Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Fikk mensen i dag , og tok de to første Progesteron pillene nå! 😱😱😱

Spennende!!!!! Håper eskimoene spirer og gror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter på mensen og merker at tankene begynner å dreie seg mer og mer om ivf (og jeg logger meg inn her igjen). Håper den kommer i slutten av uka. "Full" runde med hormoner og uttak. Dette er fersk nr 2 i jakten på søsken. Leser at alle over 38 år nå avvises hos Riksen og Ullevål pga dårlige resultat (i tillegg til fersk på søsken). Det MÅ bare gå selvom jeg er 38 år...!

 

Flere i gang snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette Ferskforsøk? Brukte du HCG sprøyte? har du tatt noen g tester for å sjekke om sprøyten er ute av systemet? Hvis ja, dette ser veldig bra ut.

Ja, hadde negative tester to dager på rad

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde negative tester to dager på rad

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Så bra!!!! Det høres kjempebra (^.^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!!! Det høres kjempebra (^.^)

Jeg venter litt med å slippe gleden løs, men håper det går bra

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mensen og merker at tankene begynner å dreie seg mer og mer om ivf (og jeg logger meg inn her igjen). Håper den kommer i slutten av uka. "Full" runde med hormoner og uttak. Dette er fersk nr 2 i jakten på søsken. Leser at alle over 38 år nå avvises hos Riksen og Ullevål pga dårlige resultat (i tillegg til fersk på søsken). Det MÅ bare gå selvom jeg er 38 år...!

 

Flere i gang snart?

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt anonym! Håper spiren klamrer seg fast!

 

Her ventes det på mensen også. Jeg har ikke 100% regelmessige, har alltid variert mellom 27-32 dager. Bør komme innen søndag. synes det er kjipest når det er litt lang syklus, for tankene hopper rett til håpet om at kanskje det denne gangen gikk naturlig?? :-p Blir selvfølgelig like skuffet hver gang...

Hadde derimot hatt håp om at mensen kom i dag for jeg må ta blodprøver på mensdag 2 til 4 og kommer den f.eks i morgen er det kun mandag morgen som går, og har lang vei til sykehuset der prøvene må tas og vanskeligere å komme unna på jobb. Hadde vært mye lettere å kjørt til sykehuset i morgen fredag :) jaja...

 

Det er ikke lenge igjen til september der flere av dere skulle ha forsøk. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mensen og merker at tankene begynner å dreie seg mer og mer om ivf (og jeg logger meg inn her igjen). Håper den kommer i slutten av uka. "Full" runde med hormoner og uttak. Dette er fersk nr 2 i jakten på søsken. Leser at alle over 38 år nå avvises hos Riksen og Ullevål pga dårlige resultat (i tillegg til fersk på søsken). Det MÅ bare gå selvom jeg er 38 år...!

 

Flere i gang snart?

Nei vi ska klare oss i alder 38! (Snart 39).. Sprøytedag 2 idag.. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi ska klare oss i alder 38! (Snart 39).. Sprøytedag 2 idag.. ☺

Heia oss!! Hvilke medisiner og dose går du på? Har de blitt endret fra tidligere (tenker på alder..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt anonym! Håper spiren klamrer seg fast!

 

Her ventes det på mensen også. Jeg har ikke 100% regelmessige, har alltid variert mellom 27-32 dager. Bør komme innen søndag. synes det er kjipest når det er litt lang syklus, for tankene hopper rett til håpet om at kanskje det denne gangen gikk naturlig?? :-p Blir selvfølgelig like skuffet hver gang...

Hadde derimot hatt håp om at mensen kom i dag for jeg må ta blodprøver på mensdag 2 til 4 og kommer den f.eks i morgen er det kun mandag morgen som går, og har lang vei til sykehuset der prøvene må tas og vanskeligere å komme unna på jobb. Hadde vært mye lettere å kjørt til sykehuset i morgen fredag :) jaja...

 

Det er ikke lenge igjen til september der flere av dere skulle ha forsøk. Spennende!

Haha har også "alltid" innbilt svangerskap hver mnd! Håper tr kommer snart sånn at du kommer i gang med prøvene som planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia oss!! Hvilke medisiner og dose går du på? Har de blitt endret fra tidligere (tenker på alder..).

Gikk tidligere på puregon og nu med menopur. Tar 225. Tok puregon ca d samme. Begge funka likedan. 9 dager har holdt men har aldri klart å få noe i frys. De bruker å få ut rundt 7-9 og befrukta bruker å våre rundt 5 men bestandig kun et er godt nok å sette inn og ingen i frys selv om sist sa dem at flere så lovende ut til frys. Men men vi trenger kun et gullegg. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det ikke går veien. Testen var veldig svak i dag tidlig etter å ha vært tydelig de siste par dagene.

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tr ikke møtt til rett tid... Kan mensen bli uregelmessig etter amme slutt? Muligens det er noe surr i syklusen, men tankene surrer innom mulig graviditet... Tør derimot ikke svi av en test for er så redd for å bli dobbelt skuffet! Både over at testen vil bli negativ og at syklusen da er ute på en snurr! Jeg kommer ikke til å gidde å teste før tidligst mandag, men hadde vært greit å få vite det ene eller det andre...

Dritt.. For hadde håpet at tr ble stabil raskt slik at vi kanskje kunne få avtalt første runde før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff anonym. Ikke gi opp håpet ennå. Når har du testdag?

Tors 1. september. Har gitt opp merker jeg :P

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tr ikke møtt til rett tid... Kan mensen bli uregelmessig etter amme slutt? Muligens det er noe surr i syklusen, men tankene surrer innom mulig graviditet... Tør derimot ikke svi av en test for er så redd for å bli dobbelt skuffet! Både over at testen vil bli negativ og at syklusen da er ute på en snurr! Jeg kommer ikke til å gidde å teste før tidligst mandag, men hadde vært greit å få vite det ene eller det andre...

Dritt.. For hadde håpet at tr ble stabil raskt slik at vi kanskje kunne få avtalt første runde før jul...

Det kan den bli. Skjønner det er vanskelig å bestemme seg. Aldri lett dette her.

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mensen og merker at tankene begynner å dreie seg mer og mer om ivf (og jeg logger meg inn her igjen). Håper den kommer i slutten av uka. "Full" runde med hormoner og uttak. Dette er fersk nr 2 i jakten på søsken. Leser at alle over 38 år nå avvises hos Riksen og Ullevål pga dårlige resultat (i tillegg til fersk på søsken). Det MÅ bare gå selvom jeg er 38 år...!

 

Flere i gang snart?

 

 

Da jeg snakket med dem så var det hovedsakelig stor pågang som ble oppgitt som grunn for både at de stengte for søskenforsøk og senket aldersgrensen til 38 (altså man må være under 39 når man søker). Det blir jo selvfølgelig vanskeligere jo eldre man er, og det å luke ut de over 39 vil jo selvfølgelig være effektivt for å få ned køen, også fordi de kanskje trenger flere forsøk enn de som er litt yngre. Men det er jo på ingen måte sånn at det er umulig å bli gravid når man fyller 39, og det vil jo også være individuelt hvor vanskelig det blir. Så lenge det er egg er det håp ;-) Og at du allerede har fått et barn øker jo sjansene dine betraktelig! Jeg heier på deg hvertfall, det hadde vært gøy om vi alle lyktes her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det ikke går veien. Testen var veldig svak i dag tidlig etter å ha vært tydelig de siste par dagene.

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

 

Uff så trist .. men i starten kan det vel variere med konsentrasjon på urin etc.? Krysser fingrene for deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tr ikke møtt til rett tid... Kan mensen bli uregelmessig etter amme slutt? Muligens det er noe surr i syklusen, men tankene surrer innom mulig graviditet... Tør derimot ikke svi av en test for er så redd for å bli dobbelt skuffet! Både over at testen vil bli negativ og at syklusen da er ute på en snurr! Jeg kommer ikke til å gidde å teste før tidligst mandag, men hadde vært greit å få vite det ene eller det andre...

Dritt.. For hadde håpet at tr ble stabil raskt slik at vi kanskje kunne få avtalt første runde før jul...

Stompen80, jeg fikk mensen to dager etter jeg egentlig skulle, har pleid å ha ganske regelmessige sykluser på 26 dager, men denne gangen var det 28. Ikke helt utenkelig at kroppen kan trenge litt tid på å stabilisere seg igjen. Skjønnner angsten over å ta en test, kan du ikke vente et par dager og hvis den ikke har kommet innen da så kan du teste (rarere ting har skjedd .... ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi ska klare oss i alder 38! (Snart 39).. Sprøytedag 2 idag.. ☺

Så spennende at vi er flere som er i gang nesten samtidig! Jeg er på dag 3 med Progynova, skal på ultralyd fredag, og antakelig innsett av fryseeggene neste mandag eller tirsdag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi er flere som er i gang nesten samtidig! Jeg er på dag 3 med Progynova, skal på ultralyd fredag, og antakelig innsett av fryseeggene neste mandag eller tirsdag :-D

Har også ul på fredag ☺ Regner med uttak på mandag og innsett på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist .. men i starten kan det vel variere med konsentrasjon på urin etc.? Krysser fingrene for deg!!

Takk. Jeg håper det. Jeg føler jeg ikke kan be om hcg-prøver heller så tidlig. Det var mye lettere forrige gang fordi jeg hadde en annen lege og egen gynekolog som fulgte opp så de tok hcg-prøver fra første positive test. Får prøve å smøre meg med tålmodighet.

 

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...