Babylilje Skrevet 17. juli 2016 #1 Skrevet 17. juli 2016 4 uker siden sa.. Kroppen er helt i ulage, tok en test idag bare for å ta en, negativ selvfølgelig. Aner ikke når jeg kan vente mens igjen eller når eggløsning er! Frustrert over meg sjøl!  *barefådetutetstedistedetforågåløspåmanneninlegg*
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2016 #2 Skrevet 17. juli 2016 4 uker siden sa.. Kroppen er helt i ulage, tok en test idag bare for å ta en, negativ selvfølgelig. Aner ikke når jeg kan vente mens igjen eller når eggløsning er! Frustrert over meg sjøl!  *barefådetutetstedistedetforågåløspåmanneninlegg*  Slik var det med  meg og. Fant ikkje eggløsningen og tempen var vil. Men hadde sex ofte. Testa med g test ca 9 dager etter negativ G test. Vart mensen igjen etter 5 uker.  Anonymous poster hash: 672b6...a83
SkyBaby Skrevet 18. juli 2016 #3 Skrevet 18. juli 2016 Ville sende deg en klem og gode tanker... HÃ¥per du snart fÃ¥r normal syklus og kan prøve som normalt igjen. <3 stor klem!Â
Babylilje Skrevet 18. juli 2016 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2016 Takk for det, jeg trenger en klem nå kjenner jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå