Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Barna kan ikke gå vanlig når hjulene er "inne" fordi de ikke er ordentlig inne. Det blir feilstilling på hoftene og en belastning for anklene. Det er bare vondt å se hvor idiote foreldre disse barna har. Anonymous poster hash: fb55f...a28
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Enig og ikke bruker ungene hjelm heller. Anonymous poster hash: 6106f...9ac
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Ok! Da er jeg mindre intelligent. Vi har kjøpt rullesko,og beskyttelse utstyr. Frøkna får bruke skoene uten får hjemme skal vi ut eller på skolen er det vanlige sko som gjelder. I mine øyne er ikke rullesko noe som skal være på barneben i mange timer. Det er kun for lek. Anonymous poster hash: 3c094...e6a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Ok! Da er jeg mindre intelligent. Vi har kjøpt rullesko,og beskyttelse utstyr. Frøkna får bruke skoene uten får hjemme skal vi ut eller på skolen er det vanlige sko som gjelder. I mine øyne er ikke rullesko noe som skal være på barneben i mange timer. Det er kun for lek. Anonymous poster hash: 3c094...e6a Hvorfor er det alltid en eller annen oversensotiv høne som må ta alt i verste mening her inne ? Om det stemmer at bruken kun er slik hos deg, så kommer det KLART frem av hovedinnleggers innlegg at det ikke er " sånne som deg" hun sikter til. Ro ned litt kvinne ! Anonymous poster hash: 713c3...bfe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Hvorfor er det alltid en eller annen oversensotiv høne som må ta alt i verste mening her inne ? Om det stemmer at bruken kun er slik hos deg, så kommer det KLART frem av hovedinnleggers innlegg at det ikke er " sånne som deg" hun sikter til. Ro ned litt kvinne ! Anonymous poster hash: 713c3...bfe Feil. Innlegget til HI retter seg til "Foreldre som kjøper rullesko til barna". Det er ingen fratrekk for noe som helst i innlegget. Anonymous poster hash: 65087...dfe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Samme her, min eldste fikk til bursdagen. Da med klar beskjed om at de kun er til lek. Har såklart skikkelige sko utenom! Anonymous poster hash: 1ef7a...eb6
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Ok, min påstand er at folk som tror at foreldre kjøper slike sko for at barna skal gå med dem som vanlige sko, er mindre intelligente. Anonymous poster hash: 350d7...1ca
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 Jeg tenker at Hi sin overskrift er rettet mot HI Anonymous poster hash: 4580d...bc1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 Feil. Innlegget til HI retter seg til "Foreldre som kjøper rullesko til barna". Det er ingen fratrekk for noe som helst i innlegget. Anonymous poster hash: 65087...dfe Ehm, nei. Om du leser ordentlig. Og ikke bare det du selv ønsker for å kunne lage drama. Så jo, kommer det godt frem at hun snakker om de som bruker rullesko på daglig basis. Altså som sko, ikke lek. Anonymous poster hash: 713c3...bfe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #10 Skrevet 9. mai 2016 For noe tull. Barna lærer seg kroppsbeherskelse og balanse på lik linje som rullebrett, rulleskøyter osv. Hjulene er bare til å klikke av og putte i lomma, så fungerer skoen som en helt vanlig sko. Men selvsagt alt med måte. Alt noen (idioter) skal henge seg oppi Anonymous poster hash: 7e0bf...304
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #11 Skrevet 9. mai 2016 Ja, ser at det er flere som føler seg truffet. Jeg mente ikke dere som kjøper de og barna bare bruker de begrenset, men om alle de andre som kjøper de istedenfor vanlige sko. Vet om ca 10stk som bruker disse skoene dagen lang. Hi Anonymous poster hash: fb55f...a28
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #12 Skrevet 9. mai 2016 Min 9-åring har rullesko, rulleskøyter, skateboard og liker i det hele tatt alt som krever balanse. Hun har også hjelmer og annet beskyttelsesutstyr. Det meste KAN være farlig. Bading, trampolinehopping, sykling, egentlig det aller meste. Du skrev at sånne foreldre som meg er mindre intelligente. Deg om det. Ikke lett å gjette seg til hva folk mener i de tilfellene de har skrevet noe annet. Anonymous poster hash: 17d40...f82
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #13 Skrevet 9. mai 2016 "Idiote", er det egentlig et ord? Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe rullesko til gutta mine, men jeg kan jo ikke det nå! Vil jo ikke fremstå som mindre intelligent eller idiote... Anonymous poster hash: 9a2c7...898
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #14 Skrevet 9. mai 2016 "Idiote", er det egentlig et ord? Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe rullesko til gutta mine, men jeg kan jo ikke det nå! Vil jo ikke fremstå som mindre intelligent eller idiote... Anonymous poster hash: 9a2c7...898 Idiote = men du svarte på det og bruker det i svaret ditt og da er det ???? Anonymous poster hash: 4580d...bc1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #15 Skrevet 9. mai 2016 Hi Du skriver " De som kjøper...... " Jeg har kjøpt rullesko ergo jeg er mindre intelligent i dine øyne. Men jeg tar meg ikke nær av det, jeg tenker at du vet ikke hvordan vi bruker skoene. Anonymous poster hash: 3c094...e6a
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #16 Skrevet 9. mai 2016 Her er det også flere som bruker skoene dagen lang. De har de på seg på skolen, og bruker de hele dagen for de har ikke andre sko med seg. Bruker de også hele ettermiddagen og hjulene blir ikke hektet av og puttet i lommen ihvertfall... Tenker det er en kort periode, så blir de lei og bruker vanlige sko igjen. Tviler på at 2-3 uker med rullesko ødelegger ankler, hofter og rygg for livstid. Anonymous poster hash: 710fc...572
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #17 Skrevet 9. mai 2016 Barna kan ikke gå vanlig når hjulene er "inne" fordi de ikke er ordentlig inne. Det blir feilstilling på hoftene og en belastning for anklene. Det er bare vondt å se hvor idiote foreldre disse barna har. Anonymous poster hash: fb55f...a28 Er det intelligent å skrive idiote? Nei mine barn har ikke rullesko , så jeg har ikke tatt meg nær av noe. Anonymous poster hash: 6e802...257
Serepta Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 Yngste har sånne, men de brukes som rulleskøyter. Han går ikke med disse med mindre han skal rulle rundt, som med rulleskøyter. Hjelm og håndleddsbeskyttere er selvsagt på. Jeg føler meg ikke mindre intelligent, men er kanskje ikke smart nok til å skjønne hvor dum jeg er.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #19 Skrevet 9. mai 2016 Ruller seg til fedme gjør de. Synes de kan gå Anonymous poster hash: 9c5b0...dc1
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #20 Skrevet 9. mai 2016 Ehm, nei. Om du leser ordentlig. Og ikke bare det du selv ønsker for å kunne lage drama. Så jo, kommer det godt frem at hun snakker om de som bruker rullesko på daglig basis. Altså som sko, ikke lek. Anonymous poster hash: 713c3...bfe Igjen; feil. Det er din tolkning. Ingen ting direkte som presiserer det innholdet du skisserer her. HI presiserer det selv også lenger nede her. Anonymous poster hash: 65087...dfe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #21 Skrevet 9. mai 2016 Jeg har bare gutter og har aldri fått spørsmål om disse skoene. Er det en "jenteting"? Anonymous poster hash: 51729...79c
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #22 Skrevet 9. mai 2016 Igjen; feil. Det er din tolkning. Ingen ting direkte som presiserer det innholdet du skisserer her. HI presiserer det selv også lenger nede her. Anonymous poster hash: 65087...dfe Ja, jeg mener det samme som hun du siterte. Anonymous poster hash: fb55f...a28
Mostly Harmless Skrevet 9. mai 2016 #23 Skrevet 9. mai 2016 Hvis man skal gå høyt ut og kalle folk for idioter, bør man formulere presist hvem man mener med en gang dersom man ikke vil at folk utenfor målgruppen skal føle seg truffet...
Gjest Darwinia:-) Skrevet 9. mai 2016 #24 Skrevet 9. mai 2016 Hvorfor er det alltid en eller annen oversensotiv høne som må ta alt i verste mening her inne ? Om det stemmer at bruken kun er slik hos deg, så kommer det KLART frem av hovedinnleggers innlegg at det ikke er " sånne som deg" hun sikter til. Ro ned litt kvinne ! Anonymous poster hash: 713c3...bfe Hvis det var det som var meningen hvorfor ikke bare skrive:folk som lar barna bruke rullesko som om det var vanlige sko er mindre intelligente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå