Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #1 Skrevet 9. juni 2016 En slik blender med drikkeflaske. Det er "knivlokket" som sitter fast i selve maskinen. Noen som har tips til hvordan jeg får det av? Det er en sånn maskin som er på tilbud på Kitchn for tiden, til 199kr! Anonymous poster hash: b409d...679
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #2 Skrevet 9. juni 2016 Har hørt at det hjelper å "skru" en potet nedi. Har samme blenderen og den er super for vårt bruk. Anonymous poster hash: 21ebc...070
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #3 Skrevet 9. juni 2016 Huff, den er helt ny! Smoothie nr 1 gikk knirkefritt. På smoothie nr 2 hang kniven igjen, når vi skrudde av flaska😱! Tar jeg ei halv potet og trer den over kniven da? Anonymous poster hash: b409d...679
Mandala Skrevet 9. juni 2016 #4 Skrevet 9. juni 2016 Samme skjedde meg med den første jeg hadde. Jeg fikk lett bytta den i butikken. Med neste har den ikke vært i nærheten av å henge fast, men nå er jeg jo også emr obs på at det kan skje, så jeg dytter den kanskje litt mer forsiktig på plass
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #5 Skrevet 9. juni 2016 Samme skjedde meg med den første jeg hadde. Jeg fikk lett bytta den i butikken. Med neste har den ikke vært i nærheten av å henge fast, men nå er jeg jo også emr obs på at det kan skje, så jeg dytter den kanskje litt mer forsiktig på plass Får ta den med meg tilbake i morgen!! Satser på å få en ny, da😉! Anonymous poster hash: b409d...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå