Gå til innhold

😂😂😂 For en herlig lege 😂😂😂


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje hun ikke var like dårlig kvelden før da folkens!!! Leger skal svare profesjonelt. Han så hun ble såret, men sa ikke noe bare trakk på skuldrene. Hun hadde smerter og var uvel, altså sårbar. Er helsepersonell selv og hadde aldri behandlet min pasient slik. De skal respekteres, tas på alvor og høres på. Konklusjonen om innleggelse eller ei kan han ta uansett alene etterpå, etter hun ble hørt og ikke ydmyket. For det visste han at hun ville bli. Har mine meninger om å dele dette på blogg og enig i at hun fremstiller seg selv mindre smart her, men reagerer på det legen sa, eller mer hvordan han tydeligvis sa det.

 

Anonymous poster hash: 75026...1cb

Er helsepersonell selv, og legen ydmyket henne ikke. Han stillte reelle spørsmål. Hun sa hun hadde hattt hallusinasjoner og høy feber i flere dager, og da er detvel greit å si: men du hadde sex? For detviser bareat hun ikke har vært så dårlig som hun beskrev det.

 

Nei, hun er en suttreunge, skulle blitt beskyttet mot seg selv.. Flau på hennes vegne..

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helsepersonell selv, og legen ydmyket henne ikke. Han stillte reelle spørsmål. Hun sa hun hadde hattt hallusinasjoner og høy feber i flere dager, og da er detvel greit å si: men du hadde sex? For detviser bareat hun ikke har vært så dårlig som hun beskrev det.

 

Nei, hun er en suttreunge, skulle blitt beskyttet mot seg selv.. Flau på hennes vegne..

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

 

Han stilte ikke reelle profesjonelle spørsmål (i følge henne) "men sex orker du å ha?" Dette burde legen virkelig formulert på en annen måte.

 

"Kan ikke den eller de du ligger med ta vare på deg?" Hun har allerede forklart at hun ikke hadde noen til å ta vare på seg. Vi har lun hennes versjon å forholde oss til, mulig den er overdrevet eller falsk, men med hennes versjon som utgangspunkt virker legen som en ekkel fjott. Og jeg håper det kun er en historie S.E har laget for klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte ikke reelle profesjonelle spørsmål (i følge henne) "men sex orker du å ha?" Dette burde legen virkelig formulert på en annen måte.

 

"Kan ikke den eller de du ligger med ta vare på deg?" Hun har allerede forklart at hun ikke hadde noen til å ta vare på seg. Vi har lun hennes versjon å forholde oss til, mulig den er overdrevet eller falsk, men med hennes versjon som utgangspunkt virker legen som en ekkel fjott. Og jeg håper det kun er en historie S.E har laget for klikk.

 

Enig i at den siste kommentaren kunne legen spart seg for. Men at han spør henne om hun gidder sex, den var virkelig fortjent.. Der utbroderer hun på bloggen at hun har vært såååå dårlig, og at feber har vært mye høyere enn når hun ble innlagt. Dette regner jeg med hun fortalte legen..Hun har smerter nedentil, og velger allikevel ha sex dagen før hun må legges inn. Folk dør i påvente av sykehusplass, og enkelte har verre opplevelser med helsepersonell enn denne dama har! Hun er nok mest oppmerksomhetssyk og pr kåt.. (Eller vanlig kåt siden hun har sex når hun er dausjuk). 

 

Anonymous poster hash: 5aace...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stilte ikke reelle profesjonelle spørsmål (i følge henne) "men sex orker du å ha?" Dette burde legen virkelig formulert på en annen måte.

 

"Kan ikke den eller de du ligger med ta vare på deg?" Hun har allerede forklart at hun ikke hadde noen til å ta vare på seg. Vi har lun hennes versjon å forholde oss til, mulig den er overdrevet eller falsk, men med hennes versjon som utgangspunkt virker legen som en ekkel fjott. Og jeg håper det kun er en historie S.E har laget for klikk.

Jo, det gjorde han.

Han vurderte henne ikke som så dårlig at hun trengte innleggelse. Hun suttret at hun var alene. Da er det da greit å spørre om ikke den hun har sex med kunne være sammen med henne? Kan ikke legge inn unge henter fordi de er ensomme. Hun var ikke syk nok til innleggelse. Hun gråt seg til innleggelse. Hun er umoden og skulle blitt fratatt bloggingen. Hun dummer seg fryktelig ut....

 

 

Legen er ikke ekkel, selv om han ikke ville legge inn en umoden fjortisdiva..

At han sa: men sex hadde du? Når hun beskrev at hun lå i ørska med høy feber og feberfantasier er helt innafor.

 

 

Det er hun som er frekk og ufin med å skrive et sånnt blogginnlegg.

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i faen er det som feiler dere? For en forbanna gjeng med drittkjærringer dere er! Hvordan kan dere synes det er greit å snakke om et annet menneske på den måten dere gjør? Hadde dere vært like forbanna stygge mot deres egen datter? Dere burde ha vært en flekk på lakenet alle sammen. Fy faen, jeg håper ingen av dere er i min vennegjeng. Denne tråden burde stenges tvert!

 

Anonymous poster hash: c7320...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i faen er det som feiler dere? For en forbanna gjeng med drittkjærringer dere er! Hvordan kan dere synes det er greit å snakke om et annet menneske på den måten dere gjør? Hadde dere vært like forbanna stygge mot deres egen datter? Dere burde ha vært en flekk på lakenet alle sammen. Fy faen, jeg håper ingen av dere er i min vennegjeng. Denne tråden burde stenges tvert!

 

Anonymous poster hash: c7320...64b

Vet du, jeg hadde faktisk sakt akkurat det samme til min egen datter som legen svarte! Hun må jo forstå at det at hun hadde sex kvelden før svekker troverdigheten hennes når hun forteller hvor dårlug hun er. Ser du ikke den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg hadde faktisk sakt akkurat det samme til min egen datter som legen svarte! Hun må jo forstå at det at hun hadde sex kvelden før svekker troverdigheten hennes når hun forteller hvor dårlug hun er. Ser du ikke den???

Skjønner ikke du at sykdom kan svinge? Eller det så komplisert at du ikke evner å ta det innover deg?

 

Anonymous poster hash: a33b3...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjorde han.

Han vurderte henne ikke som så dårlig at hun trengte innleggelse. Hun suttret at hun var alene. Da er det da greit å spørre om ikke den hun har sex med kunne være sammen med henne? Kan ikke legge inn unge henter fordi de er ensomme. Hun var ikke syk nok til innleggelse. Hun gråt seg til innleggelse. Hun er umoden og skulle blitt fratatt bloggingen. Hun dummer seg fryktelig ut....

 

 

Legen er ikke ekkel, selv om han ikke ville legge inn en umoden fjortisdiva..

At han sa: men sex hadde du? Når hun beskrev at hun lå i ørska med høy feber og feberfantasier er helt innafor.

 

 

Det er hun som er frekk og ufin med å skrive et sånnt blogginnlegg.

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

 

Jeg gjentar meg selv, men hun hadde allerede sagt at hun ikke hadde noen til å ta vare på seg. En totalt unødvendig kommentar/spørsmål fra legen da om den eller de hun hadde ligget med ikke kunne være der. Som lege bør han også vite at det å ha seksualpartner(e) ikke er ensbetydende med det å gi/motta omsorg. Han skal konsentrere seg om hennes medisinske tilstand og handle utifra de opplysninger hun gir. Han kan mene akkurat hva han vil om henne og de valg hun tar, men hun skal ikke trenge å forsvare det når hun er syk. Dersom hun ikke var syk nok så hadde hun ikke trengt å bli lagt inn. Gynekologen var ikke alene om å vurdere tilstanden hennes sånn som jeg forstår det i hennes innlegg.

 

Og ja, kan godt hende hun er oppmerksomhetssyk og jævlig, men jeg velger å gi henne tvilen til gode da jeg selv har møtt på et ubrukelig kvinnemenneske av en gynekolog og da er man ikke særlig høy i hatten. Man bør virkelig vokte sine ord når man snakker med folk som enten ligger å spriker med bena for en sjekk, skal sprike med bena for en sjekk, eller nettopp har spriket med bena. Det ER en sårbar situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen- vi har bare hørt hennes versjon. Legen har ikke lov å uttale seg/forsvare seg. Hun sier jo selv at hun var ennå sykere FØR hun kom på legevakta. Når jeg har 40 i feber, er virkelig ikke sex det flrste jeg tenker på. Evt burde sexpartneren bli tiltalt for å ha sex med en ikke samtykkekompetent person ( altså ren utnytting av hennes delvis bevisstløse tilstand)( ifølge henne selv).

 

Anonymous poster hash: 3ff19...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen- vi har bare hørt hennes versjon. Legen har ikke lov å uttale seg/forsvare seg. Hun sier jo selv at hun var ennå sykere FØR hun kom på legevakta. Når jeg har 40 i feber, er virkelig ikke sex det flrste jeg tenker på. Evt burde sexpartneren bli tiltalt for å ha sex med en ikke samtykkekompetent person ( altså ren utnytting av hennes delvis bevisstløse tilstand)( ifølge henne selv).

 

Anonymous poster hash: 3ff19...edf

Men da er det kanskje heller det legen burde ha sagt? Veldig klar over at vi kun har hennes versjon, men det betyr ikke at den er feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke du at sykdom kan svinge? Eller det så komplisert at du ikke evner å ta det innover deg?

 

Anonymous poster hash: a33b3...f9c

Hun skrev selv at hun var verre i timene/dagene før.

 

Anonymous poster hash: 67965...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i faen er det som feiler dere? For en forbanna gjeng med drittkjærringer dere er! Hvordan kan dere synes det er greit å snakke om et annet menneske på den måten dere gjør? Hadde dere vært like forbanna stygge mot deres egen datter? Dere burde ha vært en flekk på lakenet alle sammen. Fy faen, jeg håper ingen av dere er i min vennegjeng. Denne tråden burde stenges tvert!

 

Anonymous poster hash: c7320...64b

Ja du virka jo voksen. 😂

 

Anonymous poster hash: 487c8...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på brynrehab, ( som hun kaller å fikse øyebryne), rett etter sykehusinnleggelse.

Må ha vært noe riktig alvorlig som feilet henne....

Herlig lege👍

 

Anonymous poster hash: 63166...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader norske surmaga kjerringer!

Måtte lese, og spørsmålene kunne i høyeste grad vært reelle og relevante, men det er måten de blir formidlet på hun reagerer på. Og bli hånet av yrkesprofesjonelle er ikke greit!

 

Og til opplysning, det er ikke alle som står og fleskesvaier og roper på kyrne sine fordi de har sex.

Har selv hatt sex da jeg var alvorlig syk og hadde vært døden nær kort tid tidligere... Vi hadde sex selv om jeg hadde dren ut av buken..

 

Gud, ønsk dere nyanse ved første anledning!

Endret av Twintipp og himmelblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twintipp... Herregud, selv om du hadde sex med dren etter nær døden er det nok ikke nødvendigvis det folk flest gjør. Har også vært nær døden og sex var det siste jeg tenkte på... Og seriøst. Dama er såååå syk , ( dog må fikse bryna rett etter sykehusinnleggelsen for DET er jo viktig det) men hun har sex med en eller annen fyr. Pulekompis? Fra Tinder? Ivertfall ingen nær nok til å ville stelle med henne? Er jo latterlig, og skulle bruke opp en sykehusseng på henne da. At folk i forhold av og til når de er syke har en partner de har litt sex med( selv om jeg ikke fatter man gjør det med 39 og 40 i feber) så har de en partner som hjelper i sykdomstida etterpå. Hun hadde ikke det , like rart som Rannveig unnfanget barn nr 2 dagen etter hun tok silikon. Hallo ? Prioriteringer ? Blir matt av bloggere og damer med bomull i hjernen.... Rosa candy floss der oppe altså. Kul lege forresten !

