Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort? Anonymous poster hash: 1fe27...c79
soleia Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1038&thread_id=13165&sr=1&msr=1
Gemini77 Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Putte de i kokende vann sa de i dyrebutikken til meg da vi hadde en syk en.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Raske og bestemte slag i hodet. Unngå å håndtere den mye før du avliver den (den blir stresset). Anonymous poster hash: 8a6de...1ad
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺ Anonymous poster hash: 8a6de...1ad
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 KAn man ikke bare skylle dem ned i do da??? Anonymous poster hash: 52c3a...874
Gemini77 Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 KAn man ikke bare skylle dem ned i do da??? Anonymous poster hash: 52c3a...874 Nei de kan leve en stund nede i rørene/kloakken og er IKKE en human måte å gjøre det på. Ta med en bolle med kokende vann/glovarmt vann ved siden av akvariet. Ta opp fisken(e) med en håv og putt direkte nede i det varme vannet. De dør konstant og humant. Deretter kan du helle alt i do.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef
Tipp topp Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 KAn man ikke bare skylle dem ned i do da??? Anonymous poster hash: 52c3a...874 Nei de kan leve en stund nede i rørene/kloakken og er IKKE en human måte å gjøre det på. Ta med en bolle med kokende vann/glovarmt vann ved siden av akvariet. Ta opp fisken(e) med en håv og putt direkte nede i det varme vannet. De dør konstant og humant. Deretter kan du helle alt i do. Døde fisk skal ikke i do. Do er ingen søppelkasse.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef Kanskje på tide å slutte å ha dyr da Anonymous poster hash: 9544b...690
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #13 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet...Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig.Anonymous poster hash: f8b37...aef Kanskje på tide å slutte å ha dyr da Anonymous poster hash: 9544b...690 Absolutt! Til sommeren skal vi sette kattene ut i skogen siden vi skal på ferie i 3 uker. Kaninene slipper vi bare i feltet her, og hunden setter vi i bånd i garasjen med fri tilgang på dryppende vann og forsekken. Herregud, det er akvariefisk! Er så kynisk at jeg ikke gidder å bruke tid og penger på medisiner til fisk. Dessuten fisker jeg selv, kun for hobbyen, hvorpå jeg dreper fisken og spiser den. Ikke like enkelt å knekke nakken på de aller minste akvariefiskene. Anonymous poster hash: f8b37...aef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #14 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef Syns du skal avlive fiskene dine med en gang. Jeg håper du er klar over at fisker føler like mye smerte som meg og deg. Anonymous poster hash: 8a6de...1ad
Gemini77 Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 KAn man ikke bare skylle dem ned i do da??? Anonymous poster hash: 52c3a...874 Nei de kan leve en stund nede i rørene/kloakken og er IKKE en human måte å gjøre det på. Ta med en bolle med kokende vann/glovarmt vann ved siden av akvariet. Ta opp fisken(e) med en håv og putt direkte nede i det varme vannet. De dør konstant og humant. Deretter kan du helle alt i do. Døde fisk skal ikke i do. Do er ingen søppelkasse. Er det bedre med levende fisk? Neida, men kan de gjøre så mye skade i do da? Det er jo organisk materie og brytes raskt ned.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Hehe ... Jeg vet hva jeg ville gjort ... Anonymous poster hash: 509df...fa5
zrah Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef Forferdelig holdning du har. Synd på deg og synd på dyrene dine.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Hogg av hodet med en skarp kniv, Anonymous poster hash: 866f7...4dc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef Syns du skal avlive fiskene dine med en gang. Jeg håper du er klar over at fisker føler like mye smerte som meg og deg.Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Er det ikke nettopp det jeg ber om råd til da? Jeg vet de føler smerte og ber om råd til den mest humane måten å gjøre det på. Hadde jeg ikke brydd meg hadde jeg vel kanskje tatt de i stekepanna eller sluppet dem i do? Anonymous poster hash: f8b37...aef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 Så raskt som mulig tenker jeg. Frem med fjøla og en skarp kniv, så hugg av hodet... Hvorfor skal de avlives? Går det ikke an å bare gi dem bort?Anonymous poster hash: 1fe27...c79 Vet ikke om folk er så veldig interessert i gratis parasitter, men kan jo alltid prøve. Anonymous poster hash: f8b37...aef Hvilke parasitter har fiskene dine fått? Mye kan behandles ☺Anonymous poster hash: 8a6de...1ad Sikkert mye som kan behandles, men jeg legger ikke sjela i å redde noen småfisk. Aner ikke hva de har fått, men de dør med jevne mellomrom. Først slutter de å spise, deretter får de svære øyne, før de tilslutt gjemmer seg bort for å dø. Sørger ikke veldig. Anonymous poster hash: f8b37...aef Forferdelig holdning du har. Synd på deg og synd på dyrene dine. Takk for at du synes synd på meg. Kunne trengt litt oppmuntrende ord om dagen, av litt andre årsaker vel og merke. Forøvrig beklager jeg at jeg ikke tillegger dyrene mine menneskelige egenskaper. Skal prøve meg på en holdningsendring. Anonymous poster hash: f8b37...aef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #22 Skrevet 20. mars 2016 Du drukner dem selvfølgelig Pokker, at jeg ikke har tenkt på det før!! Anonymous poster hash: f8b37...aef
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #23 Skrevet 20. mars 2016 For en Lættis tråd😂 det er små akvariefisk. Tror ikke de tenker og føler så mye om de hadde blitt skylt ned i do Anonymous poster hash: 52c3a...874
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #24 Skrevet 20. mars 2016 For en Lættis tråd😂 det er små akvariefisk. Tror ikke de tenker og føler så mye om de hadde blitt skylt ned i do Anonymous poster hash: 52c3a...874 Er du stokk dumt? Blir skikkelig forbanna over mennesker med så avskyelige holdninger. Anonymous poster hash: 8a6de...1ad
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. mars 2016 #25 Skrevet 20. mars 2016 Hehe, dette er så typisk DIB. Lage ramaskrik og hylekor over akvariefisk. Hiv dem i kokende vann. De dør umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå