Gå til innhold

Kan gynekologen se ganske sikkert når eggløsning er?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til rutinekontroll hos gyn i dag. Ventet mensen i dag. Vi tenkte vi skulle starte prøving etter denne perioden. Så forteller gyn meg at mensen ikke er på vei, men at det ser ut som jeg kommer til å ha eggløsning om to dager. Kan de virkelig se dette så korrekt?

Og, jeg har aldri noen gang hoppet over en mens, så dette er så rart.

Kan det være noe kluss i kroppen min, eller flere som har opplevd dette?

Hun sa, at om vi ville prøve å lage barn, var det best at vi hoppet til køys i morgen kveld. Hjelp... ble litt satt ut, men mest bekymret for om kroppen min er helt på tur...

Hun sa at dette ikke var unormalt, stoler jo på henne... Men merkelig... Hehe...

Anonymous poster hash: 90f86...ab1

Fortsetter under...

Ja de kan se at egget er så og så stort. Det slipper vanligvis når det er 20-22 mm stort , så om gyn feks så et egg som er 18 mm så vil hun kunne si at det kommer til å falle om et par dager 😊

Anonymous poster hash: 823f6...a04

Jeg fikk eggløsning et par dager før gyn hadde antydet på ul.. Så heeelt nøyaktig ser de ikke - men de ser stort egg ja

Anonymous poster hash: 683cb...893

Så om jeg vil "henge" med på denne runden, burde jeg hatt sex nå? Helst fem timer siden? Hehe...

Annonse

Ja, innvendig, for å sjekke eggstokkene :)

Takk for svar :)

"Takk for svar" var til alle :) ser at den så litt frekk ut under spm ditt, men det var overhodet ikke meningen :)

"Takk for svar" var til alle :) ser at den så litt frekk ut under spm ditt, men det var overhodet ikke meningen :)

Begge, mente jeg...

Haha jeg er jo helt i ørska her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...