GÃ¥ til innhold

😂😂😂 For en herlig lege 😂😂😂


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En lege skal ikke krenke pasientene sine. Spørsmålene fremstilt slik bloggeren beskriver dem er ikke greit.

 

Anonymous poster hash: a33b3...f9c

Nå var det ikke spørsmålene hans hun reagerte på da, men svarene/kommentarene.

 

Anonymous poster hash: 487c8...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det ikke spørsmålene hans hun reagerte på da, men svarene/kommentarene.

 

Anonymous poster hash: 487c8...b47

Og det samme gjelder kommentarer.

 

Anonymous poster hash: a33b3...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Helt enig med legen. 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 62d9e...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen må vurdere om innleggelse er nødvendig, et døgn på avd. koster skattebetalere flere tusen kr, synes det er riktig å sette spørsmålstegn ved pasientens historie.

 

Anonymous poster hash: e6260...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun var så syk at hun nærmest var bevisstløs og halusinerte, hvordan kan hun huske ordrett hva legen sa?

 

Anonymous poster hash: c8052...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun var så syk at hun nærmest var bevisstløs og halusinerte, hvordan kan hun huske ordrett hva legen sa?

 

Anonymous poster hash: c8052...bb1

Og hvordan orket hun å ha sex?

 

Anonymous poster hash: cffa3...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss hun orker å ha sex er hun ikke syk nok. I såfall grenser sexen til hva som er greit ift. utnyttelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Fullrulle..... Orkar man sex, så er en frisk nok. Enkelt og greit! Da er du ikke sjuk.



Anonymous poster hash: c1196...b52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er så ille at man vil legges og ikke greier stå oppreist, har man ikke sex?! Blir ikke mer drama enn hva man lager selv.

 

Anonymous poster hash: 5aace...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun måtte ha GU. Trodde de at hun kunne ha en skjønnssykdom? Har selv hatt feber og feberfantasier uten å ha blitt spurt om sexlivet og måtte ha GU.

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns og at legen sa det rette. Selvfølgelig klarer man ikke sex med så høy feber og dårlig form.

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg mener at hva legen tenker er hans sak, men uansett hva han måtte tenke å mene om henne så skal han være profesjonell og vise respekt. Også når det viser seg at pasienten f.eks er dum som et brød, blogger, hypokonder eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke at legen var frekk i det hele tatt. Han var jo bare realistisk.

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun måtte ha GU. Trodde de at hun kunne ha en skjønnssykdom? Har selv hatt feber og feberfantasier uten å ha blitt spurt om sexlivet og måtte ha GU.

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Hva er en skjønn sykdom?

 

Anonymous poster hash: 11abe...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er en skjønn sykdom?

 

Anonymous poster hash: 11abe...a04

Skrivefeil, men det klarte du selv og 😂

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun måtte ha GU. Trodde de at hun kunne ha en skjønnssykdom? Har selv hatt feber og feberfantasier uten å ha blitt spurt om sexlivet og måtte ha GU.

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Når man kommer inn med sterke magesmerter så er GU vanlig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kommer inn med sterke magesmerter så er GU vanlig ja.

Takk, jeg fikk ikke med meg den detaljen 😊

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som R.H som ble gravid natten etter silikonopperasjon! Nei jenter, men må ikke si ja til sex når man føler seg dårlig. Gutter skal like dere uansett. .

 

Anonymous poster hash: 91516...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil, men det klarte du selv og

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Ehhh?

 

Anonymous poster hash: 11abe...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gått dårlig med bloggen? All PR er god PR selv om hn igjen fremstår dum som et brød.

 

Anonymous poster hash: 6049b...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil, men det klarte du selv og

 

Anonymous poster hash: c3dd4...f4d

Det er en sykdom som gjør at du ikke skjønner noen ting. En utbredt sykdom rundt om i verden, dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke var like dårlig kvelden før da folkens!!! Leger skal svare profesjonelt. Han så hun ble såret, men sa ikke noe bare trakk på skuldrene. Hun hadde smerter og var uvel, altså sårbar. Er helsepersonell selv og hadde aldri behandlet min pasient slik. De skal respekteres, tas på alvor og høres på. Konklusjonen om innleggelse eller ei kan han ta uansett alene etterpå, etter hun ble hørt og ikke ydmyket. For det visste han at hun ville bli. Har mine meninger om å dele dette på blogg og enig i at hun fremstiller seg selv mindre smart her, men reagerer på det legen sa, eller mer hvordan han tydeligvis sa det.

 

Anonymous poster hash: 75026...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke var like dårlig kvelden før da folkens!!! Leger skal svare profesjonelt. Han så hun ble såret, men sa ikke noe bare trakk på skuldrene. Hun hadde smerter og var uvel, altså sårbar. Er helsepersonell selv og hadde aldri behandlet min pasient slik. De skal respekteres, tas på alvor og høres på. Konklusjonen om innleggelse eller ei kan han ta uansett alene etterpå, etter hun ble hørt og ikke ydmyket. For det visste han at hun ville bli. Har mine meninger om å dele dette på blogg og enig i at hun fremstiller seg selv mindre smart her, men reagerer på det legen sa, eller mer hvordan han tydeligvis sa det.

 

Anonymous poster hash: 75026...1cb

Men det kan jo hende legens versjon er en helt annen? Vi hører jo bare hennes side av saken, ikke vil hun levere klage heller... Og tydeligvis hadde legen rett i at hun ikke var så alvorlig syk. Oppmerksomhetssyk dame altså!

 

Anonymous poster hash: 3ff19...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest en viss blogger klage på Ullevål? Herregud som jeg flira. Legens kommentarer var jo gull.

 

Anonymous poster hash: 487c8...b47

Jepp, jeg har lest. Lo høyt, og hadde høytlesning for mannen min.

 

Hun bekreftet nok en gang hvir forferdelig dum hun er. En tragedie at hun er forbilde til så mange..

 

Jeg leser ikkebloggen hennes, men desverre er hun litt for mye i media st jeg ikke klarer å unngå. Siden hun kritiserte legen, måtte jeg lese..😂😂😂😂😂😂😂

 

Huff, hvor hun dummer seg ut....

 

Anonymous poster hash: 80d8e...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...