Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Ja. Har du fått noen sterkere tester da? ☺

Nei, ikke enda😔 Og så fikk mannen presentasjonsangst i sted når vi skulle kose oss litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er nok rett rundt hjørnet skal du se. Det er fort gjort at sexen blir mer til noe man er nødt til å gjøre, istedenfor kos. Prøv å legg vekk babytankene og heller kos dere som kjærester. (lett for meg å si, hehe) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok rett rundt hjørnet skal du se. Det er fort gjort at sexen blir mer til noe man er nødt til å gjøre, istedenfor kos. Prøv å legg vekk babytankene og heller kos dere som kjærester. (lett for meg å si, hehe)

Hehe, vi skal nok få lagt inn aksjer idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere el test idag, men enda ikke positiv... Fikk lagt inn aksjer i går kveld. Lurer på om vi skal gjøre det idag og siden vi ikke har fått gjort det tidligere.. Usikker, vil jo ikke bruke opp svømmerne til mannen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok kanskje kjørt på i dag også! 😂 vi har også hatt to dager på hverandre men jeg er så redd jeg ikke treffer så her blir det nok i kveld også. Jammen fikk jeg ikke knall positiv el test i dag også! 😤😠😱 Herregud! 😂😂 Må må den bli negativ snart om jeg skal rekke noe før IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville nok kanskje kjørt på i dag også! 😂 vi har også hatt to dager på hverandre men jeg er så redd jeg ikke treffer så her blir det nok i kveld også. Jammen fikk jeg ikke knall positiv el test i dag også! 😤😠😱 Herregud! 😂😂 Må må den bli negativ snart om jeg skal rekke noe før IKM

Idag og? Hmm snodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, en eller annen dag må den bli negativ! Er jo de som har positiv el test i mange dager, så den blir nok negativ snart skal du se😃 I mellomtiden er det bare til å legge inn masse aksjer og håpe på en desember baby😃😃 jeg har begynt å få pittelitt el slim og stikninger på høyre side. Tenkte å ta ny el test i kveld, men klarer aldri å holde meg 4 timer før jeg må på do igjen... Redd for at det gjør at testen ikke slår skikkelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, en eller annen dag må den bli negativ! Er jo de som har positiv el test i mange dager, så den blir nok negativ snart skal du se😃 I mellomtiden er det bare til å legge inn masse aksjer og håpe på en desember baby😃😃 jeg har begynt å få pittelitt el slim og stikninger på høyre side. Tenkte å ta ny el test i kveld, men klarer aldri å holde meg 4 timer før jeg må på do igjen... Redd for at det gjør at testen ikke slår skikkelig ut

Håper selvsagt at den blir negativ i kveld. Men tror ikke du skal være redd for å ikke holde deg i 4 timer, det har ikke jeg gjort😂 men prøv hvertfall 2-3 timer ☺ jeg har hatt skikkelig el smerter nå de siste to dagene. Håper du får positiv el test snart 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper selvsagt at den blir negativ i kveld. Men tror ikke du skal være redd for å ikke holde deg i 4 timer, det har ikke jeg gjort😂 men prøv hvertfall 2-3 timer ☺ jeg har hatt skikkelig el smerter nå de siste to dagene. Håper du får positiv el test snart 😄

Tenk om begge får full klaff denne mnd da😃 Hvor er du fra forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om begge får full klaff denne mnd da😃 Hvor er du fra forresten?

Det hadde vært så moro! Da har hvertfall femar gjort jobben sin. Jeg er fra Hamar (hedmark)

 

Og du da? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært så moro! Da har hvertfall femar gjort jobben sin. Jeg er fra Hamar (hedmark)

 

Og du da? 😃

Sandnes! Opprinnelig fra Bergen😃 Jeg klarte ikke holde meg mer enn 2 timer. Tok en el test i sted. Får bare teste på nytt i kveld😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandnes! Opprinnelig fra Bergen😃 Jeg klarte ikke holde meg mer enn 2 timer. Tok en el test i sted. Får bare teste på nytt i kveld😂

Okei. Er et stykke unna her det! Du får prøve igjen senere i kveld. Hvilken dag er du på nå? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Er et stykke unna her det! Du får prøve igjen senere i kveld. Hvilken dag er du på nå? ☺

Dag 14...... Håper el kommer snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14...... Håper el kommer snart

Da er det nok snart, min kom ikke før på dag 16 på kvelden. Håper så inderlig at jeg får negativ i kveld 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok snart, min kom ikke før på dag 16 på kvelden. Håper så inderlig at jeg får negativ i kveld 🙈

Den jeg tok tidligere var hvertfall veldig negativ!😂 Kl 22 har det gått 4 timer siden sist, så kanskje jeg kan ta en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg tok tidligere var hvertfall veldig negativ!😂 Kl 22 har det gått 4 timer siden sist, så kanskje jeg kan ta en da?

Det kan du gjøre! Min ble negativ nå i kveld. Så da har jeg nok hatt eggløsning i dag eller i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du gjøre! Min ble negativ nå i kveld. Så da har jeg nok hatt eggløsning i dag eller i morgen :-)

Heldig!! Håper på en positiv graviditetstest snart da😃 Hvilke dag er du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig!! Håper på en positiv graviditetstest snart da😃 Hvilke dag er du på nå?

 

Ble litt usikker her nå for det er sur som på testene mine at de sterkeste var i går og i dag tidlig, ser at den som er tatt på søndag/mandag på dagen var litt svakere. Og så lenge den var negativ igjen nå kveld betyr det at eggløsning har vært eller kommer nå?

 

Jeg er på dag 18. Hm. Er det da forseint å ha sex nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt usikker her nå for det er sur som på testene mine at de sterkeste var i går og i dag tidlig, ser at den som er tatt på søndag/mandag på dagen var litt svakere. Og så lenge den var negativ igjen nå kveld betyr det at eggløsning har vært eller kommer nå?

 

Jeg er på dag 18. Hm. Er det da forseint å ha sex nå?

Betyr at el kommer 12-48 timer etter at testen ble positiv. Tror det var sånn det var. Ha sex idag og! Skader ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier du å ha eggløsning da? La inn litt aksjer i går og vi 😂 dpo 1 i dag! Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier du å ha eggløsning da? La inn litt aksjer i går og vi 😂 dpo 1 i dag! Hm..

Pleier ikke ha el😄 Så er helt på villspor her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...