Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Av en eller annen grunn er jeg mye tykkere i ansiktet og i armene enn på resten av kroppen. Beina er helt ok, og magen er grei. Men armene er svære, og ansiktet er godt polstret. Anonymous poster hash: 168ea...8be
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Tror du må bli kvitt fett generelt for at det skal synes på armene og ansiktet også Anonymous poster hash: 1a11b...ee8
TPK Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 (endret) Du kan ikke velge hvor fettet skal forsvinne (dessverre!), så eneste mulighet er å miste fett over alt. Altså går ned vekt. Da blir kanskje beina eller noe annet for tynne, men det er jo bare en avveining du må ta. De færreste er perfwkt proporsjonerte dessverre. Endret 3. mai 2016 av TPK
SuperFries Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Enten trene hele kroppen og spise sunt for et generelt vekttap, eller fettsuge. Punkttrening funker ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Lipødem type 4? Ansiktet er vel arv. Fettsuging er nok eneste utvei Har dere merket at dobbelthaken til Lindmo er borte? Hun har gjort noe Anonymous poster hash: 203ce...a68
Miss Honey Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Det kan faktisk hende at du har mye vann i kroppen som samler seg der så kanskje du først kan prøve å kutte ut salt? De fleste spiser for mye salt og det binder vann i kroppen. Jeg hadde mye vann i beina og i ansiktet som forsvant på få dager da jeg kuttet ut salt. (Max 5 gram til dagen er ok). Så hva med å prøve ut to uker med det? Hvis ikke ville jeg begynt å trene styrke. Spesielt i armene. Mer muskler i kroppen gjør uansett at du forbrenner mer så det er kanskje verdt å kjøpe inn noen små vekter og tvinge seg gjennom noen øvelser 2-3-4 ganger i uken?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Går ikke an å slanke kun de områdene. Tren styrke med armene og kutt ned på karbo. Anonymous poster hash: 61c5e...bda
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Lipødem type 4? Ansiktet er vel arv. Fettsuging er nok eneste utvei Har dere merket at dobbelthaken til Lindmo er borte? Hun har gjort noe Anonymous poster hash: 203ce...a68 Slanket seg kanskje? Anonymous poster hash: 61c5e...bda
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Slanket seg kanskje? Anonymous poster hash: 61c5e...bda Lindmo har ikke vært tykk. Nå må du gi deg! Ja hun har gått ned noen kilo nå, maks 10, men den haken hadde hun for mange år siden(15 år) og hun var slank. Det er uheldig arv. Anonymous poster hash: 203ce...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå