Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Ser at Jollyroom feks har salg på Didrikson dressene. Kjøper dere sånt på salg nå til neste vinter? (Sett i sportsbutikker og, der koster de fortsatt full pris). Er jo litt fristende å kjøpe dress billig, men jeg er så usikker på hvilken størrelse 1 åringen vil bruke. Dumt med bomkjøp også😕😑 Anonymous poster hash: 32e49...5db
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har alltid kjøpt til halv pris og under om sommeren. Anonymous poster hash: 3bd1e...114
☆☆☆ Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 (endret) Gjorde det for nokre veker sida. Endret 1. mars 2016 av ★
soleia Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Kjøpte til 50% for nokre veker sidan. Har kjøpt på salg på vårparten kvart år.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Hvordan gjør dere det med størrelsen da? Vet dere sånn ca hvilken str barnet vil bruke om et år? Jeg har en ganske stor 1 åring, han har størrelse 92 i Reimadress nå i vinter, for å være sikker på at den passer hele vinteren. Men jeg kan ikke skjønne at han trenger størrelse 100 i Didrikson feks, den var jo enorm! 😃 Anonymous poster hash: 32e49...5db
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Kjøper altid en t8l to str for stor etter som hvilken type dress det er. Har jo fått endel erfaring i løpet av ti år. Bedre de er litt for store enn for liten. Anonymous poster hash: f3e6e...34b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 Ja det gjør jeg. Min 5 åring har nå str 130 i didrikson dress. Den passer fint. Har kjøpt str 134/140 i 2 delt sett. Om det passer neste vinter eller vinter etter har ikke noe å si. Han er 123cm. Anonymous poster hash: 86d2d...b57
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Kjøper alltid dresser på våren, men i år har jeg vært sløv og ikke fulgt med. Fant ingen som både var fine og som passet på Jollyroom, er det noen som vet om andre som har salg nå? Anonymous poster hash: 5e4de...d18
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 av og til bruker jeg baby vekt og lengdekontroll.. og bestiller ut fra kurven der, altså følger kurven barnet mitt har. og da kan jeg jo se hvilken str han blir å bruke til den tiden. har aldri bomkjøpt da hvertfall og handler alltid på salg. her er det ofte fabrikkutsalg, og kan kjøpe vinterdresser som koster 1500 kr til 200-300 kroner så masse å spare ved å handle på salg handler det jegkomme rover på salg. nå var det salg på nameit, og da handlet jeg ullklær og annet tøy jeg vet jeg får bruk for Anonymous poster hash: f47e7...ed9
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Ja har alltid gjort det ;-) men denne vinteren ble det dobbeltkjøp pga at hun plutselig skulle ha jakke og bukse istedenfor 6 år nå. Anonymous poster hash: 77086...551
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 av og til bruker jeg baby vekt og lengdekontroll.. og bestiller ut fra kurven der, altså følger kurven barnet mitt har. og da kan jeg jo se hvilken str han blir å bruke til den tiden. har aldri bomkjøpt da hvertfall og handler alltid på salg. her er det ofte fabrikkutsalg, og kan kjøpe vinterdresser som koster 1500 kr til 200-300 kroner så masse å spare ved å handle på salg handler det jegkomme rover på salg. nå var det salg på nameit, og da handlet jeg ullklær og annet tøy jeg vet jeg får bruk for Anonymous poster hash: f47e7...ed9 Å, takk, det var et smart tips å sjekke kurven, det hadde jeg ikke tenkt på😄 Anonymous poster hash: 32e49...5db
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 av og til bruker jeg baby vekt og lengdekontroll.. og bestiller ut fra kurven der, altså følger kurven barnet mitt har. og da kan jeg jo se hvilken str han blir å bruke til den tiden. har aldri bomkjøpt da hvertfall og handler alltid på salg. her er det ofte fabrikkutsalg, og kan kjøpe vinterdresser som koster 1500 kr til 200-300 kroner så masse å spare ved å handle på salg handler det jegkomme rover på salg. nå var det salg på nameit, og da handlet jeg ullklær og annet tøy jeg vet jeg får bruk for Anonymous poster hash: f47e7...ed9 Å, takk, det var et smart tips å sjekke kurven, det hadde jeg ikke tenkt på Anonymous poster hash: 32e49...5db bare hyggelig Anonymous poster hash: f47e7...ed9
TPK Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 Ja, jeg har pleid å gjøre det, men nå skal eldste begynne på skolen til høsten og jeg har ikke klart å bestemme meg for om jeg skal kjøpe dress eller todelt. Tror jeg bare må vente og spørre ham når skolen har begynt. Yngstemann har en Reimadress etter eldste han skal arve, så der tror jeg ikke jeg kjøper ny.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 Har tidligere kjøpt vintertøy på salg for neste sesong. Men nå er barna så store at de må få være med å velge, og da er det vanskeligere å vite hva som faller i smak neste år. De går i første og fjerde klasse (så det er ikke snakk om dresser, men vintertøy trenger man jo) Anonymous poster hash: ec32e...60d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 2åringen min bruker 98 i vinterdress nå. Trur dere 110 passer neste vinter ? Lyst til å kjøpe didrikson dress. Men de ser så store ut. Men tenkte også at str. 100 blir for lite. Anonymous poster hash: 28be1...a7e
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #19 Skrevet 1. mars 2016 av og til bruker jeg baby vekt og lengdekontroll.. og bestiller ut fra kurven der, altså følger kurven barnet mitt har. og da kan jeg jo se hvilken str han blir å bruke til den tiden. har aldri bomkjøpt da hvertfall og handler alltid på salg. her er det ofte fabrikkutsalg, og kan kjøpe vinterdresser som koster 1500 kr til 200-300 kroner så masse å spare ved å handle på salg handler det jegkomme rover på salg. nå var det salg på nameit, og da handlet jeg ullklær og annet tøy jeg vet jeg får bruk for Anonymous poster hash: f47e7...ed9 Å, takk, det var et smart tips å sjekke kurven, det hadde jeg ikke tenkt påAnonymous poster hash: 32e49...5db Finnes det et skjema eller lignende på nett som kan brukes for å finne kurven? Anonymous poster hash: 75f27...de6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2016 #20 Skrevet 1. mars 2016 av og til bruker jeg baby vekt og lengdekontroll.. og bestiller ut fra kurven der, altså følger kurven barnet mitt har. og da kan jeg jo se hvilken str han blir å bruke til den tiden. har aldri bomkjøpt da hvertfall og handler alltid på salg. her er det ofte fabrikkutsalg, og kan kjøpe vinterdresser som koster 1500 kr til 200-300 kroner så masse å spare ved å handle på salg handler det jegkomme rover på salg. nå var det salg på nameit, og da handlet jeg ullklær og annet tøy jeg vet jeg får bruk for Anonymous poster hash: f47e7...ed9 Å, takk, det var et smart tips å sjekke kurven, det hadde jeg ikke tenkt påAnonymous poster hash: 32e49...5db Finnes det et skjema eller lignende på nett som kan brukes for å finne kurven? Anonymous poster hash: 75f27...de6 Søk på percentilskjema Anonymous poster hash: 48838...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå