Gå til innhold

🇳🇴🇳🇴Ser på face at noen skriver helt usammenhengende setninger på face 😏😏


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Virker som de bare trykker på en og en bokstav, så kommer det tilfeldige ord opp, som igjen blir til rare setninger.

 

Hvordan gjør de det?

 

Anonymous poster hash: 54b83...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det var på face du så det 😂

 

Anonymous poster hash: 4af0c...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det var på face du så det 😂

 

Anonymous poster hash: 4af0c...ba2

Hahaha 😂😂😂

Ja jeg lover 😀

Selv om den forklaringen min hørtes helt kokko ut 😀

 

 

 

Anonymous poster hash: 54b83...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke tastatur på tlf din der det kommer opp forslag på ord du vil skrive. Det har jeg. Hvis jeg gjør det. Blir det slik.

 

Det er det jeg har ikke hodepine. så migrene tror jeg ikke har kreft mer. er det ok? eller er det redselen for at noe er galt med den. det er det jeg har ikke hodepine

 

Kan holde på slik i det uendelige.

 

Men det er en veldig dyr seng og vi har sovet godt å høre på. det er det forbudte som er mest interessant. jeg har ingen hemninger foran mannen min. her er ingenting. og du bør klage ham inn i en dyp depresjon og har lagt på meg.

 

Anonymous poster hash: 57ad2...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det verre med en liten stund. Jeg tror det blir litt vanskelig for meg. Orker ikke mer enn det som er på vei til jobb og det er jeg som har en lov som er sendt til sykehus. Det er jo ikke så mye annet. Det er jo ikke så mye annet. Men det er jo ikke så mye som mulig kan jeg sende deg en tur til Bergen fra meg. Men nå skal jeg sende deg en god del av de mest populære reisemål. Det kan være akkurat det samme. Min erfaring er at jeg ikke har fått en ny runde med en gang.

 

Det der var jo moro

 

Anonymous poster hash: 1bbda...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noensinne som må putte korken på flasken og gjemme den dypt inn i barskapet igjen.. 🙈

 

Anonymous poster hash: 715f6...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er noensinne som må putte korken på flasken og gjemme den dypt inn i barskapet igjen.. 🙈

 

Anonymous poster hash: 715f6...c97

😂 Noensinne=noen. Tror det er jeg som må korke flaska jeg..

 

 

 

Anonymous poster hash: 715f6...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å se over hva man har skrevet før man poster på facebook..



Anonymous poster hash: aa4a7...9fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske så mye å si at det ikke var så mange andre ting. det var ikke noe problem. Han har ikke prøvd det er jo ikke stort å få til en annen by. vi får ta en prat. det kan jeg gjøre? Han og jeg tror jeg ikke er helt klart å holde på sikkert at du kan få det bedre med årene har vi fått et par år.

 

Anonymous poster hash: c1861...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke noe problem. jeg er jo ganske så mye som mulig 🙆, og jeg vet at du ikke har vært noe med.

 

Haha

 

Anonymous poster hash: c1861...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over at dette meg Skull så vurdering noen andre ta litt land og reise borti og bilde litteratur.

 

Anonymous poster hash: f7d05...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pappa og jeg har ikke bil og motor er lidenskap for å få meg til å føle seg trygge på at det er hans jobb å gjøre det selv da han ser jeg sliter med å få en best mulig måte å få en best mulig måte.

Men jeg har to svææære og det er ikke noe problem å få en best for meg selv og andre unike ting. Jeg har ikke så mange som deg plaget av de som har vært likt alle gangene. Når hodet står i åpningen og jeg har ikke fått noen mail til meg selv som har skjedd i dag.

 

Haha, dette ble jo helt på trynet 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god tur. vi er i dag og i den forbindelse med din glede 😂 😂 Kan legge til at det er jo bare en av 📴, og jeg vet at jeg har sett på det som den skal bli en del på det. det var ikke noe annerledes enn de fleste andre. det var det en gang, så jeg får en god og effektiv dag. men så har vi fått et par uker til å se om du ikke vet hvor det ble ikke så mange av dere. jeg er litt for mange. men jeg er mye mer. det var ikke noe å se om det blir stress for deg som vil bli lagt vekt på det i morgen.

 

Anonymous poster hash: c1861...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for at du har rett til venstre for restaurantene. Jeg har vært sammen en liten tur på byen. Det er ikke akkurat en hemmelighet. Det er ikke akkurat en hemmelighet. Det er ikke akkurat en hemmelighet.

 

Anonymous poster hash: 25e84...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HV er hans store lisens og det er jo bare bra. Be tror at når mA si såpass at noen i enhver skuespiller har GB i skapet sitt! Har du væra lista i dag? Det har be. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig på de fleste tastatur men ikke på iPhone

 

Anonymous poster hash: 0b289...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert! Nå har det klikka for hele gjengen!

 

Dere kan vente dere personer med hvite frakker og honkler på hue på døra i løpet av natta. Hvis de har parkert i rett garasje.

 

 

 

Anonymous poster hash: b01b3...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportert! Nå har det klikka for hele gjengen!

 

Dere kan vente dere personer med hvite frakker og honkler på hue og zebratruse på døra i løpet av natta. Hvis de har parkert i rett garasje.

 

 

 

Anonymous poster hash: b01b3...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har rundball, kald husk mal.

Lydklipp post. Dreg falsk fødselsår, sødme floksler fødes i uken.

;)

 

Anonymous poster hash: bb1db...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg har ikke hørt noe om at jeg ikke har hatt en fin dag. Det er tre mellommåltider som består av en eller annen grunn ikke er så lurt å ta med seg en tur til å komme hit og dit, skal det bli en stund siden jeg har ikke hørt noe om at jeg ikke har hatt en fin dag. Vi er ikke helt om du er så utrolig mange år 😊😊😊😊😊😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det på min forrige Samsung mobil men ikke denne jeg har nå.

 

Anonymous poster hash: 70d76...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...