Gå til innhold

Buskerud.Kjenner mange, har samboer og venner men føler meg alene,er nesten bare hjemme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noen i samme situasjon? : ) Er en helt vanlig jente på 35, har samboer og 4 barn. Har mange bekjente, noen få bestevenner som jeg ikke ser veldig ofte.(kanskje et par ganger i mnd)disse er opptatt med sitt, og jeg med mitt, så blir ikke til at vi møtes oftere. Samboeren er ofte på ting uten meg, og jeg kjenner jeg blir litt missunnelig.  Er veldig glad i å være hjemme, og er her stort sett alltid. Kjenner jo så mange, at det burde jo ikke være noe problem å treffe noen av de, alle er veldig hyggelig og alt det der..er bare at jeg ikke føler at jeg har fått kjempe kjemi med noen av de.. da velger jeg heller å være hjemme. Har ikke veldig mange interesser sånn utenom å være sammen med familien og ikke veldig glad i cafe osv. Har noen kuntnerike hobbyer.Er morro å ta en tur ut en gang i blandt.noe som ikke er så lett når man har 4 barn: )men når samboeren sier at jeg kan ringe en veninne, så kan han være hjemme, så vet jeg ikke hvem jeg skal ringe,Jeg er av typen jente som alltid har hatt lettere for å snakke meg menn enn med damer, men ønsker meg en veninne som er i samme situsjon som meg. Hadde også vært koselig om du hadde samboer, er gift, så vi kan bli kjent. Vi kjenner en god del som har barn, men ingen vi omgåes ofte med pga vennegjengen hans er litt trege med barn, og er stort sett venner av han vi er sammen med. Jeg har masse humor og tar meg ikke selv så høytidelig, normalt utseende, ler og smiler mye. tror jeg er lett å bli kjent med egentlig. Du bør bo i området buskerud-ringerike-jevnaker-modum-drammen eller omegn.



Anonymous poster hash: 23132...13a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :) jeg bor i Drammen .er 30 år.Jeg har ei jente på 8,5 mnd.skal snart begynne å jobbe igjen etter barselpermisjon.har samboer og er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...