Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? Trenger noen andre's synspunkt! ☺


Sunshine4

Anbefalte innlegg

Har bare tatt en tablett per dag, så det er vel kun enkel. Skulle ringe tilbake til gyn etter 2 kurer om det ikke gikk.

 

Tar du enkel eller dobbel?

Jeg har tatt dobbel, 1 morgen og 1 kveld fra dag 3-5. Vet ikke hvorfor jeg ble satt rett på dobbel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt dobbel, 1 morgen og 1 kveld fra dag 3-5. Vet ikke hvorfor jeg ble satt rett på dobbel...

 

Håper det hjelper deg med eggløsning da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjelper deg med eggløsning da 😃

Krysser fingrene😃 Hadde vært en fantastisk julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ. Prøv igjen imorgen 😊

 

Anonymous poster hash: c01f9...54c

Jepp, da skal jeg ta en til i morgen. Tipper el er i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her nærmer testen seg positiv. Tipper den blir det i kveld eller i morgen! Så nå må vi bare legge inn aksjer. Har vært hos svigers i 4 dager, så har ikke vært tid for noe:( ekstremt lytt i huset.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke forseint om dere homper litt i dag og i morgen! Lykke til, også får vi håpe den blir positiv for deg i dag! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke forseint om dere homper litt i dag og i morgen! Lykke til, også får vi håpe den blir positiv for deg i dag! ☺

Nei, så lenge vi legger inn aksjer de neste dagene, så tenker jeg at vi har gjort vårt. Kjenner på kroppen at det begynner å skje noe. Masse murringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Merker at det skjer noe der nede. Det blir en spennende tid fremover og om jeg merker noe annet nå enn de andre dpo land dagene som har vært. ☺👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Merker at det skjer noe der nede. Det blir en spennende tid fremover og om jeg merker noe annet nå enn de andre dpo land dagene som har vært. ☺👌

Har du fått el slim? Det har ikke jeg. Har pleid å ha de alle de andre syklusene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått el slim? Det har ikke jeg. Har pleid å ha de alle de andre syklusene

Bare så vidt men har ikke merket det nå slik som de forrige PP men kanskje det er et godt tegn? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så vidt men har ikke merket det nå slik som de forrige PP men kanskje det er et godt tegn? 😂

Kanskje det😄 Skal ikke se bort ifra det hvertfall! Driver og prøver lavkarbo, men trives så dårlig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det😄 Skal ikke se bort ifra det hvertfall! Driver og prøver lavkarbo, men trives så dårlig med det...

 

Vi får håpe det er et godt tegn! Jeg har også prøvd ut lavkarbo men har litt problemer med tarmen så det gikk ikke helt min vei for meg, men fokuserer veldig på grønnsaker og rent kjøtt.

 

Vi får følge hverandre fremover og se hvordan det går. Ålreit å ha noen andre å dele synspunkt og spørsmål med som er i nogenlunde samme båt. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det er et godt tegn! Jeg har også prøvd ut lavkarbo men har litt problemer med tarmen så det gikk ikke helt min vei for meg, men fokuserer veldig på grønnsaker og rent kjøtt.

 

Vi får følge hverandre fremover og se hvordan det går. Ålreit å ha noen andre å dele synspunkt og spørsmål med som er i nogenlunde samme båt. ☺

Ja, kjekt å ha noen å snakke med som er i samme båt! Jeg har bestemt meg for å kutte ut vanlig brød og heller bruke lavkarbo brød. Orker ikke følge det slavisk. Heller spise mer sunt generelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjekt å ha noen å snakke med som er i samme båt! Jeg har bestemt meg for å kutte ut vanlig brød og heller bruke lavkarbo brød. Orker ikke følge det slavisk. Heller spise mer sunt generelt

Jeg er enig med deg der, for hvis jeg skulle tatt det slavisk ville jeg nok sprekt fort. Heller passe på hva jeg har i meg 👌🍋🍏🍐🍎🍌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sommerfugler i magen bare av tanken på at det kanskje klaffer denne mnd! Selvom jeg bare er 25 år, så er det ingenting annet i verden som vil gi meg den gleden som det å få barn! Gleder meg til en ny del av livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den følelsen. Nå er jeg bare 24 år og vår første datter kom uplanlagt men var hjertelig velkommen, ser nå at det kan bli vanskeligere for oss å få en baby til. Håper selvsagt at det klaffer for oss uten prøverør. Tok en el test nå i stad og den er fremdeles positiv så den er nok ikke negativ igjen før i morgen så dessverre redd jeg får for kort lutealfase :( :( og da vil ikke spiren rekke å feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også nå at el tester jeg tok nå istad er sterkere enn i går kveld og i dag tidlig. Håper det går 😇 krysser alt jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...