Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #1 Skrevet 19. mai 2016 Gutten min skal begynne i barnehage august og trenger da regnklær. Men hva er best? Heldress eller jakke og bukse? Anonymous poster hash: fdbb8...7c6
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #2 Skrevet 19. mai 2016 Regnjakke og bukse er veldig kjekt for da man kan man bruke bare buksen når det trengs Anonymous poster hash: 763cb...2b5
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #4 Skrevet 19. mai 2016 Hel dress Anonymous poster hash: 729bc...2ed
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #5 Skrevet 19. mai 2016 Regnjakke og bukse er veldig kjekt for da man kan man bruke bare buksen når det trengs Anonymous poster hash: 763cb...2b5 Ser den...men da må jeg kjøpe en jakke til. Tenkte det muligens holdt med regnklær og parkdress Anonymous poster hash: fdbb8...7c6
Lille krøll Skrevet 19. mai 2016 #6 Skrevet 19. mai 2016 Min brukte nesten bare regnbilder utenpå parkdressen nå under våren. Dressen er ikke tett nok mot gjørme og slush men med en 3 åring i full fart puster en regndress for lite.
Violeta Skrevet 19. mai 2016 #7 Skrevet 19. mai 2016 Jeg jobber i barnehage og blir veldig glad hvis de har todelt Det hender ganske ofte at det er vått/fuktig på bakken uten at det regner, så da er det greit å ha regnbukse og vanlig jakke på
Mamma_til_2 Skrevet 19. mai 2016 #9 Skrevet 19. mai 2016 2 delt vi bruker mye vanlig jakke og regnbukse om det bare er fuktig i bakken, samtidig så bruker vi og regnbukse over dressen på slush dager som er forkalde for regntøy. Ser du skriver at da må du kjøpe en jakke og men det er ikke så dyrt for en vanlig jakke.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #10 Skrevet 19. mai 2016 Jobber også i barnehage. Hel regndress er grusomt for barna de dagene det er varmt og fint vær, MEN vått på bakken...klamt og ekkelt. Kjøp todelt 😁. Lettere å regulere. Anonymous poster hash: 4545c...49c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 Ser ut til at det blir delt. Men dere som anbefaler dress, hva synes dere er fordelen med det? Hi Anonymous poster hash: fdbb8...7c6
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 Ser ut til at det blir delt. Men dere som anbefaler dress, hva synes dere er fordelen med det? Hi Anonymous poster hash: fdbb8...7c6 Lettere for de minste å bevege seg i. Mine har brukt parkdressen når det ikke regner. Anonymous poster hash: 729bc...2ed
Elsker livet Skrevet 19. mai 2016 #13 Skrevet 19. mai 2016 Jeg jobber i barnehage og blir veldig glad hvis de har todelt Det hender ganske ofte at det er vått/fuktig på bakken uten at det regner, så da er det greit å ha regnbukse og vanlig jakke på Hvorfor ikke bare ha på en vanlig dress? Synes barnehagen bruker altfor ofte regnklær og støvler. Ser ikke vitsen når de har vanntette sko og vanntett parkdress som er bedre å ha på.
Violeta Skrevet 19. mai 2016 #14 Skrevet 19. mai 2016 Hvorfor ikke bare ha på en vanlig dress? Synes barnehagen bruker altfor ofte regnklær og støvler. Ser ikke vitsen når de har vanntette sko og vanntett parkdress som er bedre å ha på. De som har vanntett dress får selvfølgelig bruke det, men veldig få har dresser som tåler å sitte i dammer i uten å bli våte.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2016 #15 Skrevet 19. mai 2016 Heldress er grusomt! Har jobbet i brhg og stakkars de ungene som må sitte i heldress om sommeren når det er vått fordi det har regnet, men for varmt for regn jakke. Bedre med to delt Anonymous poster hash: e6e3a...080
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Skrevet 20. mai 2016 Ser den...men da må jeg kjøpe en jakke til. Tenkte det muligens holdt med regnklær og parkdress Anonymous poster hash: fdbb8...7c6 Men ungen må jo ha en jakke uansett for de dagene det ikke regner eller er for varmt for parkdress Anonymous poster hash: 763cb...2b5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #17 Skrevet 20. mai 2016 Jakke og bukse! Ofte bruker man bare buksa hvis det er sølete uten at det regner. Da blir det veldig klamt i en heldress. Pluss ofte trenger man bare vaske buksa, ikke jakken. Anonymous poster hash: cd6ea...901
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #18 Skrevet 20. mai 2016 Vi har også gått for todelt til våre og det er gull. Kommer ofte for å hente der mine går i genser og regnbukse (når det er varmt) mens de med heldress svetter/sutrer/klager i sine klamme heldresser, eller går uten bukse slik at innebuksa er gjennomtrekt av sølevann. Vår "oppskrift" til bhgklær har blitt (etter prøving og feiling..) Reima tec heldress/skalldress (uten for, med 15 000 i vannsøyle), todelt regnsett fra Polarn o Pyret (har ikke hette -my mer behagelig å ha sydvest!) og vindfleecejakke (kan brukes under både regnjakke og heldress, eller for seg selv. Har vannsøyle på 5 000 så blir ikke våt i lett regn). Av og til dersom det har blitt skikkelig sølevær har de ansatte tatt regnbuksa utenpå skalldressen slik at den lett kan spyles før vi går hjem Anonymous poster hash: 0ce4c...555
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #19 Skrevet 20. mai 2016 Todelt. Kjøpte Stormberg sin og den har så langt holdt stand mot regnet. Anonymous poster hash: f9bd4...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå