Gå til innhold

Termin MAI 2017❤


glalaksen

Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg også melde meg inn her! Prøvd i seks måneder å endelig traff det❤️ Har termin 5 mai! Lykkerus <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilt lege time, ultralyd time (i uke 9) og jordmor time 🙈 Best å være på den sikre siden😂😂 Men har ikke første time før 21.09.

Endret av Queenbaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbaby - ble du henvist av legen? Eller bestilte du selv?

Jeg skal til legen neste uke og han sa før grqviditeten at jeg skal få tett oppfølging. Innebærer dette også tidlig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sniker meg inn her😀 Etter en stygg ma i fjor. Det er akkurat ett år og en måned siden. Hadde egentlug gitt opp håpet da vi prøvde i nesten to år før ma en og nå over ett år. Min kjære sa til meg at jeg så så gravid ut lo av han og tenkte jaja for ta en test da trodde jo ikke øynene mine. Terminen min er 1. Mai eller 30. April noen apper sier det ene noen det andre. Hadde første dagen i siste mens 22.07.

 

Jeg har to barn fra før men vert gravid tre ganger. Jeg er veldig bekymret kjenner absolutt ingen av de symptomene jeg hadde før 😱 Ingen kvalme utrolig mye energi osv. Eneste er litt ømme pupper.

 

Er det noen som har opplevd så ulike svangerskap her? Er så redd for at denne også blir en ma 😔

Tror det er vanlig og ha litt ulike svangerskap. Krysser fingra for at alt er bra der inne hos deg ❤❤ Jeg har kun hovende vonde pupper selv og masse energi ( nyter det mens det varer ) Vi er ikke så langt på vei ennå så brått snur det😊 Forje svangerskap viste jeg ikke at jeg var gravid før i uke 8 så har ingenting å sammenligne med, men jeg var nok ikke dårlig da heller siden jeg ikke hadde noe mistanke før Kvalmen brått kom😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt ultralyd i uke 7 - åååå❤❤ Gleder meg til å høre et bankende hjerte! Er heeeelt baby syk! Klarer ikke tenke på noe annet. Lyst til å kjøpe inn alt... med engang 😅😂😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet; artig å se at du kommer inn hit, jeg tenkte en del på deg etter dn andre tråden vi "var" med i😊

Har dere symptomer? Jeg kjenner ingenting jeg! Bortsett fra at jeg hadde ømme pupper, nå er det bare litt strekk der nede en sjelden gang...😳

Føler meg ikke gravid i det hele tatt, har bestilt legetime da, men dem hadde ikke noe ledig før i slutten av sept😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis tungpustet er et symptom så kan jeg krysse av på det jeg også😂 (Visste ikke at det gikk an)

Vi er ganske på likt Futurewifey, har termin 5 mai jeg også, vi har også prøvd i 6 mnd😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet; artig å se at du kommer inn hit, jeg tenkte en del på deg etter dn andre tråden vi "var" med i😊

Har dere symptomer? Jeg kjenner ingenting jeg! Bortsett fra at jeg hadde ømme pupper, nå er det bare litt strekk der nede en sjelden gang...😳

Føler meg ikke gravid i det hele tatt, har bestilt legetime da, men dem hadde ikke noe ledig før i slutten av sept😳😳

Takk. Så trivelig at du tenker på meg. Jeg har jo hatt en tendens til å bli statistikken som det ikke går så bra med. Og heller ikke denne gangen føler jeg meg trygg. Håper å se et bankende hjerte. Men tror ingenting før jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk alle sammen!!!

 

Har dere fortalt det til noen?

Her er det kun jeg og mannen min som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queenbaby - ble du henvist av legen? Eller bestilte du selv?

Jeg skal til legen neste uke og han sa før grqviditeten at jeg skal få tett oppfølging. Innebærer dette også tidlig ultralyd?

Jeg bestilte alt selv bare :) det vet jeg ikke ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg melder meg inn her jeg også. Fikk positiv test i dag, 7 dager før ikm!

 

Terminkalkulatoren sier jeg har termin 16 mai ❤️

 

Finnes det en hemmelig termingruppe for oss på Facebook enda?

Ikke som jeg vet? Men det hadde vært kjekt. Hadde med forrige og er i den ennå. Koslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tungpustet er et symptom så kan jeg krysse av på det jeg også😂 (Visste ikke at det gikk an)

Vi er ganske på likt Futurewifey, har termin 5 mai jeg også, vi har også prøvd i 6 mnd😄

Jeg også blir fort tungpustet siste dagene og har reagert på det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så artig! Blir så fort tungpustet, det er helt utrolig 😂

Når fant du ut du var gravid babylilje? 😄

Fant ut torsdag forrige uke, hadde egentlig gitt opp, og var i postkassen å henta 30 ELtester, der fikk jeg med en gravitest.. Fikk det for meg å bare ta den for å se, å den var positiv... Sitter med 30 tester jeg ikke får solgt eller gitt bort😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen vet, og to av mine søstre vet, men ikke fler enn det.. Jeg synes det er dødskjipt og vanskelig å holde det hemmelig😪😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Så trivelig at du tenker på meg. Jeg har jo hatt en tendens til å bli statistikken som det ikke går så bra med. Og heller ikke denne gangen føler jeg meg trygg. Håper å se et bankende hjerte. Men tror ingenting før jeg ser det.

Jeg krysser hender og føtter for deg hannepålandet, nå må det da være nok med venting og prøving💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha samme her, Babylilje.Hadde sluttet å ligget med beina i været, bare slappet av. Bestilte enda 100 g tester fra ebay, men får nok ikke bruk får de 😍👏🏻

 

Har bare fortalt det til nærmeste familie, de har vist at vi har prøvd lenge. Så klarte ikke holde det skjult lenger! Men vanskelig å ikke rope det ut til venner og sånt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene jeg har, er skikkelig ømme bryster (!!), mensmurringer og spreng i tennene. Trodde ikke sistnevnte var mulig, men tydeligvis 😂

Jeg har fortalt det til ei venninne, klarte ikke holde det inne 🙈

Jeg er veldig spent, siden jeg reiser til syden på torsdag... Litt redd for at noe skal gå galt mens vi er der nede 😳 Noen som har noe å komme med i forhold til det? Vurderer å dra til legen en tur i morgen, tror dessuten jeg har fått urinveisinfeksjon også. Det må vel behandles! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til noen få kollega. Dette fordi jeg så raskt var kvalm at jeg følte jeg måtte si det så de forstår det hvis jeg plutselig blir grønn i ansiktet eller løper min vei;) Ellers har jeg sagt det til 2 venninner som vet vi har prøvd i over 3 år. Vanskelig å ikke si noe til min mor/ svigers. Men jeg vil helst vente så lenge som mulig.

 

Ellers er også jeg veldig tungpustet. Merkes veldig godt. Av og til er det nok å reise seg fra sofaen og gå til kjøkkenet for å puste og pese:-) He he. 

Kjekt at gjengen her inne er så aktiv:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun mannen å våre to bestevenner som vet :) har lyst til å fortelle det til alle jeg går forbi 😂. Svigers får vite det i begynnelsen av oktober da vi reiser ned på besøk 15 dager til Tyrkia der de bor. Min foreldre rett etter Tror jeg :). Sover dårlig på nettene å sikkelig hormonell🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...