 

Anonymous poster hash: 814fc...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var på brynrehab, ( som hun kaller å fikse øyebryne), rett etter sykehusinnleggelse.

Må ha vært noe riktig alvorlig som feilet henne....

Herlig lege👍

 

Anonymous poster hash: 63166...dac

OK. Så hvis man tror en pasient overdriver, da er det kult st legen krenker pasienten?

 

 

Anonymous poster hash: a33b3...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ble jo innlagt, og det virker som hun var innlagt i flere dager? Det kan jo ikke ha vært uten grunn. Hvis det stemmer at legen har oppført seg slik så er han høyst uprofesjonell.

 

Anonymous poster hash: e08e3...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ble jo innlagt, og det virker som hun var innlagt i flere dager? Det kan jo ikke ha vært uten grunn. Hvis det stemmer at legen har oppført seg slik så er han høyst uprofesjonell.

 

Anonymous poster hash: e08e3...91a

Hun gråt seg til innleggelse, ble skrevet ut dagen etter så hun kunne fikse øyenbrynene sine.

Postet bilde på instagram det døgnet hun var innlagt...

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun ble jo innlagt, og det virker som hun var innlagt i flere dager? Det kan jo ikke ha vært uten grunn. Hvis det stemmer at legen har oppført seg slik så er han høyst uprofesjonell.

 

Anonymous poster hash: e08e3...91a

Og igjen- vi har kun hennes versjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at kommentaren om at ev sexpartner ikke var profesjonell. Det var en dårlig skjult kritikk av pasientens seksualmoral.

Når det er sagt,skjønner jeg at også leger kan komme med slike kommentarer etter mange timer på vakt og mye tøys og tull innimellom de reelt syke pasientene.

Det er mye rart som kommer innom legevakta.

At legen stusser over at man har hatt sex i et tidsrom man etter eget utsagn nærmest hadde vært bevisstløs er ikke noe rart. Helt greit å spørre om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langt over streken av legen. Han behandler ikke pasienten sin med respekt. Jeg hadde også opplevd disse kommentarene som ekstremt ydmykende om jeg var syk og sårbar.

 

Jeg har opplevd noe liknende med en mannlig gynekolog - bare mye verre kommentarer - og det har fulgt meg videre.

 

Det overrasker meg virkelig at dere her inne syns at dette var morsomt. I andre sammenhenger kan menn nesten ikke si noe før de blir stemplet som svin. Er det pasienten som er årsaken til at dere syns det er greit av en lege å opptre så uprofesjonelt?

 

Anonymous poster hash: 86001...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er langt over streken av legen. Han behandler ikke pasienten sin med respekt. Jeg hadde også opplevd disse kommentarene som ekstremt ydmykende om jeg var syk og sårbar.

 

Jeg har opplevd noe liknende med en mannlig gynekolog - bare mye verre kommentarer - og det har fulgt meg videre.

 

Det overrasker meg virkelig at dere her inne syns at dette var morsomt. I andre sammenhenger kan menn nesten ikke si noe før de blir stemplet som svin. Er det pasienten som er årsaken til at dere syns det er greit av en lege å opptre så uprofesjonelt?

 

Anonymous poster hash: 86001...a58

Det er vel her den berømte trynefaktoren spiller inn. Man forhåndsdømmer og mener noe om noe/noen på bakgrunn av det man tror man vet om situasjonen/personen. Og aldri, aldri la tvilen komme en blogger til gode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg faktisk enig med legen. Rart at hun orket å ha sex om hun var så dårlig som hun sa. Hun hadde nok fått det sammespørmålet om hun hadde trent kvelden før. Så hva er forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...