Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #1 Skrevet 20. mars 2016 Hver gang jeg trener og blir skikkelig andpusten så er det på en måte tungt å puste i mange timer etterpå! Jeg kjenner også rar metallsmak/rar smak av pusten. Dette varer i mange timer etterpå! Gikk skiløp idag formiddag og fortsatt smaker jeg pusten min og synes at det er tungt å puste. Er det slik hos dere også? Anonymous poster hash: e06cc...3a2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Kanskje få sjekket deg for astma? Jeg hadde det slik tidligere når jeg spiste melkeprodukter, da var jeg tett i timevis etter aktivitet. Viste seg at jeg ikke tåler melkeprotein. Anonymous poster hash: 6054a...ada
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 dårlig kondis kalles dette men sjekk deg gjerne for astma og jern nivåene dine Anonymous poster hash: 82f26...9f4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Definitivt😂😂😂 Men seriøst, jeg er jo ikke sliten nå! Anonymous poster hash: e06cc...3a2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Det tyder på at du har tatt deg skikkelig (og kanskje for mye) ut og sprengt små blodkar i lungene. Derav uttrykket "blodsmak i kjeften" Anonymous poster hash: 6d8a1...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå