Gå til innhold

💃 Har du din egen klesstil uten å la deg påvirke av hva som er inn og ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 40 år og har funnet min stil. Lest mye her inne og mye av det jeg bruker ser jeg er sååååå 80- og 90-talls.

Jeg bruker tunika og skinny jeans.

Jeg bruker leggings (gjerne den som går til knærne) med miniskjørt over og en t-skjorte. Jeg bruker brun tynn strømpebukse til kjoler.

Jeg bruker også leggings til store skjorter med belte i livet.

 

Hva bruker DU som defineres som gammeldags eller kjerring? 😊

 

Anonymous poster hash: 6a086...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har min egen stil og har alltid hatt det. Kjøper og bruker det JEG syntes er fint, og bryr meg ikke om hva andre syntes . ☺️ Er 30 år.

 

Anonymous poster hash: 3b856...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er helt upåvirket av reklamen og det vi ser i samfunnet rundt oss, men jeg bruker klær som jeg har blitt påvirket til å like. Jeg føler at jeg liker dem, men jeg har en mistanke om at jeg ville valgt noe annet i 1920.

 

Anonymous poster hash: 03406...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så absolutt min egen stil. Elsker hullete bukser, hodeskaller, camo-mønster, nagler, knæsje hårfarger som blått, rødt, oransje, lilla. Bruker alltid boots, store smykker (gjerne hodeskaller), har alltid en litt bustete frisyre, og skinnjakke.

Det er bare stilen min det 😊 Er veldig flink med barn, elsker dyr og er vennlig med alle. Og i tillegg jobber jeg med blomster 😄🌸 musikken og klesstilen min får gjerne folk til å tro annerledes, spesielt eldre, men det får raskt å bli kjent med meg 😊

 

Anonymous poster hash: c9912...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stil og stil. Jeg prøver å bruke klær som ikke ser helt korka ut på en førtiåring med min kroppsfasong, og da utgår en hel del moteplagg. Noen år er det nesten umulig å finne bukser og kjoler som sitter fint, så da tærer jeg på reservene jeg hamstret den gangen moten passet bedre til meg...

Endret av Mostly Harmless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har egen stil og den går ikke etter moten. Er 40 og har hatt egen stil i 15 år.

Bryr meg null om reklame.

 

Anonymous poster hash: ae980...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men kan ikke legge ut i det vide og bredde hva jeg har på meg til daglig, for da kommer folk til å kjenne meg igjen. Man kan si at jeg har hatt samme stil i 10 år ;)

 

Anonymous poster hash: 92c6e...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg 40 år, og har min egen stil. Bruker så og si bare kjoler. Gjerne med festlig mønster. Bestiller en del av klærne fra utlandet.



Anonymous poster hash: df455...508
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, påvirkes av moten over tid på den måten at jeg kjøper klær i kjedebutikker, men jeg følger ikke med på trender eller er spesielt interessert i mote som sådan.

 

Feks liker jeg best mørke eller svarte smale dongeribukser og er uinteressert i å kaste meg på en trend med lyse, vide dongeribukser.

 

Garderoben min består av ensfargede basisplagg ispedd en tskjorte, en jakke eller et skopar som bryter opp. Jeg er ikke opptatt av å være moderne, men jeg er opptatt av hva jeg går med.

 

Anonymous poster hash: 10fac...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og kjører min egen stil.

Motebildet interesserer meg ikke, heller ikke andres meninger 😊

 

Anonymous poster hash: 0f86d...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel en ganske kjedelig stil. Jeans og en topp som regel. Hver dag året rundt og på kalde dager flesker jeg til med en cardigan over. Kjempespennende. Men det er jo noe som alltid er i motebildet. Man kommer ikke unna at jeans alltid er med og man må jo ha noe på overkroppen.

 

 

 

Anonymous poster hash: fc2a2...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mye kjoler og pynter meg litt før jeg skal på vanlige ting, som møter og kafe med veninner.. Fordi vanligvis går jeg i sykepleieruniform eller treningsklær (trener nesten hver dag), pysjbukse etter trening. Og skal jeg noen gang rekke å bruke mine fine klær må jeg det når jeg går ut😊

Så får jeg heller bli oppfattet som litt jålete, da..

 

Anonymous poster hash: c6294...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg har en veldig særpreget stil.. Jeg kjøper et lite utvalg av det som til enhver tid er til salgs i kjedebutikkene.. da blir det gjerne ikke så originalt.

 

Anonymous poster hash: dd2b2...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt omtrendt samme stil i 30 år her. Blåstripete klær som i genser, kjoler m.m og mye klassiske klær. Hadde vel en tight og tunika periode med blonder - men godt jeg ble kvitt den stilen. Er ikke mye romantisk av meg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har alltid hatt det, men nå føler jeg at jeg har landet og har en stil som reflekterer hvor og hvem jeg er. Kler meg klassisk med en personlig vri. Får ofte tilbakemelding om at jeg er velkledd.

 

Anonymous poster hash: 99dc1...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme stil som jeg nesten alltid har hatt. Jeans og t-skjorte

 

Anonymous poster hash: 990d9...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og har funnet min stil. Lest mye her inne og mye av det jeg bruker ser jeg er sååååå 80- og 90-talls.

Jeg bruker tunika og skinny jeans.

Jeg bruker leggings (gjerne den som går til knærne) med miniskjørt over og en t-skjorte. Jeg bruker brun tynn strømpebukse til kjoler.

Jeg bruker også leggings til store skjorter med belte i livet.

 

Hva bruker DU som defineres som gammeldags eller kjerring? 😊

 

Anonymous poster hash: 6a086...26a

Det er vel helt vanlig at 40 åringer ikke utvikler smaken sin og derfor henger igjen i den klesstilen de hadde når de var unge. Slik er det for de fleste som vandrer rundt i klærne de åpenbart kjøpte på nittitallet. De liker musikken fra åtti, nittitallet og syns ungdommen gjør uforståelige ting.

Stagnasjon, kalles det. Og det er lettvint og greit.

 

Anonymous poster hash: 78afd...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt vanlig at 40 åringer ikke utvikler smaken sin og derfor henger igjen i den klesstilen de hadde når de var unge. Slik er det for de fleste som vandrer rundt i klærne de åpenbart kjøpte på nittitallet. De liker musikken fra åtti, nittitallet og syns ungdommen gjør uforståelige ting.

Stagnasjon, kalles det. Og det er lettvint og greit.

 

Anonymous poster hash: 78afd...78e

Jada. Alle 40-åringer sliter med at de sitter fast i fortiden. Helt klart et poeng. 😂

 

Motebildet som endrer seg er altså ikke et tegn på utvikling 😊👍

 

Anonymous poster hash: 0f86d...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så naiv at jeg tror jeg ikke blir påvirket av trender, men jeg er langt fra noen moteløve. Har en blanding av klassisk stil (på jobb) og mer boho (hjemme).

 

Anonymous poster hash: 6d9f9...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt vanlig at 40 åringer ikke utvikler smaken sin og derfor henger igjen i den klesstilen de hadde når de var unge. Slik er det for de fleste som vandrer rundt i klærne de åpenbart kjøpte på nittitallet. De liker musikken fra åtti, nittitallet og syns ungdommen gjør uforståelige ting.

Stagnasjon, kalles det. Og det er lettvint og greit.

 

Anonymous poster hash: 78afd...78e

Haha. Selvsagt faller man ned på ting man liker. Men å ikke følge motebildet er ikke stagnasjon. Har noe med å innse hva man kan kle seg i.

Å tro at motebildet er noe man må følge hvis ikke har man stagnert er en veldig umoden oppfatning vil jeg påstå.

 

Anonymous poster hash: 6a086...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt vanlig at 40 åringer ikke utvikler smaken sin og derfor henger igjen i den klesstilen de hadde når de var unge. Slik er det for de fleste som vandrer rundt i klærne de åpenbart kjøpte på nittitallet. De liker musikken fra åtti, nittitallet og syns ungdommen gjør uforståelige ting.

Stagnasjon, kalles det. Og det er lettvint og greit.

 

Anonymous poster hash: 78afd...78e

Mye bra musikk på 80 og 90-tallet da! 😍

 

Anonymous poster hash: e6c2f...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg påvirke av motebildet, men jeg kjøper endel klær som er `safe` altså tidløse klær, da gjerne ensfarget eller enkle mønstre. Det har jeg alltid gjort,noe som gjør at jeg kan gå med forholdsvis gamle klær(10 år+) uten at noen legger stort merke til det.



Anonymous poster hash: 979e7...2ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og har alltid hatt min egen stil i den grad man kan kalle stilen sin sin egen. Vi er alle påvirket av noe...

Moten nå, hipsters, grunge, rocka, freaka, vintage, retro, kunstner/lærerstil, Manga, søt, romantisk osv osv... De færreste har noe helt spesielt som bare de har...

Jeg har alltid hatt en litt rocka stil, sorte klær, skinn jakker, hatter osv... stilen min er av og på moderne Hehe...

 

Anonymous poster hash: 0ed15...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en utpreget 50/60talls stil og har hatt det i mange år. Det er jo innom motebildet innimellom, men jeg har måttet gå for andre klær i perioder der jeg har vært ganske overvektig. I år har jeg fått tak i litt maritime klær og noen kjoler fra kjedebutikker. 

 

 



Anonymous poster hash: 4736c...2ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...