Gå til innhold

👶🏻Jeg liker ikke at noen som har mistet sitt barn til BV skal.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke alle som er medlem i denne gruppa har mistet sine barn til barnevern.

Noen vil bare ha gransking fordi det finnes faktisk mange problemer med tjenesten.

 

Jeg er medlem men min familie har aldri vært i barnevernssak.

Dette hadde skjedd med en vennefamilien og konsekvensene var helt grusomme.

Det er ikke en smart avgjørelse å være medlem av den gruppen. Den er assosiert med lite smarte mennesker uten selvinnsikt. Hadde jeg som arbeidsgiver googlet en arbeidssøker og sett medlemskap i den gruppen hadde arbeidssøkeren fort havnet bak i bunken.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For barnet først og fremst!!!

 

Kort sagt,

På grunn av misforståelse mellom mor med utenlandsk bakgrunn og lærerinne ble en 14 (eller 15?) år gammel gutt akuttplassert på institusjon med narkomaner. Ble returnert etter noen uker som rusavhengig.

Ingen som tok ansvar for dette.

Og alt dette hadde skjedd fordi mor ville ikke at han skulle gå på skole fest.

Fordi hun fikk vite at ungene drakk alkohol der.

Ville ikke ha konflikt med læreren (var usikker som utlendingen). Og sån hadde skjedd. Ingen håp at sønnen hennes blir nå et normalt menneske.

 

Vet også en annen sak hvor mor fikk spontanabort på grunn av stress situasjon.

Man utvikler ikke en alvorlig rusavhengighet på noen uker.

 

Man kan ikke bevise spontanabort som følge av stress.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man utvikler ikke en alvorlig rusavhengighet på noen uker.

 

Man kan ikke bevise spontanabort som følge av stress.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

 

1. Jo da, hvis narkotika er heroin, barnet er veldig ung og har ingen forrige erfaring (selv med alkohol). Ihvertfall det hadde skjedd med stakkars gutten.

 

2. Ja, det er ingen sjanse å bevise at spontanabort hadde skjedd på grunn av stresset, desverre. Igjen, ingen ansvar for barnevernansatte. De kan bare gjøre hva de vil.

Derfor synes noen folk at det skulle være bra med litt gransking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en smart avgjørelse å være medlem av den gruppen. Den er assosiert med lite smarte mennesker uten selvinnsikt. Hadde jeg som arbeidsgiver googlet en arbeidssøker og sett medlemskap i den gruppen hadde arbeidssøkeren fort havnet bak i bunken.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Det er desverre ikke så mange alternativer.

 

Hva ellers kan man gjøre for å protestere?

Og jeg syntes at Norge var et demokratisk land hvor folk kan uttrykke sine meninger og ikke være redd at dette kan påvirke deres liv eller arbeidssituasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jo da, hvis narkotika er heroin, barnet er veldig ung og har ingen forrige erfaring (selv med alkohol). Ihvertfall det hadde skjedd med stakkars gutten.

 

2. Ja, det er ingen sjanse å bevise at spontanabort hadde skjedd på grunn av stresset, desverre. Igjen, ingen ansvar for barnevernansatte. De kan bare gjøre hva de vil.

Derfor synes noen folk at det skulle være bra med litt gransking.

 

Dokumenter påstanden din om at de kan bevise at stress grunnet foreksempel barnevernet kan bevises som årsak til spontanabort. Hvordan foregår det?

 

Alle offentlige instanser bør selvsagt vurderes jevnlig. Barnevernet er ikke noe unntak.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre ikke så mange alternativer.

 

Hva ellers kan man gjøre for å protestere?

Og jeg syntes at Norge var et demokratisk land hvor folk kan uttrykke sine meninger og ikke være redd at dette kan påvirke deres liv eller arbeidssituasjon.

Man bør finne en seriøs måte å påvirke. Medlemskap i en gruppe som preges av trusler, uthenging av enkeltpersoner og geberell svada er definitivt ikke veien å gå dersom nan ønsker å bli tatt seriøst.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør finne en seriøs måte å påvirke. Medlemskap i en gruppe som preges av trusler, uthenging av enkeltpersoner og geberell svada er definitivt ikke veien å gå dersom nan ønsker å bli tatt seriøst.

 

Anonymous poster hash: e3a1d...031

Hvem vet...

Livet har forandret seg fullstendig i løpet av de siste årene.

Først og fremst på grunn av sosialle medier.

Det skjer selv kriger og revolusjoner på grunn av dem.

 

Det er allerede nesten 14 000 mennesker i den norske gruppa og den fortsetter å vokse. Informasjon fortsetter å spre seg verden rundt, og resultatene er allerede synnlige. Reportasjer i norske aviser, debatter... Man kunne ikke tenke seg om sånne ting for bare noen år siden.

 

Kanskje, det er mye mer resultativt måte enn å havne i et enkelt sak med masse penger, nerver, advokater og ødelagt helse. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...