Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Var på Lion King i høst og det var en fantastisk forestilling for både voksne og barn😊 Anonymous poster hash: bbd67...cfc
beef sister Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig.
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der?
beef sister Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)).
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!
Iselilja Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Jeg har sett alle disse fire siste, og likte alle utenom cats. Var tenåring, så mulig jeg hadde sett annerledes på det nå. Enig i at Les Miserables er et bra tips. Med barn er Matilda genial!
beef sister Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da! HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før.
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før. MEN - Spamalot var verd pengene 😂 Og hvis man går på musikal i Danmark eller Finland, så tror jeg det er mulig å komme over sceneversjonen av Så som i himmelen
Gjest Darwinia:-) Skrevet 6. mars 2016 #11 Skrevet 6. mars 2016 Les Mis! Ingen over, ingen ved siden😊
beef sister Skrevet 6. mars 2016 #12 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før.MEN - Spamalot var verd pengene 😂Og hvis man går på musikal i Danmark eller Finland, så tror jeg det er mulig å komme over sceneversjonen av Så som i himmelen Er det sant? Jeg hater nemlig Monty Python, uten at jeg kan begrunne hatet. Når det gjelder den siste, bør jeg kanskje se filmen først!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 Du MÅ se Les Miserables! Den er helt fantastisk! Enig med de andre om at Phantom of the Opera er møl. Jeg likte ikke Cats heller, men var veldig ung da jeg så den. Anonymous poster hash: 7a08c...b96
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 Jeg elsket phantom! Anbefaler den. Anonymous poster hash: ed08c...e06
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 Veldig enig ang phantom... Herregud så kjedelig!! Slår et slag for gode, gamle Mamma Mia jeg. Topp stemning og mange sanger å synge med på. Anonymous poster hash: e933d...f74
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før.MEN - Spamalot var verd pengene 😂Og hvis man går på musikal i Danmark eller Finland, så tror jeg det er mulig å komme over sceneversjonen av Så som i himmelen Er det sant? Jeg hater nemlig Monty Python, uten at jeg kan begrunne hatet. Når det gjelder den siste, bør jeg kanskje se filmen først! Hvis du hater Monty Python kan jeg dessverre ikke være venn med deg mer. Takk for den tiden vi har hatt sammen, troløse kvinne.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes Phantom er fantastisk, men en tar den jo for det den er og den ER jo supercheesy med lange ariaer og lange toner. Men jeg elsker den Visste ikke Cats gikk, den sluttet å gå fast for lenge siden, er det en midlertidig oppsetning? Anonymous poster hash: f8f85...3a3
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #18 Skrevet 6. mars 2016 Elsker Phantom of the Opera, men ser det er delte meninger om den.. Liker ikke Cats.. Les Mis er også topp! Anonymous poster hash: af180...e22
beef sister Skrevet 6. mars 2016 #19 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før.MEN - Spamalot var verd pengene 😂Og hvis man går på musikal i Danmark eller Finland, så tror jeg det er mulig å komme over sceneversjonen av Så som i himmelen Er det sant? Jeg hater nemlig Monty Python, uten at jeg kan begrunne hatet. Når det gjelder den siste, bør jeg kanskje se filmen først!Hvis du hater Monty Python kan jeg dessverre ikke være venn med deg mer. Takk for den tiden vi har hatt sammen, troløse kvinne. Det kan jeg ikke ha noe av! Jeg ser egentlig ikke filmer som er produsert før år 2000, men jeg skal gi den en sjanse til - så vi kan ende vennskapet på en riktig måte. Jeg må kunne begrunne hatet, tross alt.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 Phantom syns jeg er flott, men går den? Thriller var fantastisk- både for 8 åringe, mamman og besteforeldre:)) Anonymous poster hash: fecaf...b7a
