Gå til innhold

Velkommen alle sammen. Presentasjons tråd :D


Reese

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har termin 20. januar og har to døtre. Drømte før positiv test at vi fikk en tredje datter ;) Hatt nettopp fylt 35 år og dette er etter planen siste barn (men aldri si aldri..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at du husker meg! Ja, stemmer, hadde termin 31. august, men snuppa kom ikke før 10. september så hun er også 8 måneder i morgen :D

 

Så gøy å se at det er flere med to tette her inne! Masse lykke til med ditt svangerskap også <3

Ja ikke sant, synes selv vi er kjempe tøffe som går for 2 tette ;)

Jeg hadde termin 17 sep men fikk 6 ;) Artig hvordan det ender noen ganger ;) Masse lykke til du også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her nå jeg også! :D Er 23 år, fra Harstad. Har ingen barn fra før, og denne spira satt i pp14. Lykken er helt overveldende, og det har vært en dag med hopping, jubling og skriking!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har termin ca 18 januar. Blir helt tussete av disse terminkalkulatorene da de sier mye forskjellig. Har to gutter fra før på 7 og 4 som begge ble skyvet fram i tid på termin, så da har jeg valgt den seneste datoen ;) Føles helt uvirkelig at det skal komme en til, har prøvd en stund så når jeg plutselig fikk positiv test ble jeg helt satt ut! Er 32 forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 25 år, fra Østerdalen, har to barn på 5 og 3 og har termin i begynnelsen av januar (5. foreløpig) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 20 år fra Sørlandet. Vi har vært prøver i 11 måneder før spiren satt. Vi er så takknemlige og ser fram til tiden framover 😊 4+5 idag, og ifølge kalender er termin 19 januar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei 😊 er 36 og fra trøndelag. Gravid med nr 3, har ei på 3 og en på 13(fra annet forhold). Møtte nåværende samboer for litt over 4 år siden, og nå venter vi nr 2 etter 8 mnd prøving. Er 6+4 og termin 7 januar ifølge appen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skummelt og morro å plutselig være her!

 

Jeg er 36 år, gift og gravid for første gang. Bor i Telemark. Vi har vært prøvere i et drøyt år, men pga PCOS har jeg sjelden eggløsning. Fikk Pergo i vinter, og nå på 3. enkle kur ble plutselig testen positiv :-) Termin ca. 29., litt usikker pga. EL på syklusdag 18 som følge av pergoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , jente på 25år her :-) har en gutt på snart 2år og er gravid igjen . Termin ca 27 januar :-) blir spennende å følge dere fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 år fra Vestfold. Termin 29 januar. Gravid etter prøverør(icsi). Har en sønn på 5 år fra før, og planen var ca 3 år mellom barna. Men ting tok lenger tid enn vi hadde sett før oss. Sønnen vår er hjemmelaget uten problem😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er litt usikker på om termin er januar eller februar men henger her så lenge. I følge menstermin har jeg termin 27. januar men jeg har litt lengre syklus så jeg har regnet meg fram til ca. 30. januar (mens noen apper sier februar...)

 

Jeg er 29 år fra Stavangerområdet. Har en jente født i 2009 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)
23år fra Bryne. Har ei på 2,5 frafør med samboer :)
Litt usikker på termin dato enda.. Fjernet spiralen 1 April, og fikk positiv test i hånda den 13.5.16 (ingen mens ..) Tok så ny test 1 uke senere da viste den 2-3 uker gravid.. så antar at jeg er 5 uker på vei kanskje :)
Skal til legen imorgen, og har god kontakt med jordmor fra forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Melder meg inn her etter å ha fått et gledelig sjokk om at jeg er gravid med mitt tredje barn. Fyller straks 41 år, og trodde ikke jeg kom til å bli gravid igjen i min alder. Men så feil kan man ta ☺ Har to gutter født i 96 og 05, så det blir både rart og spennende å starte på nytt igjen. Samboer har ingen barn fra før. Er fra Trondheim, termin ca 25.januar. Er vel 5+2 i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Er nå endelig gravid med nummer 2, har en gutt på 3,5 år fra før. Skulle gjerne blitt gravid tidligere, men det er ikke alltid det passer seg i livet. Jeg er 30 år og bor i Ski, har termn 25 januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

29 år, samboer og gravid med nr 3. Har fra før to gutter på snart 3 år og 1,5 år.

Har termin rundt 29-30.januar.

 

Finnes det noe termingruppe på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

29 år, samboer og gravid med nr 3. Har fra før to gutter på snart 3 år og 1,5 år.

Har termin rundt 29-30.januar.

 

Finnes det noe termingruppe på facebook?

Ja, det gjør det :) send meg pm, så skal jeg få lagt deg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...