Gå til innhold

Hva slags jobber er lønnet 700 000+, uten spesial utdanning.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å skifte jobb og helt fagmiljø, prøve noe helt annet. Men vil ikke gå ned i lønn heller. Tjener over 700 000 pluss bonus og goder i dag.. Finnes det jobber i det lønnsnivået en kan få uten spesialutdannelse? Altså ikke lege, advokat osv som en må ha studert akkurat det for å kunne jobbe med. Jeg jober i dag ikke egentlig med det jeg er utdannet i, har avansert til en type leder/konsulentstilling, men er jo innen det fagfeltet jeg begynte i.

 

Anonymous poster hash: 1c1f8...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger denne jeg. Ønsker også å bytte beite, tjener rundt 600 tusen. Har da også lån etc i forhold til lønn, og ønsker ikke å flytte på familien.

Bør derfor tjene over 500 000, da kan jeg stramme inn forbruk, men klare å beholde hus.

 

Anonymous poster hash: c396f...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du kan forvente å gå rett inn på en begynnerlønn på 700.000 uten at du har spesialkompetanse innen feltet.

 

Anonymous poster hash: 9840c...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann jobber som mellomleder i renholds-/servicebransjen. Han vasker ikke selv, men følger opp de som gjør det, som jobber i kantine, osv.

 

Tjener +/- 1 mill.

 

Anonymous poster hash: a048c...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann jobber som mellomleder i renholds-/servicebransjen. Han vasker ikke selv, men følger opp de som gjør det, som jobber i kantine, osv.

 

Tjener +/- 1 mill.

 

Anonymous poster hash: a048c...d56

Hvilket firma er det?

 

Anonymous poster hash: 3baa5...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som har sånn lønn uten å ga jobbet seg opp internt, fått mer og mer ansvar og kompetanse og endt opp på en høy lønn?

 

Du kan ikke sil ufaglært gå inn i et helt nytt yrke og forvente en slik startlønn uten utdanning