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #21 Skrevet 6. mars 2016 Book of Mormon! Genialt stykke!!! Hvis noen av "klassikerne" går når du skal dit, så ville jeg ha styrt unna Miss Saigon og Phantom of the opera, men gjerne gått på Les Miserables eller Cats. Nei, hva er dårlig med Phantom of the Opera? Den hadde jeg egentlig tenkt å se snart. Sier meg enig i Book of Mormon. The Lion King synes jeg var kjedelig. Phantom er grufull ... Oppstyltet historie (egentlig tenkt som komedie/parodi, men i Lloyd-Webbers tapning bare en parodi på parodien), tynne persontegninger og masete musikk. Huff og atter huff. Lloyd-Webber har laget noen fine melodier i sitt liv, men Phantom er et makkverk. (Han skrev det vel mest for at fru Sarah skulle få skinne, en edel tanke, men ikke noe som frambringer god kunst, spør du meg...) Du bør jo være en Cats-person? Det er ofte gode dansere med der? Å, nei! Så skuffende. Jeg liker veldig godt Phantom of the Opera (selve sangen), og det er egentlig hovedårsaken til at jeg har tenkt at den er verdt å se. Cats liker jeg godt (og har sett den nok ganger;)). Jeg blir veldig fort svett og utålmodig hvis librettoen er for dårlig, da. Så feilen kan også være min. At en uskyldig pike blir opplært i sang gjennom veggen (radiatoren??) mens hun sover og plutselig framstår som et musikalsk geni fordi en skrullete særling som gjemmer seg i kjelleren har sunget opera for henne.... Eh, nei. Jeg faller fort av lasset da!HAHA, greit nok - du har nok et poeng! Det er bare den ene sangen som har fått med på tanken. Jeg stoler på deg og dropper musikaltur, jeg har kjedet meg gjennom nok teaterstykker og musikaler fra før.MEN - Spamalot var verd pengene 😂Og hvis man går på musikal i Danmark eller Finland, så tror jeg det er mulig å komme over sceneversjonen av Så som i himmelen Er det sant? Jeg hater nemlig Monty Python, uten at jeg kan begrunne hatet. Når det gjelder den siste, bør jeg kanskje se filmen først!Hvis du hater Monty Python kan jeg dessverre ikke være venn med deg mer. Takk for den tiden vi har hatt sammen, troløse kvinne.Det kan jeg ikke ha noe av! Jeg ser egentlig ikke filmer som er produsert før år 2000, men jeg skal gi den en sjanse til - så vi kan ende vennskapet på en riktig måte. Jeg må kunne begrunne hatet, tross alt. Helt sant. Og musikalen er på en måte morsommere 😃 Alt blir bedre med masse skrullete sanger!
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #22 Skrevet 6. mars 2016 Veldig enig ang phantom... Herregud så kjedelig!! Slår et slag for gode, gamle Mamma Mia jeg. Topp stemning og mange sanger å synge med på. Anonymous poster hash: e933d...f74 Synge med på musikaler?😳😳😳 Jeg betaler ikke flere hundre kroner for å høre sidemannen gaule😂 Anonymous poster hash: 8b021...81a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #23 Skrevet 6. mars 2016 Du MÅ se Les Miserables! Den er helt fantastisk! Enig med de andre om at Phantom of the Opera er møl. Jeg likte ikke Cats heller, men var veldig ung da jeg så den. Anonymous poster hash: 7a08c...b96 Jeg elsker Phantom og the Opera og synes Les Miserable var grusomt kjedelig. Så vanskelig å gi andre råd når smaken er så forskjellig. Løvenes konge synes hele familien var flott da vi så den i New York. Veldig bra kostymer og effekter. Anonymous poster hash: 8e536...eda
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #25 Skrevet 6. mars 2016 Wicked! Er veldig få som har hørt om den her, men den er veldig populær både på The West End og Broadway. Handler om bakhistorien til heksene i The Wizard of Oz. Nydelig musikk og scenografi, morsom, rørende og underholdende historie. Min favorittmusikal! Anonymous poster hash: 3f298...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå