det ligger en telenorbutikk i sentrum, de har vel sikkert der da.:)

 

Anonymous poster hash: 71876...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Ser det ligger en telenorbutikk i sentrum, de har vel sikkert der da.:)

 

Anonymous poster hash: 71876...8a6

De har😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...