Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Er det noen som har prøvd å male laminatgulv? Planen vår er at vi skal legg parkett i stue og kjøkken om 1-2 år. Jeg har lyst til å male gulvene i mellomtiden, men er usikker på om resultatet blir bra. Noen som har erfaringer de vil dele? Anonymous poster hash: 94bfd...d3b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Ikke annet enn at jeg har googlet dette endel, og kommet frem til at jeg tør ikke gjøre det Anonymous poster hash: 1266f...1df
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har en venninne som har gjort det. Ser helt greit ut. Anonymous poster hash: d218e...d8c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Hvilken farge har hun malt? Anonymous poster hash: fdcad...bdd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Jeg malte laminatgulvet på barnerommene for to år siden. Lysegrått. Foreløpig holder det fint, men jeg opplevde at det brukte lengre tid på å tørke ordentlig og herde enn det som var oppgitt av malingsfabrikanten. Bør ha tre strøk med et par døgn mellom, og minst en uke til herding etterpå før man møblerer. Men veldig, veldig mye finere enn laminaten som var der! Anonymous poster hash: 164e7...26a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Hvilken farge har hun malt? Anonymous poster hash: fdcad...bdd Tror det er lysegrått (eller hvitt?). Var visst mye arbeid. Anonymous poster hash: d218e...d8c
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Jeg malte laminatgulvet på barnerommene for to år siden. Lysegrått. Foreløpig holder det fint, men jeg opplevde at det brukte lengre tid på å tørke ordentlig og herde enn det som var oppgitt av malingsfabrikanten. Bør ha tre strøk med et par døgn mellom, og minst en uke til herding etterpå før man møblerer. Men veldig, veldig mye finere enn laminaten som var der! Anonymous poster hash: 164e7...26a Så bra at det fortsatt holder seg fint. På barnerommene er det jo ofte hard bruk så det lover jo godt. Husker du hvilken maling du brukte? Jeg har malt tregulv og trappen før og det har holdt seg veldig bra, men laminat har jeg aldri malt. HI Anonymous poster hash: 94bfd...d3b
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Sorry, husker ikke typen. Halvblank, etellerannet jeg fikk anbefalt på malingssjappa. Anonymous poster hash: 164e7...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå